לאורן זייתוני הפנצרמאכר הזה

r929

New member
אורן, שלום

אני שמח שהחלטת להגיב בפורום. אני חושב שאתה עושה מעל ומעבר למשורת הדין, כל הכבוד. מכיוון שהבחור הצעיר ומורו ורבו עדין לא החליטו להתנצל בפניך, אני מציע שתמצה איתם את ההליכים המשפטיים, אולי כך יראו ויראהו... לפני שמכחישים בפומבי בעל עסק.
 

OMERTLLF

New member
../images/Emo45.gif

וגם אני מלקוחותיו המרוצים של זיתוני עוד מתקופת הVFR הלבן
 

CBRRRRRR

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד על התגובה

וכל הכבוד על כך שלמרות לחצים התעקשת על הדיעה המקצועית שלך, גם במחיר של איבוד לקוח.
 

smooky

New member
אורן...

הנ"ל מעולם לא ביקש לתקן את החור של הבורג!!!!!!, ולא הובא כלל להתיחסות שכן הצמיג היה סדוק. והדו שיח בינינו נסב סביב שאלת המחיר ללא כל התיחסות לתקר!! שאלתי את העובד שלך למה הוא לא נוגע בצמיג והוא אמר שהוא לא יתקן אותו כי הצמיג לא בטיחותי והוא הראה לי את הסדקים/קרעים שיש בו. יכול להיות שרשמתי דברים שלא הייתי צריך לרשום כמו מה שיכול להיות עם הצמיג הישן במקרה והייתי קונה חדש. אנלא איזה אחד שיודע לנסח דברים אז רשמתי מה שהיה נראה לי שצריך לרשום. הכוונה שלי הייתה שאחרים פה ישימו לב לדברים ולא יעבדו אליהם בקלות. הפנצר תוקן ואין שינוים בצמיג, הוא אותו דבר כמו בהתחלה. אם אני אתרסק בגלל צמיג לא תקין או משהו דומה אז אני מבין שאולי כן הייתי צריך לשמוע לך ולהחליף אותו. בינתיים הוא נוסע ולא מראה בעיות. שבוע טוב.
 

MAX D

New member
לא הגבתי עד עכשיו אבל:

אתה רשמת: "שאלתי את העובד שלך למה הוא לא נוגע בצמיג והוא אמר שהוא לא יתקן אותו כי הצמיג לא בטיחותי והוא הראה לי את הסדקים/קרעים שיש בו." לא נראה לך "קצת" לא בטיחותי? על איזה מחיר אתה מדבר? על מחיר הבטיחות האישית שלך? הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר (לפי דעתי ואני חיפאי כך שאין לי שום רווח ממה שרשמתי או הכרות עם אורן עצמו). יש לך 2 גלגלים, כדאי שהם יהיו תקינים, אבל זו רק דעתי...
 

r929

New member
../images/Emo6.gif אני חייב לחזור בי

מדברי, אורן אל תתבע אותו. אני מאמין שכבר הענישו אותו מספיק בחיים
. "אם אני אתרסק בגלל צמיג לא תקין או משהו דומה אז אני מבין שאולי כן הייתי צריך לשמוע לך ולהחליף אותו" למרות שאנשים מסוגו, גם מסוגלים לבוא ולתבוע אותך לאחר תאונה בעתיד, בגלל שנתת לו ללכת
. ולסמוקי, תמשיך כך
איפה דרווין כשצריך אותו.
 

RaananC

New member
אתה ../images/Emo163.gif רציני אהה....

על סייג לחוכמה שתיקה שמעת? עדיף היה אם היית מאמץ זאת.
 

M.Z

New member
אתה מזכיר לי את החולה שמגיע לרופא

כי הוא חש בכאבים, לאחר שהרופא בודק ומוסר דיאגנוזה , החולה לא מרוצה מהתשובה והולך לרופא אחר, וכך הוא עובר רופא אחרי רופא עד שהוא מוצא את הרופא שיגיד לו "אין לך כלום". אתה באמת ובתמים עדיין חושב שקיבלת את השירות הטוב ביותר במקום אחר?
 
למעלה