סופשבוע שהיה

buba300

New member
תודה ואני בהלם....

כשזה קרוב אלינו, זה נשמע ממש מחריד, יותר ממה שזה. מה אומרים לילד? מה מספרים? הרי הורה הוא האדם הכי קרוב שמגונן. אמא לא רוצחת. הרי ילד ישמע ויפחד מההורה. כמה עצוב!
אודה לתגובתך.
 
אומרים לילד את האמת. כי ילדים בגיל בית הספר

כשזה קרוב, אי אפשר להסתיר ועדיף שישמעו את זה מההורה ולא מאדם זר. ואת יודעת משהו, לרגע לא חשבתי שהילדים ישמעו ויפחדו ממני. הם הרי יודעים ומרגישים כמה הם אהובים ובטוחים ומוגנים. הבן שלי פשוט הסתכל עלי ואמר "אמא, זה לא הגיוני, זה לא יכול להיות, אמהות לא עושות דברים כאלו". וזה נכון, וכך גם הסברתי לו. שזה מקרה מאוד מאוד חריג, ולא נורמאלי, ואמהות באמת לא עושות דברים כאלו.
 

buba300

New member
את נתת לו הסבר נכון ומתקבל

אבל לפעמים טוב שהילד נאיבי. כי האבא מהמושב שרצח את ביתו וחנק אותה בשקית הראה לה גם אהבה. וגם האבא שרצח את שני ילדיו ולקח אותם לקרקס ולמספרה ליום לפני. גם הם הרגישו מוגנים.
 
עוד סופש בסימן יומולדת...

גם הסוף שבוע הזה היה בסימן יומולדת....את יום שישי פצחתי בסיבובי סידורים לבד !! כן , זה קרה סוף סוף... אחר הצהריים בילינו במשחקיה שבה עשינו יומולדת בשבוע שעבר אבל הפעם לבת של חברה מהגן.... היה מאד כיף.... כשהתסיימה בילינו אצל ההורים בארוחת שישי לכבוד אחי שהגיע לביקור .. היינו עייפים אבל היה שווה... כשכל יושבי הבית הלכו לישון (כולל הגדול שבהם) התחילו הגמדים ( אני ) לעבוד על עוגת יום הולדת שביקשה חברה לכבוד יום הולדת 3 של התאומים המתוקים שלה.. ביום שבת. (כן, אתמול ) אז בשעה 12 בלילה התחלתי להכין להם את העוגה בצורת לגו (כי זה מה שהם אוהבים) עייפה ולא כל כך מרוצה מהתוצאה הלכתי לישון בשעה 5 בבוקר. בהתאם לחוקי מרפי ה#$#@@@^*^^$ הושכמתי מוקדם מתמיד אחרי שעתייםשל שינה לא שינה... את יום השבת בילינו ביום ההולדת של התאומים הכי מתוקים ..... בכיף גדול... אז קבלו תמונה של עוגת לגו ....
 

בוליפלג

New member
../images/Emo2.gif...../images/Emo106.gif../images/Emo2.gif../images/Emo70.gif

בהחלט לשקול לפתוח עסק עצמאי!!!
בעוגה!
 
תודה. הגיעו בקשות..אבל אין לי אומץ

לא מרגישה שאני ברמה שאני יכולה לגבות כסף.... מלחיץ לי מדי ...
 
למעלה