בהצלחה לנבחרת ישראל

koby329

New member
שמעתי שהגול הובקע באישור מיוחד

של מוחמד.... מה זה משנה ערבי, יהודי -הגזענות האמיתית היא ליחס לזה חשיבות. מה גם שזה מטופש, האם גול אחד מבטל את הפערים, מחלוקות , לאומים?? נאיבי....
 

koby329

New member
הייתי במשחק

חוויה משגעת, 45,000 איש בכחול מעודדים, כשהגול הגיע הייתה שאגה אדירה. והיה מצחיק שכל פעם שברטז י"ש נגע בכדור כולם שרקו בוז, בקיצור -אחלה חוויה.
 

shelly1975

New member
אחה"צ נפלאים... לא שאני סופרת

אבל עוד שעתיים ו12 דקות למנייאק
 

shelly1975

New member
המממ. חשבתי על זה אבל....

אני עובדת עד שש כל יום. יש קורסים שאפשר לקחת פעם בשבוע בערב שמתחילים בשבע-שמונה ככה? באמת יש מלאאאא דברים שאני מתה ללמוד ואולי בעתיד לעסוק באחד מהם.
 

s h i r k u s h

New member
../images/Emo24.gif ענקי

אני עבדתי בתור מזכירה בביה"ס, ומאוד אהבתי את המקום סה"כ כי האווירה נחמדה וכיפית אבל מה, המזכירות האחרות למרות שהראו אהבה וכו', הרגשתי שהאווירה ביננו מתוחה קצת כי הן רעות כאלה ותמיד תוקפות מי שבא לבקש מהן משהו, אפילו אם המנהלת שהיא הבוסית שלהן מבקשת משהו, הן מרכלות עליה מאחורי הגב ואני כל כך לא כזאת- אני תמיד באתי בגישה של איך יכולה לעזור, ועזרתי תמיד בכיף לכולם ובגלל זה קיבלתי את האהבה של כולם ואת הערכה שלהם וזה חרה להם קצת <אני יודעת כי הן דיברו על זה עם כמה מהמורות ואחת מהמורות אמרה לי וזאת מישהי שאני מאמינה לה מאוד>. התעצבנתי אז אבל הבלגתי אם בא להן לקנא על כזה דבר, כנראה שיש סיבה ושיבושם להן.
 

shelly1975

New member
עבדתי 5 שנים בתקשורת

עד לפני שנה וגם אני הייתי מטורפת על העבודה עד כדי כך שהייתי מתבאסת שיש weekend כל כך ארוך. לא צוחקת. אבל... המשרה שלי שם היתה שונה לגמרי, עבודה מזכירותית היא חלק קטן מכל העבודה המאוד מגוונת ומעניינת שהייתה לי שם. וגם המחלקה שלנו הייתה כ"כ מלוכדת ואוהבת שעד היום אנחנו בקשר טוב ואוהב וחברי, כזה דבר פשוט לא מוצאים.
 
איסור בהגשת קפה

לדעתי, מזכירה שמגישה קפה לבוסים זו תופעה מגעילה שמטרתה היחידה היא להדגיש את ההיררכיה הארגונית. אין אף בן אדם שעובר בלי הפסקה של דקה. אני עצמי עובדת מהבית, ויודעת שהפסקה בה מכינים קפה יכולה לרענן את הראש. המזכירה שמכינה קפה היא בסך הכל סמל. "משרתים אותי - אני בוס גדול". כשהכנת הקפה היא בין התפקידים המוגדרים שלך זו בעיה. אבל בעבר, כשהייתי פקידת הלוואות בבנק, היה לי בוס שגם חשב שאפשר לבקש ממני לעשות לו קפה (הרי יש לי כוס - אז ברור שבשביל זה אני שם). אמרתי בנימוס: כשאלך לעשות לעצמי אעשה גם לך. זה עשה את העבודה. בלי כל קשר, עבודה היא הרס עצמי ונזק מוחי.
 

koby329

New member
לא חושב שזה לעניין....

חלק מתפקיד המזכירה הוא גם להכין קפה. בגלל שאני מכיר את רגישות הנושא אצל מזכירות (בעיקר צעירות-אצל המבוגרות זה לא סיפור) אז אני לא מבקש כמעט אף פעם, מה גם שאני לא טיפוס ששותה הרבה (למרות שלפעמים כשהיא רואה שאני ממש עסוק היא מכינה לי לבד בלי שאבקש-היא ממש חמודה). אבל עדיין , ברור שזה חלק מהתפקיד, נראה לך שאני אקיים פגישה עם אנשים ואז אגיד להם "חברים לכו תכינו לעצמכם לשתות", אין מה לעשות זה חלק מהאירוח במשרד וחלק מהתפקיד, לא יודע למה זה כזה סיפור.... לא צריך לקחת את זה כזה קשה, זה שהיא מתייקת לי זה יותר לעניין?? , תאמיני לי שאני יודע את האלף-בית, יש היררכיה וחלוקת עבודה שהיא חלק מהארגון.
 
נכון מאוד, זה חלק מהתפקיד

אבל בוא נתנתק לרגע ממה שאנחנו מקבלים כמובן מאליו, ונשאל למה זה חלק מהתפקיד. התיוקים אני יכולה להבין - זה גוזל המון זמן. לי עצמי יש מישהי שבאה לתייק פעמיים בשבוע, ואני מוציאה על זה כסף מהכיס - ואני לא טיפוס עם גישה היררכית. להכין קפה לישיבה של 10 אנשים - אני יכולה להבין גם. זה מסורבל, דורש המון זמן ויוצר בלאגן במטבח. אבל להכין קפה אחד לבוס, או שני קפה לבוס וחברו זה משהו שחוסך בדיוק דקה. דקה פנויה יש לכל בוס, חשוב ככל שיהיה. הכנת קפה בודד היא לא חלוקת עבודה, כי אין בזה שום עבודה. זה סמל סטטוס טהור, וזה אכן כלול בהגדרת תפקיד - השאלה רק מאיזו סיבה.
 

koby329

New member
אני לא חושב שזה כזה

סיפור, מצד שני כמו שאמרתי , אני מכיר את הרגישות ואני אישית לא אדם שאוהב שמשרתים אותו או גינונים אחרים אז לעצמי אני לא מבקש לעולם (למרות שלרוב היא מציעה לבד ואז אני אומר שכן) וודאי שאם אני אשב עם קולגה בשיחת חולין אני לא אבקש שתכין לנו לשתות. אני חושב שזה נכנס להגדרה כי מזכירה אמורה לדאוג לתפקוד הכללי של המשרד וקפה מהווה חלק מהעניין, וכן , לפעמים זו בעיה לבוס ללכת להכין קפה, לא שכיח -אבל קורה. ואם כבר מדברים על סטטוס וסיפוק מעבודה, אז אני חוזר לדוגמא של התיוק, תיוק דורש פחות מאמץ שכלי מהכנת קפה. מי שחושבת שהיא יכולה יותר צריכה להיפגע כבר שם.
 
למעלה