דחוף.

Esmena

New member
../images/Emo32.gifדחוף.

מישהו יודע איך אפשר להשיג את מיקי- במייל או משהו כזה- על מנת להודיע לה על האירוח הבין-יבשתי בפורום זינה? רפורמי, אתה יודע ויכול, לא? /להזכירכם, האירוח הוא ביום ראשון!\
(תודה).
 

בצל אל

New member
אני לא יודע, אבל נסי לשלוח לה מסר

אם הדואל שהיא הכניסה בכרטיס עוד פעיל, היא תקבל הודעה על המסר. לא?
 

בצל אל

New member
נכון, אבל זה רק אומר שאת לא רואה

אותו. לא שהוא לא שם. אם תשלחי מסר, המערכת של תפוז תשלח לה הודעה שהיא קיבלה פה מסר (בהנחה שהיא לא רשמה שם איזה דואל הוטמיילי שמת בינתיים)
 

Esmena

New member
לא דווקא- רק אם היא אישרה את זה.

בכל מיקרה,אני אנסה,תודה:)
 
למעלה