קצרים ליום ראשון

susieada

New member
דילוגים בגלי הים!

נסעתי לאימון קבוצתי בים הבוקר וירד גשם! דני כמעט ויתר, אך נכנס גם הוא בסוף. לא שחינו הרבה, כי הים היה "בלגן" אך תירגלנו כניסה ויציאה מהים. בכניסה - צלילה מתחת לגלים (שלא היו גבוהים) וביציאה - "תופסים" גלים וגולשים כמה רחוק שאפשר! יש לי כבוד גדול לים ולשנה וחצי האחרונה נאלצתי נורא להזהר מאיבוד שיווי משקל, מערבולות בגלים וגם הליכה ב..ודחיפה של הגלים. רק לא ליפול!! היום, עם חיזוק ההדרגתי של מפרק הירך שלי, העזתי לצלול ולגלוש עם כולם! פעמיים ממש תפסתי גלים, לא התאפכתי, והייתי מרוכה - בחיוך! איזה כייף!! לאט לאט, צעד צעד! לילה טוב וחלומות פז.
 

ofec bar

New member
המשך חפירות הר לעמק

בהשראת גמדים קטנים, ערכתי קצת, קיצרתי (הרבה) והוספתי, והחלטתי לשלוח לתחרות... http://www.shvoongnet.co.il/profiles/blogs/hr-lmq-2010-lylot-lbnym לא כל כך נעים לי להתחנן שתגיבו לי כדי לעזור לי לזכות, אבל... אם מצא חן בעיניכן יהיה נחמד אם תגיבו בשוונגנט...
 
החלטתי בכל זאת לסכם את הר לעמק

http://www.shvoongnet.co.il/profiles/blogs/sykom-hr-lmq-sly כנראה שרק הייתי צריכה תמריץ (או שמא אתגר). עכשיו האתגר הרציני הוא לנוח. האימון היום כלל הגנה עצמית, וכל מגע בשוקיים הקפיץ אותי (בשילוב כתף מקולקלת ועצם זנב בהחלמה, נראה לי שהייתי בן אדם די מעצבן להתאמן עליו). החלטתי לא לרוץ שבוע לפחות. לא נראה לי שיש לי איזה פציעה שם אבל נראה לי שאני בדרך.
 

יעל :-)

New member
16.5 ק"מ

תכננתי ללוות ברגל חברה מפגישה, ואז להמשיך לאימון ריצה עצמי. עוד לפני זה, קיבלתי טלפון מחברה, וזכיתי לכינוי "זבל" לאור העובדה שלא התפנתי להתקשר ולפגוש אותה לאחרונה. (זה מה שקורה כשמקדישים את הזמן הפנוי לאימונים). אז החלטתי לשלב. 1.5 ק"מ הליכה-ריצה לפגוש חברה 2 ק"מ ליווי חברה כ-4 ק"מ הליכה-ריצה לחברה השניה בעיר ליד 5.2 ק"מ של הליכה עם החברה (הפסקה קלה שהרגליים ינוחו קצת) כ-3.8 ק"מ הליכה-ריצה הביתה. (בקטע הזה קצתי חששתי, כי היה לילה ורצתי גם במקומות לא מרכזיים, אבל הגעתי בשלום. פעם הבאה אתכנן בצורה אחרת) בהחלט לא ציפיתי לזה, אבל היה מאתגר :)
 

ofec bar

New member
כל הכבוד!

ממש הרבה ובעניין החברה - מי שקוראת לך "זבל", אלא אם כן בהומור, לא ראויה להיות חברה שלך...
 
למעלה