שיר מהאלבום ובונוס טראק !

mokasosex

New member
אההההההההה אני מאוהבת בשני השירים !!!!!!!

שניההההם כלכך מעוליייים, גאד . המילים מדהימות ושיר נוססססף יש
 

ר ו ח ל י

New member
מהפעם הראשונה ששמעתי את

החצי דקה של WWFM אהבתי ועכשיו אני אוהבת עוד יותר! טוב שפינק לא לקחה את זה לאלבום שלה, זה יושב על אדם בול! :) וממש אהבתי את MASTER PLAN. דייייי איזה כיף שכל האלבום כ"כ טוב!!!!
 

magenta73

New member
אני פחות מטורפת על wwfm

זה שיר של... פינק. שהיא בסדר, אבל, רק בסדר. זה היה יותר מתאים לה, נראה לי. בכלל מעצבן אותי שהוא מקבל שירים של אחרים, אני רוצה לשמוע אותו בשירים שלו, הוא יודע לכתוב. ואז זה גם יותר אישי ויותר הוא. לא יודעת. שיר נחמד, לא נפלתי. master plan דווקא מגניב, מאוד מאוד מאוווווווד אייטיז. (וממש לא דפש מוד ובטח לא פט-שופ-בויז). באמת קצת מזכיר את דוראן-דוראן.
 

mayarel

New member
שני השירים

לא נשמעים הוא... לא במובן שלא הוא כתב אותם אלא שגם כאילו לא הצליח להפוך אותם לשלו... לא מותאמים מספיק אליו...לא מיוחדים מספיק.. אבל באמת יש בדיסק שירים מוצלחים בהרבה אז לא נורא..תכלס הם שירים נחמדים שכיף לשמוע.
 

lama ken

New member
לדעתי המילים של MP מושלמות בשבילו

ולא רק בגלל הרמיזות המפורשות לעניין ההומוסקסואלי. WWFM באמת שיר שלא הייתי הכי אוהבת אם מישהו אחר היה שר. אבל איכשהו הצלחתי כבר לאהוב אותו בכל זאת... אבל באמת לא נורא אם לא משתגעים על כל השירים...
 

magenta73

New member
ברור שלא נורא ../images/Emo13.gif

גם להקות/זמרים/ות שאני ממש ממש אוהבת, יש שירים שאני אוהבת יותר ושירים שאני אוהבת פחות, זה לא אומר שאני לא אוהבת אותם, בכלליות. זה טעם אישי.
 

naama59

New member
../images/Emo45.gif

אולי בגלל זה לא התחברתי אליהם כל כך... באיידול זה היה אחרת לגמריי
 

mayarel

New member
יש שירים אחרים באלבום שהיו מדהימים מהצצות

ואני לא יודעת כבר כמה איידול היה הוא. בכל מקרה שני השירים חמודים מאוד בעיני, רק שכיף שיש שירים נוספים ומדהימים יותר לחכות להם. ההצצות היו מדהימות.
 

mayarel

New member
יש מצב שאני מאוד עייפה

ושכחתי לחבר משפט שאין בו את המילים ההצצות היו מדהימות.
 

t r e c o o l

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מאיה, בחיים לא צחקתי מהודעה בפורום אי פעם כמו עכשיו.. ואוו..
 

t r e c o o l

New member
אני לא מבינה משהו

אם אני זוכרת נכון, את ממש ממש לא אהבת את אדם באיידול, אז עכשיו (לפי מה שאת אומרת) את צרכה למות עליו לא? אאל"ט את גם לא אהבת את ההצצה לשירים (המדהימה לדברי מאיה.) ואת העטיפה של האלבום והסינגל
 

nini18

New member
../images/Emo45.gif גם אני לא הכי מבינה את זה ../images/Emo13.gif את הרי לא

אוהבת את אדם אז למה את מצפה לאהוב משהו משלו?? הרי בקומונה (כן אני גם אוהבת להתעדכן לגבי קריס) שלך רשמת שאת אוהבת מה שVFTW רושמים עליו כאילו יותר אכזרי מזה אי אפשר להיות!!!!
 

naama59

New member
עניתי לך על זה להודעה של טרקול

וחשוב לי שתסתכלי
ושוב - הכי לא. לא מצאתי שום הודעה כזו, ואם יצא רושם כזה מהדברים שלי הוא מוטעה לגמריי. VFTW משעשעים לפעמים, אבל שהם יורדים לפסים אישיים הם די דוחים. האובססיה שלהם כלפי כולם די משעשעת באיזושהי צורה.
 

naama59

New member
אז הנה תשובה לשתיכן :)

טרקול, אני חושבת שכבר דיברנו על זה בפורום כוכב נולד אז, לא? וגם יצא לי לכתוב את זה מאז שנגמרה העונה. יצא לי להעריך את אדם הרבה יותר אחרי העונה, ואני בעצמי חורשת על סטודיו כמו Feeling Good, Mad World וWhole Lotta Love. (ויש עוד כמה לא רעות בכלל כמו One וACIGC ששמעתי רק הרבה אחרי) בזמן השידור היה לי הרבה יותר קשה להתחבר אליו, ועדיין יש כמה הופעות ספציפיות שאני לא מתה עליהן, אבל אי אפשר שלא להעריך אותו על הביצועים הספציפיים האלה. למה אני מצפה ממנו להרבה? אני מניחה שזה די ברור למה. קודם כל אולי גם בגלל שעל פי השמועות הוא דחה הצעה מקווין בשביל הקריירת סולו שלו - אז אולי זה עד כדי כך שווה את זה. ובנוסף יש את כל השמות שעובדים על האלבום שלו, ואולי זה גם כל המערצים שאומרים שהוא הולך להיות אליל עולמי. (ואין מה לזלזל בזה). אז אני איכשהבו כן מצפה לאהוב משהו שלו, כמו שאהבתי את הגירסאות סטודיו. העטיפה של האלבום באמת לא אומרת כלום. גם לא כל המערצים של אדם התלהבו ממנה
וההצצות עדיין לא תפסו אותי, אבל שוב, גם את הביצועים שלו באיידול לקח לי זמן לעכל. יש שם כמה שירים ממש מגניבים דווקא, אבל זה פשוט שונה מכל מה שחשבתי שזה הולך להיות (הרי כולם ציפו שהוא יילך לכיוון של הרוק). את הסינגל לא ממש אהבתי, וזה מותר.
יש טרקים באלבום שנשמעים יותר מוצלחים מזה, כמו Soaked של מיוז שכבר כתבתי כמה מוצלח הוא נשמע, כנ"ל לגבי Music Again וBroken Open אאל"ט. את הסינגל אני לא אוהבת, וזה מותר.
הרוב היה בגלל ההלם הראשוני שבכלל לא זיהיתי אותו שם וזה ממש לא מה שציפיתי ממנו. בתור שיר פופ ה יכול להיות אחלה שידר, אבל האמת שסגנון השירים הזה הוא במילא לא הcup of tea שלי, אבל אני מניחה שעוד כמה שמיעות זה יישב יתר טוב. וניני - הכי לא. עברתי עכשיו על ההודעה ההיא בקומונה, ולא כתבתי שאני אוהבת את מה שVFTW כותבים! ואם איכשהו יצא רושם כזה מהדברים שלי, אז הכי לא. אני בעיקר משועשעת מהרמת האובססיה שלהם כלפי אדם וכל צעד מסכן שהוא עושה ומהעובדה שהם כל כך נואשים להפיל את כל מי שמצליח לו עד שזה די מעורר רחמים. כן, הם משעשעים לפעמים, אבל שהם יורדים לפסים אישיים זה באמת מלוכלך. פאק, יצאה חפירה. אבל כנראה שחשוב לי להבהיר פה כמה דברים
 

nini18

New member
אני חייבת להגיד שאני שמחה שהבהרת

מה שרשמת לגבי VFTW כי אחרי שקראתי את זה הפסקתי פשוט להכנס זה היה כל כך נוראי בעיני כי איך אפשר להצדיק את המטורפים האלה ועוד מה שהם רושמים שם ווואו ממש ממש איום. חחח יש לי בעיה עם הקומונה שלכן חחח כל פעם שאני רוצה לכתוב שם משהו כי אני באמת אוהבת נגיד את התמונות של קריס או כל מיני דברים נחמדים שלו אני נתקלת ביציאה על אדם שהורסת לי הכל ואני פשוט בורחת משם חחחחח אין לי בעיה שתעבירו עליו ביקורת לא אהבנו את השירים וכו' וכו' (כאילו כן יש לי בעיה אבל זה כולל את כולם גם את המעריצים שלו חחח זה משהו שאני צריכה להתמודד איתו לבד
) אבל יציאות כמו אז של VFTW או שאיזה פעם רשמת שהוא זכה במשהו אז מישהי במקום לשמוח מהזכיה היה לה חשוב לרשום שהעיקר שהוא עקף את אדם (אם אני לא טועה נראה לי שאל זה כן הגבתי) כאילו דברים אני לא יכולה לסבול וזה תמיד מוציא לי את החשק לרשום מה שרציתי חחחח. (אני בטוחה שתשרדו גם בלעדי חחח).
 
למעלה