אחרי ההדחה של אלעד

noaxxx

New member
המצחיק הוא שאני עברתי איתה בדיוק את אותה הדרך

היה מעניין
 

גייל 7

New member
איך צפוף כאן איך ../images/Emo6.gif

תעשו קצת מקום .... יחפה, רק תגידי באיזה פארק את פוסעת - ואני באה ! חולה עלייך ! את אוצר.
 

מנו 7

New member
נועה, את אומרת דבר והיפוכו. אילו נופר

רצתה את האסמסים של תומכי ג'קי היא היתה מתייחסת אליו בכפפות של משי ומתרפסת אליו. אבל נופר כמו נופר, לא דופקת חשבון לתומכי ג'קי, וכשצריך מעמידה אותו במקום בלי שיקולי אסמסים. דווקא היחס הלעיתים קשה שלה לג'קי, למרות שהיא מבינה שזה עלול להזיק לתמיכה בה, מעיד על האינטגריטי שלה.
 

חני 28

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif מנו חייבת לומר לך משהו ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אם נופר הייתה מוכיחה את ג'קי בצורה רגועה , בלי תוקפנות , בלי ניצול בלי מכות , בלי וולגריות , היינו רואים נופר אחרת לגמרי !! היינו רואים בחורה יחידה אמיצה שנלחמת מול קיר בטון שנקרא פרידה היינו רואים בחורה שאכפת לה מהחבר היחיד האמיתי שלה בבית אם רק היו מקלפים את העצבים האינסופיים ממנה את הניצול הבלתי פוסק שלה כלפי ג'קי את הפינוק לקבל כל מה שהיא רוצה בצעקות ובכי אולי הייתי מצליחה טיפה לסמפט אותה . אבל כל התכונות השלילות מאפילות על הכל והורסות לה . החלטתי לא לשנוא , אך לא מצליחה למצוא טיפת אהדה כלפיה . וזה רק בעוכריה .
 

eave1

New member
אני מזדהה עם כל מילה ורוצה בפעם הראשונה לאמר

כאן משהו בתחילת העונה ממש התלהבתי מחכמתה ויופיה, אבל ככל שהימים עוברים, אני משתאה כיצד ילדה כ"כ צעירה מצליחה להיות כ"כ רגזנית מאיפה זה בא לה? איך בחורה/ילדה כ"כ מכורה לניקוטין, בדר"כ נהניתי לראות את הניתוחים שלה לכל מיני סיטואציות והתפעלתי מבגרותה. אבל בתקציב האחרון כשהיא התנפלה על כולם והתלהמה בגלל הסיגריות, ולא הצליחה להבין שמשום שהיא דפקה את המשימה היא צריכה לשלם על זה, ואח"כ ישבה ואכלה לאמיר וסיוון את המוח שעתיים בניסיון להסביר לו מדוע היא חושבת שזה היה מוצדק, הבנתי שיש כאן בחורה כוחנית מהסוג הגרוע ביותר, שגם מאמינה רק בעצמה ובמה שהיא חושבת, היא נצלנית, אוכלת מכף ידה של פרידה ופשוט לא מפסיקה ללכלך עליה(אני לא סובלת את פרידה), ועוד מצהירה השקם והערב שהיא אומרת הכל בפנים, נעלה את המגפיים של ליהיא במשך כל העונה והייתה חברה שלה ועכשיו לא מפסיקה להשמיץ אותה, אני רוצה לדעת רק דבר אחד לכל המלעיזים כאן את ליהיא מה איכפת לכולם מה היא עושה עם הגוף שלה? פתאום כולם הפכו להיות משמרות הצניעות? זה גופה והיא ורק היא צריכים לתת את הדין על מעשיה, נופר מנסה לרצות את העדה הפרסית שידוע כשמרנית,(לדיברי אמה "את עושה כבוד לעדה") ולחזור כמו מנטרה על כך שהיא לא צריכה לשכב במיטה ולשמוע גניחות בתוספת כל מיני תיאורים חוזרים ונישנים על האירוע הזה, והיא צבועה לא קטנה כי הרי הצהירה שוב ושוב שהיא מצטערת על כך שהיתנפלה עליה ודיברה כמו שדיברה אז למה כל פעם שהיא יודעת שהמצלמות מכוונות אליה היא יושבת ונואמת לאומה ומשמיצה את ליהיא ופרידה, זה כל מה שיש לה להציע לנו? האם הגברת/ילדה הזו חושבת שאנחנו עד כדי כך מטומטמים.?הרוע שלה וההתנהגות שלה לג'קי המסכן שכל חטאו הוא אהבתו אליה , בשם אהבתו אוכל את כל השיגעונות והקפריזות שלה, זה היה מדהים לראות איך הוא התנפל על פרידה, באותם מילים שנופר שתלה לו במוח כמו מנטרה יום אחר יום ובסוף הוא הקיא את זה. אני אמא לבנים מתבגרים ואני מרחמת על אמא של ג'קי שצריכה לראות את הבן שלה מושפל כך יום אחר יום ליבי ליבי אליה, כי ג'קי בחור טוב נשמה של ילד והוא עיוור ולא רואה את האמת וחבל לי עליו. והיום באמת שאני לא מבינה אם יש מישהו שראוי לנצח כי אין שם כלום בבית הז.
 

חני 28

New member
eave1../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

קלעת בכל מה שאמרת
 

נוקי111

New member
הצבוע הכי גדול, שאף פעם לא אומר את דעתו

זה עמיר. שחקן בכל רמ"ח איבריו. איש כזה לעולם לא יזכה בתוכנית הזאת.
 
עמיר תמיד אומר את דעתו ../images/Emo13.gif

הוא פשוט לא חושב שצריך להיות מכשפה עם מטאטא כדי שקולו ישמע.
 

עדי 1005

New member
עמיר אומר את מה שרוצים לשמוע .וזה גמיש ....

צבועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
 

מאי1974

New member
יופי שהבנת ועכשיו יש לך מס שנים לגדול ולהתפתח

שכלית מס שנים כדי להבין מהי אמת בעיני הצופים ערב נפלא
 
למעלה