בועז, כואב עד כמה השרשור הזה יפה!תמונת סיום לשרשור המשכנתא.
התחלתי עם רכבת הסימנס שיצאה מלוד ואסיים בה חונה ברציף החדש. תודה לכולם על התגובות ולילה טוב! תעירו אותי בתום השבתת אפריל.![]()
בועז, כואב עד כמה השרשור הזה יפה!תמונת סיום לשרשור המשכנתא.
התחלתי עם רכבת הסימנס שיצאה מלוד ואסיים בה חונה ברציף החדש. תודה לכולם על התגובות ולילה טוב! תעירו אותי בתום השבתת אפריל.![]()
תודה רבה, בועז! שיחקת אותה יותר מאי-פעם!!!תמונת סיום לשרשור המשכנתא.
התחלתי עם רכבת הסימנס שיצאה מלוד ואסיים בה חונה ברציף החדש. תודה לכולם על התגובות ולילה טוב! תעירו אותי בתום השבתת אפריל.![]()
אח...איזה שרשור מרהיבתמונת סיום לשרשור המשכנתא.
התחלתי עם רכבת הסימנס שיצאה מלוד ואסיים בה חונה ברציף החדש. תודה לכולם על התגובות ולילה טוב! תעירו אותי בתום השבתת אפריל.![]()
בבקשה. אני שמח שאהבת, עודד.אח...איזה שרשור מרהיב
תודה רבה בועז על התמונות הנהדרות. רק הערה אחת, נדמה לי שהמקום היחידי בו לא מבוצעות עבודות הכפלה כרגע זה איזור מפגש המסילה עם הכביש מחולדה למזכרת בתיה. קצת צפונית למפגש יש מסילה שנסללת בחודשים האחרונים (קברי יציץ) ומעט דרומית לשם קיימת מסילה במצב לא סופי המובילה לאל עזי. בסביבה הקטנה של המפגש אין בכלל עבודות. האם הם מחכים לסיום בניית ההפרדה המפלסית במקום או שיתבצעו עבודות סלילה ללא קשר להפרדה?
אה, תודה. זה מה שרציתי לדעתבבקשה. אני שמח שאהבת, עודד.
כמה הערות והשלמות לדבריך. 1. בקטע 244 -יציץ בוצעה והושלמה הגבהה של המסילה המערבית. כזכור, באחת ההשבתות הקודמות הועברה התנועה למסילה המזרחית שנמצאת במפלס גבוה יותר מזו המערבית. כמו"כ נוסר קיר הבטון ששימש כקיר תמך למסילה המוגבהת. בקרוב יוחל בהנחת רבד על התוואי המערבי ואחריו תונח המסילה. מדובר בשדרוג, כמובן. 2. הושלם שדרוג המסילה בין ק"מ 4 ל-7 (מדרום למפגש 244 שבכביש חולדה) 3. כביש 411 ייסגר בנובמבר השנה לצורך השלמת קטע המסילות הקצר שנותר. הנ"ל ללא קשר למצבה של ההפרדה המפלסית. זו תושלם ככל הנראה ב-2012, אך לא תמנע את פתיחת הקו ככפול. ברכבת נעשה בימים אלה מאמץ לסגור עם הקבלן המבצע פורמט עבודה שיאיץ את השלמת ההפרדה כך שבכל זאת תושלם עד סוף השנה.
אכן גבולי.אה, תודה. זה מה שרציתי לדעת
אז נובמבר... זה לא קצת גבולי?
זה יהיה אירוניאכן גבולי.
כל הכבוד, עודד! קלעת לדעת גדולים.זה יהיה אירוני
אם המסילות ברמלה יהיו מוכנות לפני שיושלמו העבודות על איזור זה. כפי שאני מבין, המסילה השניה מלהבים לב"ש צפון רוקמת עור וגידים. (האם המסילה המזרחית תעבור שידרוג?) ולאחר שיפתח קטע אל עזי תהיה לנו מסילה כפולה מוכנה ברוב התוואי למעט איזור מזכרת בתיה-חולדה, ולמעט איזור המן הרשע ברמלה. האם אני אופטימי מדי?
שוב תודה רבה על התמונות המרהיבותמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
שוב תודה על התמונות הנהדרות !!מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
שוב תודה על התמונות הנהדרות !!
מדהים! תודה!מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
2 סרטוני רכבת, מסע ונוסעים ליד צומת גורל...מסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
הקישור לא נכון...2 סרטוני רכבת, מסע ונוסעים ליד צומת גורל...
במקום 3 גשרים, 2 אחד ישן ואחד חדש ששימשו את קו ב"-ת"א ואחד נמוך שישמש את קו ב"ש-אופקים.
הסרטון השני רכבת DD בסמוך לצומת גורלמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
תיקון קישור - רכבת משא צפונית לצומת גורלמסילת לוד-ב"ש ממעוף המסוק.![]()
לאחר קו ראשל"צ מערב, מגיע תורו של הקו לב"ש להציג את מכמניו. מסוק חברת אלבטרוס ריחף ב-15.3.11 מעל הקו לכל אורכו וצילם "עבורנו" (![]()
) את הפרויקט בתמונות סטילס ובסרטון DVD. דומה שבחברת אלבטרוס נעשתה מלאכת הצילום הפעם בהשקעה מרובה מהרגיל. באוסף שיוצג מופיעות תמונות עדכניות בזוויות צילום חדשות שטרם נתקלנו בהן. בשל נפח הקבצים, התמונות מוגשות ברזולוציה מוקטנת, העושה עוול לתמונות המקור הפנטסטיות. אך אל דאגה: אני בטוח שגם כך התוצאות תהיינה מרשימות ביותר. אבקש להודות מקרב לב לרכבת ישראל על האישור להציג את התמונות בפורום שלנו. וכרגיל: כל הזכויות על כל תמונות השרשור שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן. אפתח בתמונת תחנת לוד, המופיעה אצלנו בזווית שטרם הוצגה בפורום. לעניות דעתי, תחנת לוד היא תחנת הרכבת האמיתית היחידה בארץ "אם לא ה..."![]()
![]()
![]()
תיקון קישור - רכבת משא צפונית לצומת גורל
30 קרונות זה הרבה או קצת לרכבת משא ?ספרתי 30 קרונות בדיוק.![]()
נראה לי לא מעט לרכבת משא בישראל.30 קרונות זה הרבה או קצת לרכבת משא ?![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.