פינת אני והיא!

swing17

New member
תקשיבי...

לא להיות מסוגלת לחיות בלעדיה זו תלות, איך שהיא לא נכנסה לך לחיים ולא משנה באיזה מצב, זה לא בריא להיות תלויה במישהו. תראי לאן זה מוביל אותך, לתחושת אובדן... אל תתני לזה לקרות... את זאת ששולטת בחיים שלך!!! תראי אני באמת מבינה את המצב שלך, אבל גם אם היא לא רוצה יותר תבוא אחת אחרת... יגיע אושר אחר. אבל זה לא האיישו, כרגע את צריכה להיות אדם בפני עצמך.
 

The Reuty

New member
אני אדם בפני עצמי.

ברור שאני אדם בפני עצמי. את לא מבינה למה התכוונתי. היא זו שנותנת לי את הכוח להמשיך הלאה כי אין לי בשביל מה אם אין לי אותה אין לי כלום. זו הנקודה שלי ולא, לא תבוא אחרת אחרת כי אין מישהו שיכול למלא את המקום שלה. למרות כל הקשיים וכל הריבים שלנו אני אוהבת אותה, אני מאוהבת בה. אני משוגעת עליה... אין מצב שמישהי יכולה להחליף את מקומה בחיים שלי, אפילו לא הכלבה שלי!! שאני מתה עליה. זה כאילו נותנים לך את הכי טוב בעולם, ואז ככה פתאום לוקחים לך אותו את יודעת שטוב כמו שהיה לך, לא יכול להיות לך. זה כואב לדעת את זה. בקיצור, אני לא תלויה בה. אם היא תגיד לי לקפוץ מהגג, אני לא אעשה את זה. היא לא שולטת עליי או על החיים שלי. אני שולטת על החיים שלי. אבל את לא מבינה שהיא- זה החיים שלי. ואם אין לי אותה, אין לי חיים. זה יהיה חיים לא משמעות. תודה על העזרה.
 

swing17

New member
אויי חמודה...

תקשיבי... אני כן מבינה אותך, וזה מאוד מצער אותי לשמוע את כל זה אבל אני מנסה להראות לך שיש עוד דברים חוץ מאהובתך וחוץ מהמוכר לך. באמת גם אם את לא רואה את זה כרגע... והכל נראה כל כך שחור. והקטע של התלות, זה בדיוק הקטע הזה שאת אומרת שאת לא יכולה לחיות בלעדיה, אני לא אומרת שאת שפוטה שלה או משהו כזה. אני אומרת שאת צריכה להבחין בין עצמך כבן אדם לבין מישהו שאת מאוד מאוד אוהבת שמשלים אותך בצורה נפלאה. תחיי ותהני מהחיים היפים שמציעים לך כל כך הרבה ללא גבולות... ותאמיני לי שהם יפים רק צריך להאמין בזה. ובנימה אופטימית זו... לילה טוב מקווה שעזרתי קצת
 

The Reuty

New member
טוב

אז אני אגיד את זה במילים אחרות, אולי ככה תראי שאין פה תלות. לפני שהיא נכנסה לחיים שלי, הייתי מתה. מבחינה נפשית ומבחינה ריגשית. היא נכנסה לחיים שלי. היא הביאה לי חיים. היא האירה לי את היום. היא גרמה לי לשמוח כמו שלא ידעתי מעולם לשמוח, היא גרמה לי לצחקו ולחייך כמו שאף אחד אחר לא גרם לי. -אין- לי כלום חוץ ממנה. וזה לא תלות. כשהיא נכנסה לחיים שלי בתור הבת זוג שלי, היא נכנסה לחיים שלי כשלא היה לי כלום. ואז היא באה, ופתאום היה לי הכל. היה לי שמחה, היה לי אהבה, אחרים אהבו אותי בזכות זה שהייתי מאושרת, שהייתי שמחה. שחייכתי. בלעדיה, כל זה לא היה לי!!! אם היא לא הייתה נכנסת לחיים שלי הייתי מתה וזה -לא!- תלות. אם היא תצא לי מהחיים לא יהיו לי חיים, אני אחזור להיות רובוט. אני אחזור להיות זומבית. פועלת מתוך הכרח, מתוך חוסר חשק, לא מחייכת, לא שום דבר. כי אין דבר אחר בחיים שלי שיכול לשמח אותי. פשוט אין. לא ההורים, לא האחים ולא הכלבות שלי. זה רק היא.
 

A BiT CrazY

New member
וואי בובה...

את לא יודעת כמה שאני מזדהה איתך אני גם הייתי במצב הזה ותאמיני או לא זאת תלות מאמי ואין מה לעשות את יכולה להתכחש לזה או מה שלא יהיה אבל זו תלות. את מאמינה שאין לך כלום בלעדייה וזה לא נכון אני גם הייתי במצב הזה אבל זה עובר ואני יכולה להגיד לך או לכל העולם שאני בחיים לא אמצא אהבה או אקבל אהבה כמו שקיבלתי מהבת זוג שלי לשעבר היא הייתה הכל בשבילי החיים שלי כמו שאת אומרת ששלך. את צריכה לצאת מהמצב הזה ומהר זה ממש אבל ממש לא טוב זה מכניס לדיכאונות ולמחשבות על התאבדות וכל זה וזה ממש לא כדאי. אני האמנתי שאין לי חיים בלעדייה ועובדה שיש לי ואנחנו לא מצליחות להיות הכי חברות כרגע אבל התקופה הזאת תעבור אני מאמינה כי אחרי הכל אני לא רוצה לאבד אותה לחלוטין למרות שאני יודעת שיש לה שנאה כלפי במקצת או הרבה לא יודעת. בכל מקרה צאי מהמצב הזה ואם היא אמרה לך שהיא צריכה פסק זמן תני לה אותו ואם היא באמת אוהבת אותך כמו שאת חושבת מרגישה או מה שלא יהיה אז היא תחזור ואם לא...אז זה כואב, מאוד אפילו!אבל אין מה לעשות והזמן יעשה את שלו וכנראה שהיא לא הייתה האחת..! תהיי חזקה בובה...זה לא סוף העולם כמו שזה נראה מקווה שעזרתי..
 

The Reuty

New member
ממ..

זה לא שאני חושבת שאין לי חיים בלעדיה. אני יודעת. אם היא לא הייתה לא היו לי חיים היא הצילה אותי מהתאבדות....... התאהבתי בה.. והיא סיפרה לי שהיא מאוהבת בי ואז פתאום ראיתי תקווה קטנה.. שאולי עדיין לא הגיע זמני, אז נשארתי בחיים וראיתי מה היה מתוכנן בשבילי... וראיתי, חיים- חיים
היא הראתה לי מהזה חיים כי לפני לא היו לי....... פשוט לא היו לי. הייתי רובוט, את יודעת מהזה רובוט? התעוררתי בבוקר בלי חשק, הלכתי לבצפר(כשזה קרה, וזה היה נדיר כי בדרך כלל הייתי נשרת בבית.) פשוט כמו רובוט. התלבשתי, לא איכפת לי מה לבשתי ויצאתי מהבית לכיוון בצפר, בבצפר א הייתי צוחקץל א הייתי מחייכת החברות שלי תמיד כעסו עליי עד שהחלטתי זהו, ואז הייתי שמחה ומאושרת.. ופתאום התאהבתי בה.. זה היה סימן בשבילי להחזיק מעמד עוד קצת. תקראי לזה תלות תקראי לזה מה שבא לך. בזכותה אני חיה, ואם אני אאבד אותה, אני אאבד את חיי.
 

A BiT CrazY

New member
אז אוקיי...

את אומרת שלא היו לך חיים בלעדייה..נכון?! אז כנראה שזה סימן לזה שיש לך עוד הרבה מה לעשות ולתת בחייך או אנערף תראי בזה כסימן משמיים או מה שלא יהיה היא הצילה אותך מהתאבדות כמו שאת אומרת...אז זה כבר אומר משהו! אבל בסופו של דבר כל דבר טוב שבא גם הולך ואין מה לעשות מאמי ככה זה החיים. טוב אני אפרוש לי להיום... אני שמחה שחזרתי לפה לא הייתי פה פוללללל זמן לילה טוב מאמי ואל תדאגי הכל יהיה בסדר, חייב להיות!
 

swing17

New member
אני ממש ממליצה לך...

לקרוא את מה שהדר כתבה ופרסמה בשרשור של "איזה מוסיקה אתן שומעות" מקווה שאת בסדר
 

The Reuty

New member
אממ..

קראתי את זה.. לא עשה לי כלום.. כאילו, כנראה לא התעמקתי מספיק... אני? בסדר? עד כמה שאפשר להיות. תודה על הדאגה
 
חחח../images/Emo9.gif נכון... כמו שנאמר

אין כמוה- מי יודע זאת כמוני..... אין כמו בחורה! רק שבכל זאת החששות של סטרייטית שונים מהחששות שלנו.. היא דואגת אם בעלה החרמן לא יבגוד בה... ואם הם יטוסו לחו"ל פעמיים בחודש.. אני דואגת מדברים, טוב לא נהרוס נימה אופטימית זו..
 

tali_le

New member
קראשים על בנות בעיקר

עוד בגיל שבו אתה לא באמת מבין מה פשר העניין הזה
 

הרמיה

New member
אתם מכירות את השאלות המעצבנות...

האלו של... "וכמה זמן את לסבית" או "מאיזה גיל את לסבית" אז אני תמיד עונה : "מגיל 6 ומגיל 16"... זה תמיד משתיק אותם (בקשר לתגובה ש.:"במבט לאחור אני רואה סימנים ככר מגיל צעיר ") ידענו כשהיינו קטנים ממש והפסקנו להדחיק כשגדלנו במעט...
 
אמממ........./images/Emo4.gif ו... אז-

לא כולם ידעו את זה ממתי שהם היו ילדים... יש כאלה שמתחבטים בשאלת הזהות המינית גם בבגרותם... (מישהו דיבר עליי?!
) וזה דווקא נושא שמעניין אותי.. אני לא ראיתי "סימנים" בגיל הילדות/התבגרות.. וביני לבין עצמי בגיל 20, אני שואלת את עצמי אם אפשר לשנות זהות מינית שהייתה מוגדרת עד גיל 18... כמו שאת מבינה אני מתוסבכת בצורה די רצינית.. אז לי דווקא כן מעניין מה היו הסימנים-כי אולי אני הראה דברים שהיו קיימים אצלי, ולא ראיתי.. כלומר לא הייתי מודעת..
 
שייקה זה לא נכון...

אני יכולה להתאהב באינספור גברים, אבל לא להיות איתם ממש כי אני לא אמשך אליהם.. אין לי בעיה לאהוב גברים, אני חושבת שחלקם מופלאים ומקסימים, אבל אני לא אהייה מאושרת איתם כי אני לא אמשך אליהם. פשוט ככה.
 
יעלה

יש כאלה כמוני וכמוך שבאמת בנים לא עושים לנו את זה אבל מה לעשות... קורה. ויש כאלה שכן.. אני לא מכלילה, אני אומרת על בנאדם שעוד לא יודע מה הוא אבל היא טוענת שהיא 100% לסבית... אז זאת סתם התעללות...
 

סתיו k

New member
חמודה...חיי את הרגע..

את האהבה הנוכחית,התשובות יבואו אחר כך.הכל ירגע.אני מבטיחה לך..
 
לא יכולה../images/Emo35.gifאו לא רוצה../images/Emo35.gif

מאמי תקשיבי לי את נמשכת לבנות, ולבנות בלבד, את צריכה להיות קודם כול גאה
בזה! חוץ מזה יש לך חברה שאוהבת אותך ואת אוהבת אותה אז ככה שגם זה עוד + בחיים שלך! את מוקפת אנשים שאוהבים אותך ואת אוהבת אותם בחזרה! מה רע בזה? אז למה בעצם את בוכה? שזאת השאלה שלך... אנלא חושבת שיש דבר יותר טוב בגבר שאין באישה, כמו שבנות יכולות לקאנות לך בחבר ולרצות אותו, יש גם בנות שיקאנו לך בחברה וירצו אותה..זה בדיוק אותו העיניין, רק שאצלך זה פסיכולוגי, זה ניראה לך משונה..לאהוב בנות, ולא להיות כמו שאר החברות בסביבה! אם את דואגת בעניין המשפחה, אז מאמי תדעי זה קורה להרבה בנות וגם אני אחת מהם..זה יעבור לך ואת תתגברי על זה, ואם המשפחה תדע בסוף הם גם יתגברו ויבינו! ואולי...במשך הזמן אם תרצי באמת, ההמשכות לבנות תעבור ויהיה לך חבר, ותביאי לסבתא שלך אותו מתחת לחופה... בנתיים נשמה תהיי גאה בעצמך
ותנסי להתגבר על כול המכשולים שיש לך בדרך לאט, לאט, אל תתיאשי מכלום בחיים! ותמיד תזכרי את כול האנשים שאוהבים אותך ואיתך! וגם אני שולחת לך
ענק! נ.ב: את החיים את קובעת לעצמך! ואת יכולה לשנות כול מה שרק תרצי! רק את צריכה טיפה להשתדל, להאמין בעצמך, תמיד להתגאות במי שאת! ולדעת שאת הכי טובה! ואם תקומי כול בוקר ותגידי תודה לאלוהים על עוד יום חדש, אם לא תעשי דברים שפוגעים באחרים, אם תעשי רק טוב...הכול יחזור לך ותרגישי הכי נפלא בעולם! מנסיון.. בנתיים אני מקווה שעזרתי לך מתוקה ואני מבקשת ממך...תפסיקי לבכות! "..שאת בוכה את לא יפה את לא יפה.."
סתם מאמי את תמיד יפה!
אבל לא לבכות!
 

xספירושx

New member
ליטלוששש..

תפסיקי ליבכות אין לך על מה אני אוהבת אותך!!! את לסבית ואת בטוחה בזה אז תיהיה מי שאת תעשי מה שטוב לך!!! אוהבת אותך!!ספירוש!
 
למעלה