שרשור שוויץ לשבוע חדש

  • פותח הנושא myel
  • פורסם בתאריך

ניניששש

New member
../images/Emo99.gif הן יותר ממקסימות!

נדמה לי שאת לא מפרסמת מספיק תמונות של השתיים
(וגם אם תפרסמי הרבה, זה לא מספיק...)
 

fame06

New member
גם אנחנו משוויצים

תמונה קצתתת ישנה, מגיל חדשיים בערך
 

fame06

New member
שוויץ קצת שונה...

חלק מהפרזנטציה של הפרוייקט גמר, המודל.
הגשתי ביום שני שעבר
 

mazgn

New member
וואו

ספרי עוד קצת (מותר?) ואגב ה-9.10.06 היה התלמ שלי..........
 

fame06

New member
בשמחה../images/Emo3.gif

הקדמה:למדתי ארכיטקטורה (5 שנים) ובכל שנה, א-ד, ישנם 2 סמסטרים של סטודיו(פרוייקט בכל סמסטר). ובשנה 5 הפרוייקט הוא שנתי. ובנוסף, סמסטר קיץ. וזה חלק מהפרזנטציה (התמונה). ההגשה הייתה ביום שני שעבר. על הפרוייקט בקצרה: קרית חינוך בבאר שבע. הרעיון- צמיחה אורבאנית במדבר. שילוב בין החינוך הפורמלי לא- פורמלי ויצירת כיכר עירונית, המשמשת כשער כניסה לעיר באר שבע מכיוון דרך עזה- אשקלון. ציר לינארי, שכונתי, הצומח מחורשת לון, ומשתלב עם בתי הספר הקיימים, שזיהיתי בציר, זוהי המערכת הפורמאלית. וציר עירוני, העובר דרך העיר העתיקה וצומח מנחל באר שבע ומכיל חללים עירוניים. בחיבור ביניהם, נוצרים חללים המתווכים בין הפעילויות הפורמליות בבית הספר לפעילויות שאינן פורמליות, העירוניות. הספרייה, מקשרת ביניהם ומהווה דופן לכיכר עירונית המקשרת בין הכניסה לעיר מדרך עזה-חברון לעיר העתיקה. הכיכר משמשת כשער לעיר באר שבע. זה בקצרה, בלי להכנס לתוכן ולפרוגרמה ולעקרונות התכנון. זה רק הרעיון. (המבנה עם "השחור" הוא פורמלי...) על הפרזנטציה: את התכנון סיימתי לפני שילדתי, עבדתי כל הסמסטר קיץ במרתון, כמה שזה היה קשה, עם ההריון והעייפות. לסיים הכל לפני הלידה. ילדתי, ו3 חודשים "נחתי" אם אפשר לקרוא לזה כך חחח נהניתי מיואב. ובערך 3 שבועות עבדתי במרתון מטורף לסיים הכל- "פינישים" אחרונים בתכנון ועדכונים של השרטוטים במחשב. והפרזנטציה עצמה- עריכת הגליונות והמודל. עכשיו: יושבת על התזה (היה צריך להגיש לפני שבועיים בערך, אבל קיבלתי הערכה). זהו.
 

mazgn

New member
מאוד מעניין!

נראה משגע, כמובן שאני לא ממש מבינה בזה....... (אני לומדת חינוך אבל לא יותר מזה...) כל הכבוד אני לא הצלחתי ללמוד הסמסטר הזה בכלל....
 

mazgn

New member
אריאל בת 4 חודשים

איזה כייף!! חג משפחה שמח (פעם ראשונה אני אם ביום האם...)
 

mazgn

New member
|ספ../images/Emo63.gif../images/Emo63.gif פרופ' ציצי ../images/Emo63.gif../images/Emo63.gif

ככה אמא שלי הגדירה....
 

mazgn

New member
היא התלבשה קצר לפני המקלחת

כל יום לפני המקלחת אני מחממת את החדר שלה ונותנת לה כמה דקות בשכבה קצרה (אולי היא תתהפך.......) זה בסדר לא? אם החדר ממש מחומם?
 

fame06

New member
אם כבר בחדר מחומם...

אז, למה לא לתת לה להיות עירומה לגמרי? אנחנו עושים את זה הרבה, מחממים את החדר ונותנים לו להיות קצת ערום ובלי חיתול על הבטן. במיטה שלנו, אז צריך לשים חיתול או שעוונית, אם לא רוצים להחליף את הסדין, הם אוהבים מאוד לעשות פיפי כשהם עירומים. זה בריא, להיות בלי חיתול, להתאוורר. וגם כשהוא ערום זה מעודד אותו יותר להתהפך.
 

mazgn

New member
זה מה שאני עושה

לרוב בלי כלום התמונה הזאת היתה בשלב ביניים...
 
למעלה