הי הי אני חדש פה ואני מקווה שיהיה סבבה
ש שולינקה 27 New member 26/9/02 #4 היי לך גיל,,,,, בוא,,, שב,, תנוח מעט,, יש עוד כמה חדשים יחד איתך,, הם בדיוק ממלאים טפסי רישום,, אתה יכול להצטרף,, בנתיים ארתיח מים,, כמה סוכר????
היי לך גיל,,,,, בוא,,, שב,, תנוח מעט,, יש עוד כמה חדשים יחד איתך,, הם בדיוק ממלאים טפסי רישום,, אתה יכול להצטרף,, בנתיים ארתיח מים,, כמה סוכר????
פ פנטום הצט New member 26/9/02 #3 אהלן גיל המדליק... רק אל תשכח שלא משחקים ב- ... "אני בחור מדליק...אורות בחורף..."