הי

היי לך גיל,,,,,

בוא,,, שב,, תנוח מעט,, יש עוד כמה חדשים יחד איתך,, הם בדיוק ממלאים טפסי רישום,, אתה יכול להצטרף,, בנתיים ארתיח מים,, כמה סוכר????
 
אהלן גיל המדליק...

רק אל תשכח שלא משחקים ב-
... "אני בחור מדליק...אורות בחורף..."
 
למעלה