חייבת לשתף

nwperson

New member
../images/Emo32.gif חייבת לשתף

עמדתי כל היום ובישלתי לי ולחבר, ובזמן שהאוכל מתבשל התיישבתי על המחשב, וראיתי את זה. טיסות למלא יעדים באירופה ב 300 דולר. איי איי איי. חבל שלא חסכתי.. אולי אתם תיהנו.
 
אל תצטערי כל כך

אם היית נוסעת לאחד המקומות האלו היו מחזירים אותך קפואה בדיוק כמו קובית קרח
חחחחחחחחח
 

nwperson

New member
...

חחח.. זה בדיוק מה שחבר שלי אמר... אבל די, כל כך התבאסתי שבסוף לא נהניתי מהתבשילים..
 
למעלה