בינתיים הפסיקות רק הולכות ומקצינותכחרדי
אשמח לעזור לך בזה. רוב הציבור החרדי השפוי יצעד יחד איתך במחמה כנגד הסוטים החרדים
בינתיים הפסיקות רק הולכות ומקצינותכחרדי
אשמח לעזור לך בזה. רוב הציבור החרדי השפוי יצעד יחד איתך במחמה כנגד הסוטים החרדים
הפסיקות למינהם לא מאפינים את דעת הרובבינתיים הפסיקות רק הולכות ומקצינות
אני מקווה שאתה באמת מייצגהפסיקות למינהם לא מאפינים את דעת הרוב
אני חרדי ואני מסתובב רבות בתוך המגזר שלי רוב (אם לא כולם- ואינני מגזים כלל) נגד המושג הזה של קווי מהדרין. עסקנים סוטים לשמחתי לא סוחפים את הציבור לתוך זה
תאמין לי שאם העובדות היו שונותאני מקווה שאתה באמת מייצג
מה שרואים בתקשורת נראה שונה.
זו תהיה כניעה לבריונים חשוכים אם יפעלו קרונותקרון מהדרין
שלום, הרקל"ה היא כלי תחבורה חדש בירושלים. הזכיין והמדינה עדיין לומדים את הרגלי השימוש ברכבת. החלטות תפעוליות יתקבלו על סמך המידע הנאסף.
זה גם יהיה קשה מאוד ליישוםזו תהיה כניעה לבריונים חשוכים אם יפעלו קרונות
מהדרין ופגיעה בחופש האזחרים לנסוע, ביחוד כאשר קווי אוטובוסים משתנים בהתאם להפעלת הרק"ל
תסמוך על החרדים שידאגו לאכיפה.זה גם יהיה קשה מאוד ליישום
בגלל השיטה שבה עולים לקרונות. ואגב, אין שום דרך (חוקית) לאכוף את זה.
לא תהיה להם שום סמכות להזיז נוסעים/נוסעותתסמוך על החרדים שידאגו לאכיפה.
מהרגע שבו יאשרו כזה דבר- יהיה מאוד קשה להחזיר את המצב לקדמותו. לכן יש להימנע מכך מלכתחילה.
*יעשולא תהיה להם שום סמכות להזיז נוסעים/נוסעות
במקרה של אלימות (מילולית או אחרת) - יש ברכבת מאבטחים, ואני מקווה שהם עשו את עבודתם.
לא אמרתי שיש להם איזושהי סמכות-לא תהיה להם שום סמכות להזיז נוסעים/נוסעות
במקרה של אלימות (מילולית או אחרת) - יש ברכבת מאבטחים, ואני מקווה שהם עשו את עבודתם.
לא לכל החרדים אכפת מהפרדה בתח"צלא אמרתי שיש להם איזושהי סמכות-
אני סומך עליהם שימצאו דרך לעשות רע למי שינסה להפר את ההפרדה ההזויה שהם מנסים לכפות על הציבור, גם בלי להגיע לאלימות. בגלל זה, כמו שכבר כתבתי- עדיף להימנע מכל העניין מראש, ואין שום סיבה שלא להימנע ממנו. אני לא מוצא שום סיבה הגיונית לכך שחרדי מברוקלין יכול להשתמש בכל אמצעי התחבורה בניו-יורק בעוד שחרדי מירושלים צריך שיסדרו לו קרונות מהדרין מיוחדים. אם זה לא נראה להם- שיבנו לעצמם רכבת קלה שבה יסדרו קרונות מהדרין.
אז זאת רק עוד סיבה,לא לכל החרדים אכפת מהפרדה בתח"צ
יכול להיות אפילו שרובם לא מקפידים על כך.
אני מסכיםאז זאת רק עוד סיבה,
למה לא לאפשר לכל הדבר הזה לקרות.
לא נסחפת בכלל...זו תהיה כניעה לבריונים חשוכים אם יפעלו קרונות
מהדרין ופגיעה בחופש האזחרים לנסוע, ביחוד כאשר קווי אוטובוסים משתנים בהתאם להפעלת הרק"ל
החרדים פוגעים בתורת ישראל האמיתיתלא נסחפת בכלל...
חבל שהכותרת של תגובתך כה אלימה ופוגעת.
שאלה נוספתאירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ
יש לכם שאלות בנושא הרכבת הקלה? הגעתם למקום הנכוןמחר, יום שלישי 6/9 בשעה 18:00, יתארח בפורום שמוליק הרשקוביץ- יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ויענה לשאלותיכם בכל מה שקשור לנושא בטיחות בסביבת הרכת הקלהעל המתארח שמוליק הרשקוביץ1. במהלך שירותו בצה"ל הקים את ענף בטיחות בדרכים ומיסד את מכלול הפעולות למניעת תאונות דרכים בצה"ל בתקופתו חל שינוי דרמטי בהפחתת מספר ההרוגים בצה"ל, תוך כדי הנהגת נהלי טיפול למניעת תאונות דרכים בכל שרשרת הפיקוד, הוכנסו לשימוש לראשונה, חגורות בטיחות ומגוון רחב של שיפורי בטיחות בכלי הרכב הצבאיים. 2. הקים לראשונה את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, וכיהנתי כמנכ"ל הרשות 4 שנים בקירוב. בתקופתו הוכנה תכנית עבודה תלת שנתית ובמהלך ביצועה הופחת מספר ההרוגים בתאונות דרכים בלמעלה מ – 24% ! 3. כיהן בנוסף כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה וכמנכ"ל המשרד לביטחון הפנים 4. משמש משנת 2008 כיועץ בטיחות בדרכים בתכנית אב לתחבורה ירושלים, 5. בשנה האחרונה, משמש יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהרכבת הקלהמשרד התחבורה אישר להתחיל ביום שישי 19 אוג' 2011 בהסעת תושבי ירושלים ברכבת הקלה במתכונת מצומצמת. אושר כי במהלך השבועיים הראשונים הנסיעות תהיינה ללא תשלום וזאת כמחווה לתושבי העיר על הסבלנות והסיוע בשש שנות ההקמה של מערך התחבורה החדש. בינתיים הוחלט כי כל קווי האוטובוסים בעיר יופעלו במלואם, במקביל עד להפעלה המסחרית של הרכבת הקלה בעוד מס' שבועות. יצוין כי ההחלטה באה לאחר מהלך אינטנסיבי של צוות בראשות מנכ"ל משרד התחבורה האלוף (במיל') דן הראל, כדי להביא את סיטי פס להפעלה וכן אישור זמני שניתן ע"י צוות הבטיחות הבינלאומי ולפיו, בתקופת הביניים, ניתן יהיה להפעיל 14 רכבות ( מתוך 23) ובהפרשי זמן של 12 דקות בין אחת לשנייה, עד אשר תשלים הזכיינית סיטי פס את התיקונים הנדרשים במערכות הבקרה והתקשורת. עפ"י התכנון, ייסעו 14 הרכבות הקלות לכל אורך התוואי- מפסגת זאב, שועפאט, דרך מרכז העיר, עד להר הרצל. לרשות הנוסעים יעמדו 23 תחנות, ויופעלו עפ"י כללי בטיחות מיוחדים, אותם קבע צוות מומחי הבטיחות הבינלאומי ועיקרם- שמירת מרחק מיוחד בין הרכבות עד להשלמת כל מערכות הבקרה והפיקוח וכן מערכות ההעדפה ברמזורים. יצוין כי עפ"י הסיכום תשלים city pass גם את התקנת תוכנות ההעדפה ב- 60 הרמזורים בתוואי הרכבת הקלה- מפסגת זאב, דרך מדרחוב יפו, ועד להר הרצל כדי להביא להאצת הרכבת הקלה לרמת שירות גבוהה של כל 4 דקות רכבת בשעות השיא.מערך התנועה החדש שייחנך בעתיד הקרוב בירושלים:קו ראשון בארץ רכבת קלה באורך 13.8 ק"מ ובו 46 קרונות רכבת6 קווים מהירים באורך כולל של כ- 65 ק"מ, בהם ינועו 150 אוטובוסים חדישיםרשת של 44 קווים - חלקם כמזינים מהשכונות לקווים המהירים והיתר כקווים ישירים23 תחנות חדישות לרכבת הקלה60 תחנות חדישות בתוואי קווי האוטובוסים המהיריםחניוני "חנה וסע" בתוואי הרכבת הקלה ובהם 1500 מקומות חניה,כרטוס אוטומטי באמצעות ה- "רב קו" החדיש, ( אליו הצטרפו כבר כרבע מליון תושבים!)שלטי מידע אלקטרוני בכל תחנות הקווים המהירים עם נתוני תנועה בזמן אמת קדימה, מחכים לשאלותיכם
התייחסות לעניין תאונות ברכבתשאלה נוספת
בצרפת כשיש תאונה ברכבת הקלה, לדוגמא, אדם נפצע ומוטל פצוע קשה, מזיזים אותו לצד, וממשיכים הלאה, ולא מחכים למשטרה ולחוקר תנועה. האם כך מתוכנן גם פה בישראל? ושאלה נוספת, הרי בהמשך יבוטלו קוי האוטובוסים שיסעו במסלול הרכבת, מה יהיה אם יום אחד יהיה תאונה, או הפגנה או איזשהו פגם אחר, האם כל ירושלים תיהיה מושבתת? באוטובוס, אפשר לשנות מסלול, ואוטובוס אחד תקוע, אבל השני לא תקוע.
שאלה נוספת הסברתיתאירוח בנושא הרכבת הקלה-שמוליק הרשקוביץ
יש לכם שאלות בנושא הרכבת הקלה? הגעתם למקום הנכוןמחר, יום שלישי 6/9 בשעה 18:00, יתארח בפורום שמוליק הרשקוביץ- יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ויענה לשאלותיכם בכל מה שקשור לנושא בטיחות בסביבת הרכת הקלהעל המתארח שמוליק הרשקוביץ1. במהלך שירותו בצה"ל הקים את ענף בטיחות בדרכים ומיסד את מכלול הפעולות למניעת תאונות דרכים בצה"ל בתקופתו חל שינוי דרמטי בהפחתת מספר ההרוגים בצה"ל, תוך כדי הנהגת נהלי טיפול למניעת תאונות דרכים בכל שרשרת הפיקוד, הוכנסו לשימוש לראשונה, חגורות בטיחות ומגוון רחב של שיפורי בטיחות בכלי הרכב הצבאיים. 2. הקים לראשונה את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, וכיהנתי כמנכ"ל הרשות 4 שנים בקירוב. בתקופתו הוכנה תכנית עבודה תלת שנתית ובמהלך ביצועה הופחת מספר ההרוגים בתאונות דרכים בלמעלה מ – 24% ! 3. כיהן בנוסף כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה וכמנכ"ל המשרד לביטחון הפנים 4. משמש משנת 2008 כיועץ בטיחות בדרכים בתכנית אב לתחבורה ירושלים, 5. בשנה האחרונה, משמש יועץ בטיחות בדרכים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםהרכבת הקלהמשרד התחבורה אישר להתחיל ביום שישי 19 אוג' 2011 בהסעת תושבי ירושלים ברכבת הקלה במתכונת מצומצמת. אושר כי במהלך השבועיים הראשונים הנסיעות תהיינה ללא תשלום וזאת כמחווה לתושבי העיר על הסבלנות והסיוע בשש שנות ההקמה של מערך התחבורה החדש. בינתיים הוחלט כי כל קווי האוטובוסים בעיר יופעלו במלואם, במקביל עד להפעלה המסחרית של הרכבת הקלה בעוד מס' שבועות. יצוין כי ההחלטה באה לאחר מהלך אינטנסיבי של צוות בראשות מנכ"ל משרד התחבורה האלוף (במיל') דן הראל, כדי להביא את סיטי פס להפעלה וכן אישור זמני שניתן ע"י צוות הבטיחות הבינלאומי ולפיו, בתקופת הביניים, ניתן יהיה להפעיל 14 רכבות ( מתוך 23) ובהפרשי זמן של 12 דקות בין אחת לשנייה, עד אשר תשלים הזכיינית סיטי פס את התיקונים הנדרשים במערכות הבקרה והתקשורת. עפ"י התכנון, ייסעו 14 הרכבות הקלות לכל אורך התוואי- מפסגת זאב, שועפאט, דרך מרכז העיר, עד להר הרצל. לרשות הנוסעים יעמדו 23 תחנות, ויופעלו עפ"י כללי בטיחות מיוחדים, אותם קבע צוות מומחי הבטיחות הבינלאומי ועיקרם- שמירת מרחק מיוחד בין הרכבות עד להשלמת כל מערכות הבקרה והפיקוח וכן מערכות ההעדפה ברמזורים. יצוין כי עפ"י הסיכום תשלים city pass גם את התקנת תוכנות ההעדפה ב- 60 הרמזורים בתוואי הרכבת הקלה- מפסגת זאב, דרך מדרחוב יפו, ועד להר הרצל כדי להביא להאצת הרכבת הקלה לרמת שירות גבוהה של כל 4 דקות רכבת בשעות השיא.מערך התנועה החדש שייחנך בעתיד הקרוב בירושלים:קו ראשון בארץ רכבת קלה באורך 13.8 ק"מ ובו 46 קרונות רכבת6 קווים מהירים באורך כולל של כ- 65 ק"מ, בהם ינועו 150 אוטובוסים חדישיםרשת של 44 קווים - חלקם כמזינים מהשכונות לקווים המהירים והיתר כקווים ישירים23 תחנות חדישות לרכבת הקלה60 תחנות חדישות בתוואי קווי האוטובוסים המהיריםחניוני "חנה וסע" בתוואי הרכבת הקלה ובהם 1500 מקומות חניה,כרטוס אוטומטי באמצעות ה- "רב קו" החדיש, ( אליו הצטרפו כבר כרבע מליון תושבים!)שלטי מידע אלקטרוני בכל תחנות הקווים המהירים עם נתוני תנועה בזמן אמת קדימה, מחכים לשאלותיכם
שאלה נוספת הסברתיתשאלה נוספת הסברתית
לפני כחצי שנה במהלך ההסברה בירושלים פורסמו מודעות בכל ירושלים על הזהירות ברכבת הקלה, כעת אחד מהסעיפי אזהרה, היה, שאין לרדת לפסים אם יש רכבת שמגיעה, והנה בתמונה שפורסמה באותה המודעה, ראו תמונה של 2 רכבות אחת הלוך ואחת שוב, ורואים הולי רגל חוצים, הרי סתרתם בתמונה שפרסם את הכתוב?
תגובה לשאלתך- הסברה במגזר החרדישאלה נוספת הסברתית
מכיון שהציבור החרדי מתייר רבות בירושלים, כמו שנוכחתם לראות, וכן הרבה נוהגים לעלות לירושלים אל שריד בית מקדשנו בתקופת החגים, ואני לו רואה בערים החרדיות הסברה על הרכבת הקלה ועל הסכנות הטמונות בה, הרי הציבור כולו מגיע לירושלים כל שנה, והוא חושב שהוא מכיר את ירושלים והנה יש שינויים. האם חוץ מלפרסם ברדיו פרסמת במודעות לציבור החרדי, או שפרסמתם אזהרות בעיתונות החרדית, או בתחנות הרדיו החרדיות?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.