הסיפור

גם אני רוצה להשתתף אם אפשר?

למרות שאני נראה לי באיחור רק אם אפשר אני אשתתף אפשר??????????????????????
 

AmiTutiT14

New member
אהבה מעבר לתפוז הוירטואלי

וירטואלי מעבר לתפוז תפוז מעבר לוירטואלי איך אני
 
../images/Emo141.gifיש לי!!! יש לי!!!

מה דעתכם על:
פורום מעבר לפינה (או אפשר גם משהו כמו: פורומעבר לפינה...
קצת מטומטם אבל לא משנה...
 
יש לי אבל לא משהו.....

מתקשרים מעבר לפינה או....... תנסו לבטא את זה בסגנון של מאיר מכוכבי השכונה אהבה אחורי הפינה
 

k a b o o k

New member
חחחחחחח..

שמות כל כך נחמדים ומצחיקים
"איה קורן הפ33ה"- קרעת אותי עם השמות
, וברור שאת יכולה להשתתף, שלחי לי למסר (או לאייסי:258832973) את התכונות הטובות והרעות שלך, ואת השם שלך..
"הזקנה"- השם שלך ממש אבל ממש מצחיק
כל השאר שמות יפים..
, אני נותן עוד הזדמנות עד יום שלישי, להביא שמות...
 

orhila

New member
קודם כל מה רע במצחיק, דבר שני

זה שונה מכל השאר, (כולם כמעט מסתמכים על אותו עקרון) ולא כל מה ששונה הוא בהכרח מצחיק!
 
../images/Emo85.gifיותר שמות../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifיותר הצעות../images/Emo70.gif

אם לא עכשיו יניב סוגר את האפשרויות
אז י א ל ל ה
 

dinora12

New member
יש לי!../images/Emo95.gif

(אבל אני רק נותנת שם ולא רוצה להישתתף) העלילויות מתחת לסוד
 
למעלה