שלום!

s a r a h13

New member
../images/Emo29.gif שלום! ../images/Emo20.gif

אני שרה- התחלתי לשחק D&D לפני מאט מאוד זמן ואני מתה על זה. בגלל שאני לא יודעת על זהמספיק אז עברתי למשחקי תפקידים =) מקווה להשתלב פה- אגב- אפשר להתחיל סיפור?
 

DDN

New member
ברוכה הבאה לפורום!

מונחון קטן: D&D זה סוג של משחקי תפקידים. למה אתה מתכוונת "להתחיל סיפור"? בכל מקרה, את מוזמנת להתחיל.
 

Nihau

New member
ברוכה הבאה

תהני מהשהות החמימה כאן ספרי סיפור על מעללי דמויותיך. אני אשמח לקרוא.
 

ogmios

New member
ברוכה הבאה

הסירי את גלימתך המאובקת, הסבי אל האח וחלקי איתנו את הרפתקאותיך.
 
למעלה