שו קו ל דה
New member
../images/Emo24.gifחיבוק../images/Emo24.gif
הוא דבר בריא. שעוזר למערכת החיסון של הגוף,שומר על בריאות טובה יותר, גורם להפגת דכאונות,מוריד מתח,משרה שינה,גורם לחוש צעירים יותר, אין לו תופעות לוואי,והוא לא פחות ולא יותר מאשר תרופת-פלא.
הוא תרופה טבעית,תרופה אורגנית,מתוקה,שאינה מכילה חומרי הדברה, ואינה מכילה מרכיבים מלאכותיים,או חומרים משמרים ועשויה מחומרים טבעיים.
הוא דבר מושלם. אין חלקים שעלולים להתבלות,אין סוללות שנגמרות,לא צריך בדיקות תקופתיות,הוא צורך מעט אנרגיה,נותן הרבה אנרגיה,עמיד בפני אינפלציה, לא משמין,אין צורך בתשלומים חודשיים,אין ביטוח,אין צורך לשלם מס, ומקבלים את תמורתו במלואה. אנחנו זקוקים ל 4
ליום כדי לשרוד אנחנו זקוקים ל 8
ליום כדי לחיות כראויי אנחנו זקוקים ל 12
ליום כדי לגדול . <וירגיניה סאטייר> שוקולדה לא מרירה ו
אחד ענק