אל תפלו בפח של אנשי יח"צ של איילה

רותי167

Well-known member
אני מאחלת לך את מה שמגיע לך כי הרוע נשפך

מגופך בצורה מפחידה,רחמים על אמא שיש לה בת כזאת,החיים עוד לפנייך,אני מאחלת לך שיהייה לך רק טוב בחיים אבל לפני הכל שאלוהים ינקה את גופך מהרוע ויחליפו בטוב וכבוד לאדם.
 
רותי, תשני את המנטרה, את זו שמתלהבת מרוע

אנשים מגנים בדיוק את מה שאת מטיפה לו, את הרוע והשיפלות, השיטנה, שנאת חינם וחוסר כבוד לאדם. כל אלה ועוד הם בדיוק נמרץ הבחורה שאת כל כך "אוהבת". עובדה שכשאנשים פה שנאו את סער, את ודומייך התלקקתם כמה שהוא מדהים וכמה שכולנו "רעים". פתאום פתחתם את העיניים, והתחלתם לראות מה שראינו כל הזמן. תהיי בטוחה שזה יקרה לך גם עם איילה.
 

רותי167

Well-known member
בת הכפר הגלובלי,אם ראינו את אותה תוכנית

לא ראיתי שום רוע באיילה,לא ראיתי שהיא עשתה משהו רע למישהו,ראיתי בחורה אצילת נפש שמחלה למי שהעמידה אותה להדחה,כיבדה אותה ואת דרכה,ראיתי בחורה שידעה על ריכולי גואל ובכל זאת אמרה אני מעריכה אותו כאדם ויש לי אליו סנטימנטים,ראיתי בחורה שמה לעשות ולמורת רוחי כאם התאהבה באיש הלא נכון במקום הלא נכון,ראיתי בחורה נאמנה שלאחר הדחתה המשיכה לפעול למען אהוב ליבה ולא ראתה שהוא מהתל בה,ראיתי בחורה שהחמיאה לא אחת לאלירז,ראיתי בחורה מתוקה שסער עשה לה רצח אופי בשבוע המריבה המפורסם הן בתוך הבית והן לצופים. לא ראיתי שאיילה עשתה למישהו מהפורו הזה רע! אף אחד לא מכיר אותה ולא מגיע לה יחס מנוכר שכזה רק כי התאהבה בגבר הלא נכון ועל מנת לא להיות בודדה בבית מחלה לא למרות שלא אהבה את דרכו. לכל אדם יש מגרעות ויתרונות,בתפיסתי אני מעדיפה להתמקד בטוב והאמיני לי שממרום גילי אני יכולה לומר לך שזה עושה רק טוב לחיים.
 
לא ראית שהיא קיללה את מעריצי אלירז?

זאת אומרת אותנו בפורום ובכל מקום בארץ?
 
../images/Emo124.gifרותי אני לא נוהגת להתערב בדרך כלל אבל

את זו שצריכה להתבייש. איזה קלות מה זה?. אם כבר מדברים את אישה מבוגרת ואיפה הכבוד. רגע נפל לי האסימון כנראה שאין לך בכלל כבוד ולכן הערצת את איילה ולא הפסקת להגן על הרפש שלה. כל טוב לך ואת תעשי עם עצמך חשבון נפש.
 

רותי167

Well-known member
דובשנית,אני מאחלת לך קמצוץ מהכבוד שאני

רוחשת לבני אדם . מי שאוהב את איילה חסר כבוד? מה עשתה לך הבחורה?את מכירה אותה?היא פגעה בך? היא התאהבה בגבר הלא נכון במקום הלא נכון! היא ואלירז לא היו באותו מחנה ומכאן השנאה בפורום אליה אני לעומתך אוהבת את שניהם וכלל לא הפריע לי.
 

sprinter

New member
חיפושית מצחינה-כנראה שהאוכל שאת אוכלת בערמות

החרה-השפיע על המוח שלך
 

רקלוש

New member
הפכו את אילה ל"כפה אדומה" הילדה התמימה ואת

סער לזאב הרע שטרף אותה... צריך שניים לטנגו, הכל היה משחק ובנוי על אינטרס, היא מבחינתה היתה ממשיכה את המשחק כחודש בערך....ואז היו נפרדים...מה לעשות שסער החליט להפסיק את המשחק באמצע...מה שנקרא "אכלה אותה" ביג טיים ועכשיו היא מנהלת מלחמות נגדו....
 

efrat20091

New member
איילה היא היחידה שההצלחה שלה לא תתמסמס

היא היחידה שתצליח יותר ויותר. כל השאר ייעלמו.
 

efrat20091

New member
וזה יהיה הניצחון שלה על אלירז שכמו שהוא עלה

ככה הוא ייפול. כי הטוב חייב לנצח ואיילה היא פשוט בחורה רגישה עם לב זהב.
 

רקלוש

New member
תמשיכי את והשפנפנה הפאקצה שלכם לאכול את עצמכם

מקינאה.... את מי הזמינו להשקה של YSL עם הסלבס הכי שווים??!! את אילה??!! או את אלין המקסימה, ומי קיבלה פיאט מתנה? איילה??!! לא ולא... אלין המתוקה...את מי הזמינו לארח בארוחת צהרים עם ג'ודי ניר מוזס את אלירז... כי מי שהתחבר עם אלירז קיבל טוב...ומי ששיקר והעליל עלילות על אלירז אוכל אתה בגדול, ראי מקרה סער וגם איילה... אז אם את נהנית וזה עושה לך טוב להיות כאן בפורום ולהפיץ כל כך הרבה שטויות מלוות ברוע...אז לכי על זה...
 

רותי167

Well-known member
את הפיאט קיבלו אלירז ואלין בזכות אישה יקרה

ומיוחדת במינה שאוהבת את אלירז והלוואי וכל אוהבי אלירז כאן היו מתנהגים כפי שהיא מתנהגת,בתרבות ובנימוס. אל תתני את הקרדיט הזה לאף אחד! אני שמחה שהם קיבלו,הגיע להם מסיבות שונות,אל תכניסי את איילה לעניין.
 

רקלוש

New member
דבר אחד בטוח אתם משום מה משמיצים את אוהדי

אלירז בברבריות והתלהמות...את מוכנה להסביר לי מדוע??!! רק בגלל שהוא מגבעת אולגה ולא הגיע מהצד הנכון של המפה אז אתם מקטלגים אותו ואת מעריציו??!! תפסיקו עם ההתחסדות ולהאשים אותנו בהתלהמות כי מי שמתלהם ויורד לרמות מזעזעות הם אתם..וצאו מהסרט שאתם הטובים היפים והאמיצים התרבותיים ונימוסיים..... כל הפורום הזה היתה מלווה בתגובות מתלהמות מרשעות וגזעניות לא עינייניות לגבי מוצאו מגוריו עיסוקו של אלירז...ואיך את קוראת לזה..??!! אני הגבתי לefrat לאחר שכהרגלה בקודש השמיצה.....וזו היתה התגובה המתבקשת...
 

reiter5

New member
רותי טוב תעשי אילו תפסיקי להיות מספרת סיפורים

סידרתית כמה מסכנה אילה אוי אוי אוי ...... היא בחרה להיות במקום אליו הגיעה היא בחרה להשמיע קללות היא בחרה להתחבר לזער שרה תומר היא בחרה להראות את אופיה הנצלני והעצלנות ההתנשאות היא בחרה להתרפס ולהתלקק לזער ואין דבר בעולם ששוה את זה ואין גבר בעולם שעבורו שווה להתנהג כך ......... אף אחד לא עמד עם אקדח לרקתה להכריח אותה להתנהג כן זו מי שהיא ......וזה אופיה המחורבן ....... והגיע הזמן להפנים ... אז שבת שלום וחג שמח
 

מאור 215

New member
וכמו שבגין אמר בזמן מלחמת איראן עיראק

בהצלחה לשני הצדדים במאבק
 
../images/Emo124.gifלא נשכח ולא נסלח לאליערס על הכפשות==>

יחד עם מר פינטו גועלי, נגד איילה- לא נשכח ולא נסלח את כל הרעל של שני מוקיונים האלה שלא נחו לרגע ובכל הזדמנות חיפשו להשחיר את איילה, בוז להם ולתומכים הפנאטיים של הגמד מהמר ונחש צפע פינטו!
 
באת לדרוש את הכאפות שלך להיום?

איילה פנויה למה אתה מבזבז את זמנך בפורום, לך להתחיל איתה.
 
למעלה