מחר נוסעת עם הקטנה לקלאב מד באכזיב ושכולם יקפצו חחחח לפני שבוע היא שאלה אותי... אמא מתי נצא לנופש? ואני רק השפלתי מבט ואמרתי כשיהיה מספיק כסף... אז אולי בכל זאת מישהו שומע כי היום זכיתי בנופש הזה איזה כייףףףףףףףףףףף מחר אנחנו נוסעות סוף סוף לנוח קצת תודה עוגי