רווקה2

New member
נסיעה טובה מיכלי ../images/Emo73.gif

תבלו יפה, גם בשבילי... לא יודעת מתי אני אראה נופש בקרוב.
 

zut

New member
רווקה 2

חושבת עליך, מחזיקה לך אצבעות. שולחת לך אור ושמחה. בהצלחה.
 
../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif

מפרגנת לך מותקית. סעי, עשי חיים, נקי הראש. (אני אשמור כאן חחח) מואהההההה
 

רווקה2

New member
../images/Emo140.gif

תודה, אני עוד כאן, כפי שאת רואה. אין סימנים שהדברים זזים ואני כבר מוטשת. בקרוב אצלך...
 

m i c h a l i

New member
יו תודההה ../images/Emo24.gif

סוף סוף גם אני זוכה במשהו
מחר נוסעת עם הקטנה לקלאב מד באכזיב ושכולם יקפצו חחחח לפני שבוע היא שאלה אותי... אמא מתי נצא לנופש? ואני רק השפלתי מבט ואמרתי כשיהיה מספיק כסף... אז אולי בכל זאת מישהו שומע כי היום זכיתי בנופש הזה איזה כייףףףףףףףףףףף מחר אנחנו נוסעות סוף סוף לנוח קצת תודה עוגי
ולא לשרוט יותר מדי
הלכתי להתחיל לארוז......
 
למעלה