זבנג וגמרנו

dannygoosh

New member
ומה קרה לג'יאנט אחרי הקרב המדהים הזה?

ובכן ילדים, הוא הופיע בפרק של משמר המפרץ. כן כן, כנראה שיכולות המשחק שלו הרשימו את דייויד האסלהוף, או האפילו עליו, מי יודע... בכל מקרה, כן, ג'יאנט גונזלס שיחק בפאקינג baywatch.
 

dannygoosh

New member
סליחה, טעות שלי.

הוא הופיע במשמר המפרץ לפני שהוא הגיע לWWF. לא יודע מה זה אומר לגבי דייויד האסלהוף
אבל הוא חרא שחקן...
 

שמעון70

New member
מחפש סולם

שלום לכולם הילד שלי משחק בבובות של WWE הסולם שלו נשבר אשמח אם מישהו ימכור לי סולם קטן 11 שלבים אני גר בחולון תודה שמעון
 
נצל"ש מעביר הודעה מחבר (../images/Emo58.gif מהשבוע)

להלן ההודעה כפי שקיבלתי אותה: מחפש סולם אני וחבר שלי ניסינו...אממממ... להחליף נורה... ותוך כדי באו שני חבר'ה שברחו מאחוזת ראשונים והתחילו להפריע לנו ולהלחם בנו.... ותוך כדי שאנחנו מנסים להגן על עצמינו נשבר לנו הסולם... באיזשהו שלב אפילו ניסיתי לעלות על הכתפיים של חבר שלי כדי להגיע ל...אמממ... נורה, אבל אז אחד הזקנים בעט בו ונפלתי על הפינה של השולחן מחוץ ל...אמממ...סלון ונפגעתי... אח"כ הדגנרטים האלה השתמשו בשברי השולחן שלי כדי לגנוב לי ולידידי את ה...אמממ... נורה... ויום למחרת התעמתנו איתם כדי להחזיר את הנורה שלנו למקומה הטבעי, אלא שאלו הביאו את הנכדים שלהם (כנראה מאומצים, הרבה מהם היו שחורים) ואלה גירשו אותי מהבית שלי... אני לא מוכן לזה יותר!! הכל בגלל שלא היו לי מספיק סולמות בבית. אז מרגע זה ואילך אני מתחיל לאגור סולמות לכל מקרה שרק יבוא. כך שאם יש לכם סולם שאתם מעוניינים למכור, אנא צרו קשר במספר 050-7443779 כ.ג' * אם אתם טרגלודיטים צבועים ו/או תולעות מעיים חסרות תועלת נא התעלמו מהמודעה.
 
../images/Emo6.gif

אולי נארגן משהו. בא לך לארגן מרד נגדם? אני מכיר מישהו מצויין: ר.א. הוא מכיר אחד מהגריאטרים. אני מבין שאת השני,אתה כבר נלחמת... אה,מכיר אותו...
 

neighbours

New member
הדביוט של שניי מתאבקים הכי אהובים עליי

הדביוט של בDDP (דאלאס דיימונד פייג) הדביוט של באם באם ביגולו (סקוט ביגולו) בילדותי מאוד אהבתי לראות אותם מופיעים.
 

BLidor

New member
חייב לציין

הבכורה של DDP הייתה אחת המוצלחות בWWE בעיניי. הקהל היה באטרף, זה היה הלם מוחלט בזמנו, ואז הם פשוט הרסו אותו תוך פחות מחודש כשהפכו אותו לביץ' של טייקר ולא שמרו עליו כמיינאבנטר לגיטימי.
 

neighbours

New member
אתה מתכוון ל-SummerSlam 2001?

אני חייב לומר שזה האירוע בין הטובים שראיתי. כל קרב (כמעט) היה שווה זהב. חובה במיוחד לראות את RVD נגד ג'ף הארדי (קרב ענק
)
 
למעלה