משחק

../images/Emo26.gifמשחק../images/Emo36.gif

יאללה, תקומו כבר! באמאשלכם
. משחק זה או זה. החוקים ברורים, אם לא.. חבל
. תמשיכו..
השיר "וואן ווילד נייט": הגרסא של קראש או הגרסא של הדיסק לייב?
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifלייב..עם הצ'ה צ'ה צ'ה XD

ג'ון עם עם שיער ארוך שנות השמונים או עם הקצר??
 

danduuu

New member
אולווייז../images/Emo99.gif

האלבומים של ג'ון לבד או של כל הלהקה? [שאלה דפוקה ביותר
]
 
עם כל הכבוד לג'ון, אז הלהקה../images/Emo47.gif

דיסקים: קרוסרודס [האוסף] או וואן ווילד נייט [אוסף לייב]?
 

Tomish

New member
וואן ווילד נייט

ליוין און אה פרייר או איטס מיי לייף?
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifKTF../images/Emo47.gif

ריצ'י עם התר או עם דניס?? (די רטורית
)
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifג'ון../images/Emo47.gif..

הקליפ של Misunderstood או של All About Loving You??
 

LIRONSH100

New member
Misunderstood

בגלל החולצה או יותר נכון האי חולצה... (ג'ון תמשיך ככה..) דיויד או ג'ון? (להזכירן דיויד יהודי ומצחיק כזה... )
 
ג'ון

דיויד אמנם יהודי, אבל ג'ון חתיך!
אולוויז: הקליפ הרגיל או הקליפ שמראים רק את הלהקה?
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifעם הלהקה

ומצידי רק זום על הפנים של ג'ון !! ג'ון עם שיערות או בלי ?
(בחזהה)
 

LIRONSH100

New member
בלי...

טוב זה שאלה קשה... כי אם הוא היה בתקופת השיער בחזה הכי סקסי (לא שעכשיו הוא לא אבל בין התקופות...) וחלק אני פשוט יותר אוהבת פחות שיער מהיער שהיה לו... או בקיצור הוא היה צריך משהו באמצע כזה בין לבין... עם מדברים על שערות אז נעלה לשיער בראש... התספורת ב KTF או של שנות השמונים? (לדעתי שנות השיא שלו זה היה בKTF אז...)
 
למעלה