אנשים..

../images/Emo32.gifאנשים..

יש לי ת'סוף שבוע הכי מגעיל בעולם.. אישפזו את אחותי הגדולה יש לה דלקת בלבלב ואני ממש ממש דואגת לה לא יודעת מה איתה ואני לבד בבית ביום שישי :( בנוסף מחר יש את ההופעה של היהודים שאני קניתי את הכרטיס לא ידעתי שהיא יוצאת על טו באב.. ואז אני לא יכולה להיות עם חבר שלי שאני אוהבת אותו כל כךךך ולא רוצה להיות בלעדיו :( אני רוצה לדעת מה עם אחותי וההורים שלי כבר שעות בבית חולים.. אני מצטערת שאני נופלת עליכם ככה פשוט הייתי צריכה לשתף מישו ולהוציא את הכל ופשוט אין לי את מי...
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

יהיה בסדר!!.. אחותך תהיה בסדר=] ותצלצלי להורים שלך לברר מה קורה.. אולי תכלי עם חבר שלך להופעה?? את לא יכולה להפסיד עשור.. והיום זה בכלל הערב! היום אמורים לעשות את הדברים.. אני ממליצה לך לא להפסיד את העשור..
רפואה שלמה לאחותך, ותבואי מחר!!.. שי.
 

ילדה 4

New member
יהיה טוב :]

באמת תתקשרי להורים ותבררי... אני בטוחה שיהיה בסדר! :) ובקשר ליום האהבה, זוג אמיתי לא צריך את יום האהבה כדי לדעת שהוא אוהב. אם יסתדר לו לבוא להופעה הרי זה משובח, ואם לא, לא. אני בטוחה שתמצאו ימים אחרים שיהיו ימי האהבה שלכם. בהצלחה:)
 

dilan angel

New member
חמודה../images/Emo24.gif../images/Emo110.gif

קודם כל אל דאגה הכל יסתדר ויהיה בסדר בסוף
אני מאחלת לאחותך החלמה מהירה,באמת:] ובקשר לחבר, קודם כל יש לך את האופציה "לחגוג" איתו היום את ט"ו באב ואם לא יוצא לכם היום אז מקסימום תיפגשו מחר אחרי ההופעה
 

Spirite

New member
יהיה בסדר

כמו שאמרו לפניי בנוגע להופעה, אני ממליצה לך לא להפסיד את העשור, ולהיפגש עם החבר אחרי או לפני ההופעה במידה והוא לא יכול לבוא איתך... ובקשר לאחותך- הכל יסתדר, אל תדאגי. תתקשרי להורים ותבררי מה שלומה!
 
../images/Emo32.gif טורניר נוור מרגש!

היום בשעה 23:30 בחדר נוור יתחיל טורניר נוור המפסידים יקבלו משימות למחר אז יאללה, אני שם, ואתם?
 
למעלה