הבמה # 11 : Switchfoot

העכביש2

New member
../images/Emo203.gif הבמה # 11 : Switchfoot ../images/Emo203.gif

הבמה # 11: מארחת את ההרכב האמריקאי Switchfoot Switchfoot היא מסוג הלהקות שנמצאת שם איפהשהו בתודעה אבל אף פעם לא פורצת לפרונט. טוב, לפחות לא לרוב. ושלא תטעו. אני בטוח שברחבי העולם הם זוכים להכרה טובה יותר מזו שהם מקבלים כאן בישראל, מהמון סיבות שלא נמנה עכשיו. ובכל זאת – שווה לתת פוקוס על ההרכב הזה, שאולי לא כל שיריו הם יצירת מופת אבל יש שירים שחובה שיהיו אצלכם בפלייליסט. לאוהביי הסגנון אני מתכוון. ובכל זאת, מגיע סוג של כבוד להרכב הרוק/אלטרנטיב האמריקאי שבשנה הבאה יחגוג 12 שנה לקיומו. מי שהקימו את הלהקה בתחילת הדרך היו ג'ון (Jon Foreman – הסולן והגיטריסט) ואחיו טים (Tim Foreman, הבסיסט) תחת השם " Chin Up". רק ב-97' שונה השם לסוויצ'פוט אחרי שהוחתמו על חוזה הקלטות. יתר חברי הלהקה הם Chad Butler (מתופף הלהקה), Jerome Fontamillas (גיטרה, קלידים), Andrew Phillip Shirley (גיטרה). אלבומם הראשון יצא באותה שנה ונקרא " The Legend of Chin". בשנת 2000 הוציאו את האלבום הכי מצליח שלהם עד כה- " Learning to Breathe" שגם נבחר לאלבום הרוק של השנה בגרמניה. ב-2002 הופיע שירם "only hope" המוצלח בסרט של מנדי מור " A Walk to Remember". ב-2003 הוציאו את האלבום " The Beautiful Letdown" עם הלהיטים " "Meant to Live ו-" "On Fire. ב-2005 שיחררו את אלבום האולפן ה-5 שלהם "Nothing Is Sound" וב-2006 הוציאו את האלבום הכי חדש שלהם עד כה תחת השם "Oh! Gravity". מתוכו כבר יצאו הסינגלים "Oh! Gravity”, " Awakening" לאחרונה יצא אחד נוסף- "Head Over Heels (In This Life)". בשורה התחתונה: סוויצ'פוט הם אלא שמבריקים 5 , 6 פעמים באלבום. והם אותם אלא שברנדום בנגן יעשו לכם אחלה מוזיקה. מומלצים להאזנה בהחלט. אומנים דומים: Stereophonics, Stone Sour, Dishwalla, Lifehouse , Goo Goo Dolls, Hoobastank, Bowling For Soup, Def Leppard, Foo Fighters, Guster, Hinde, Hard-Fi, Our Lady Peace, Starsailor, Better Than Ezra.
לאתר הרשמי
למייספייס של הלהקה
 

המפנק18

New member
להקה באמת טובה לירן! מזכירה לי את התיכון..

המלצה לשירים שלהם : Switchfoot - I Dare You To Move Switchfoot - Meant To Live Switchfoot - Only Hope Switchfoot - The Blues Switchfoot - You
 

העכביש2

New member
../images/Emo221.gif Switchfoot - טופ 10 ../images/Emo79.gif

והנה טופ -10 של סוויצפוט בעריכה אישית שלי. שירים שלא נכנסו: gone 24 more than fine meant to live i turn everything over
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 9: this is your life

this is your life יש כאלה שבוודאי ירימו גבה לנוכח המיקום. קטע המעבר בשיר הוא אחד היפים שבשיריהם. מתוך האלבום "The Beautiful Letdown" שיצא כאמור ב-2003. יצא כסינגל שנה אח"כ.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 8: Only Hope

Only Hope לקוח מפסקול הסרט " A Walk to Remember" שיצא ב-2002. לקוח מהאלבום "New Way to Be Human " שיצא בשנת 2000.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif The Blues

The Blues את השיר הזה גיליתי רק בחודש האחרון (וזו ההזדמנות לציין שאין לי ולו אלבום אחד שלהם לצערי). "the blues" לקוח מתוך האלבום "Nothing Is Sound" שיצא ב-2005. שיר מעולה ללא ספק עם לחן מצויין.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 6: Daisy

Daisy גם את הבלדה על דייזי שמעתי רק לאחרונה. יופי של ביצוע ועיבוד. גם הוא לקוח מתוך האלבום "Nothing Is Sound " וזוהי הרצועה הנועלת אותו.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 5: I Dare You To Move

I Dare You To Move אחד מהסינגלים המפורסמים של סוויצ'פוט. מתוך אלבומם המצליח "Learning to Breathe" שיצא ב-2000.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 4: You

You שיר שקט שלהם, קלאסי לדרכים או לאחה"צ שטוף שמש. אחד השירים הכי יפים ומפורסמים שלהם. תמיד כיף לשמוע אותו. מתוך אלבום הבכורה שלהם "The Legend of Chin" מ-1997.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 3: Learning to Breathe

Learning to Breathe מתוך האלבום הנושא בדיוק את אותו שם. אחד השירים הכי יפים שלהם לטעמי וגם המילים יפות (מטאפורית כמובן). יצא כסינגל.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 2: Faust, Midas And Myself

Faust, Midas And Myself שיר פנטסטי בכל קנה מידה. יש לו הרמוניה לא נורמלית וביצוע חזק של ג'ון. שיר שלא הפסקתי לשמוע כל התקופה האחרונה. מהאלבום האחרון "Oh! Gravity".
 

Edgar Davids

New member
שיר גאוני בכל קנה מידה

הליריקה שמשלבת בין סיפורם של פאוסט ומידאס לבין הסולן היא פשוט מושלמת. תוסיפו לזה לחן ואת קולו של ג'ון הסולן והנה שיר שקרוב לשלמות.
 

העכביש2

New member
../images/Emo79.gif מקום 1 ../images/Emo41.gif

On Fire
אני חושב שיש קונצנזוס מסוים על השיר הזה של הלהקה. אין אחד שאוהב אותם ולא נכבש בשיר הפנטסטי הזה שמושמע רבות אצלי בכל תקופה. לקוח מתוך האלבום "The Beautiful Letdown" ויצא כסינגל באותה שנה- 2003. "And you’re on fire When he’s near you You’re on fire When he speaks You’re on fire Burning at these mysteries"
 
למעלה