גוסיפ הישראלי!

../images/Emo222.gif../images/Emo27.gifגוסיפ הישראלי!../images/Emo37.gif../images/Emo222.gif

יצא לכן לחשוב אם היה אחת שיודעת הישראלי? סדרה כזו שכל הכוכבים בה ישראלים בה הם מחקים את המקור ? אז חשבתי שיהיה נחמד , שאני אעלה כל דמות או אפילו סתם אורח שיצא לו לבקר בגוסיפ, ואתם תשרשרו שחקנים\דוגמנים\או סתם סלבס ישראלים שהייתם חושבים שהיו ממשממש תפורים על אותו תפקיד!!!(רצוי מאד עד חייב עם תמונה!) לי כבר יש כמה רעיונות מגניבים DD: ולכם?
 
לפי דעתי ..

עדי הימלבלוי! הן די דומות אם מסתכלים טוב , ויש להן באיזשהו מקום אותם הבעות פנים חחחח
 

Ayelet 363

New member
../images/Emo45.gif לפחות בתמונה הזאת...

כי אני לא ממש יודעת איך היא נראית בדרך כלל.
 

Little J

New member
גם אני חשבתי על זה

בתור אחת שעוקבת אחריה כל תנועה שלה עוד מימי השמינייה, אני חושבת שהיא הייתה יכולה להתאים לתפקיד לא רק בגלל הדמיון אלא כי משהו באיך שהיא מדברת וצוחקת קצת מזכיר לי את סרינה...
 

marauders

New member
חחח, אני מחבבת את המשחק הזה :)

אז ניסיתי לחשוב למי כבר מבין השחקנים הישראלים יש עיניים כחולות ושיער בלונדיני חלק ופטרייתי. אני לא ממש מעריצה את נייט ארצ'יבלד, אבל אין מה לעשות, הבנאדם הזה חתיך. הרבה יותר מחתיך. ואז עלתה לי דמותו ישנה של מקס אולארצ'יק מימי הסדרה הנשכחת אדומות. חחח, אני זוכרת איך פעם הוא היה נחשב כ'ה-דבר'.
 
../images/Emo222.gif../images/Emo27.gifג'ני האמפרי

איזה יפה היא הייתה כאן *-* כמובן שמקרה שלך השינוי במראה מעונה לעונה הוא דרסטי . אז לא צריך להתחשב רק במראה הזה שלה XD
 

marauders

New member
זה מעניין.

טוב, אז אני דווקא בחרתי להתייחס לג'יני המפרי הגוויה המהלכת. זאת תמונה של רוני דואני בקמפן שנעשה נגד הפרעות אכילה בו עושים עליה פוטושופ והופכים אותה לאנורקסית. באופן מזעזע היא נורא דומה לגירסה האנורקסית שלה. לא הצלחתי להוריד את התמונה אבל שמתי קישור: http://farm5.static.flickr.com/4067/4659619146_2508f21965.jpg
 

marauders

New member
טוב, זה די קל.

אני מצאתי דימיון לבין סיוון דרור שהייתה בעונה הנוכחית של האח הגדול. ולא, לא רק בדמיון החיצוני בניהן, אלא גם בזה המנטלי: סיוון הייתה בלתי יעילה בעליל ומשעממת ובגלל זה מצאה את עצמה מודחת מבית האח ראשונה, סתם כוסית עם גוף יפה ועיניים ירוקות/כחולות חודרות; מדברת הרבה ועושה מעט, אמממ, מזכירה לכם מישהי?!
 
למעלה