ענייני שמלה

לימיב

New member
נו כמובן....

שלומי יקיר (נכון?)- איך לא תהיה שמלה מהממת? והיא יושבת עליך ממש טוב!
 
מדווחת מחיפושיי אחר השמלה

אז ככה, הייתי אצל גליה למל, איב מרסר ווד, אהבה והדר מוטשן. לא התלהבתי מכלום בינתיים. אני ממשיכה בחיפושים, אבל במקביל, גם נלחצת... עזרתכן בהמלצות על מעצב/תופר מצוין. ולא, בלי המלצות על אנה מילרמן - שתפוסה עד דצמבר... החתונה שלי עוד חודשיים. תודה!
 

luxAeterna

New member
את תספיקי, להרגע :)

לגבי תמי ספציפית, היא מאד מקצועית ולא יקרה יחסית, אבל אני יודעת שהיא נוסעת לשבועיים האחרונים של אוגוסט (בגלל זה אני אוספת את השמלה שלי שבועיים מראש... טיפה מלחיץ) אז אם את מעוניינת כדאי שלפחות תפגשי איתה פגישה ראשונית בשבוע הקרוב. אם לא יסתדר, את יכולה לנסות גם את לימור רוזנברג-שחק ברעננה
 

michali278

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

 

michali278

New member
../images/Emo41.gifהייתי היום במדידה שניה../images/Emo70.gif

החלטתי להחליף את חצאית השיפון בחצאית תחרה בצבע שמנת והרי התוצאות.
 

michali278

New member
../images/Emo9.gif תודה, עשית לי את היום.

אני באמת רוצה להיות מיוחדת
 

יולי25

New member
את תהיי! אל דאגה:)

אני באופן אישי דיי חרדה מכל עניין חיפוש השמלה...:)
 

יולי25

New member
8/4/08

איזה הסתובבתי... עברתי על כל האתרים במתחתנים ולא מצאתי אפילו משהו שמתקרב למשהו שאני אוכל לאהוב. אנחנו רק מתחילים את סבב הדי ג'יים..
 

michali278

New member
יש לך זמן אל תלחצי

ויותר חשוב, לכי תעשי סיבוב מציאותי ברחוב דיזינגוף, כי שמלה בתמונה יכולה בחלט לתת אפקט WOW אבל לאו דוקא במציאות. תמדדי גם דברים שהם לא הטעם שלך, תתפלאי שמה שנראה על הקולב יכול להיראות אחרת על הגוף, לטוב ולרע. הסיבוב הזה יתן לך גיבוש של מה שאת באמת לא אוהבת ומה כן יכול לבוא בחשבון. עוד משו.. למרות שיש לך זמן, אל תתעצלי ואל תהיי שאננה.
ו
 

יולי25

New member
../images/Emo24.gifתודה מיכל!!!

אני מתרגשת בשבילך ומחכה כבר לקרדיטים!!!
 

michali278

New member
בכיף../images/Emo70.gif

הבהרה. המלצתי על רחוב דיזינגוף משוללת כל דיעה אישית לגביי מעצב כזה או אחר. לדעתי כדאי להסתובב שם בעיקר בגלל ריבוי המעצבים ושלל הדגמים ברדיוס סביר של הליכה. זה לא אומר שאת חייבת לקנות שם. לשיקולך.
 

יולי25

New member
סליחה על הנאיביות...

אבל האם אני אמורה לקבוע עם החנויות שאני הולכת לסבב? (סבב מבחינתי כולל להכנס לחנות ולהסתכל על דגמים). אין לי מושג מה מקובל,סליחה:)
 

michali278

New member
תראי...

אני הלכתי בלי לקבוע ולרוב לא הייתה בעיה להכנס יחד עם זאת היו כאלה שלא היה אפשר, אבל אני לא זוכרת מי בדיוק. אז אני מציעה לך לשאול את השאלה ברורות כי לא חסרות כאן בנות שסגרו עם מי מהמעצבים בדיזינגוף.
 
למעלה