שאלה

בתימצות : לא!!!

בהרחבה: כי האישה נועדה לסבול ! היות ופיתתה נחש במקום את האדם זהו עונשה!<צ´יצ´ולינה>
 

ק-ס-ו-מ-ה

New member
קצין.........

עדיין לא חושבת שמי שבוגד אין בו אהבה לאישתו........ אבל מותר לחלוק, זה לגיטימי... ועכשיו, עמוד בפינה שעה, ולכשתסיים תכתוב על דף 200 פעם....... "אין אהבה קשורה לבגידה" חחחחחחחחחחח שלך קיסמי
 

הקצין

New member
קסומה ......

כתבתי 200 פעם אבל לא יוצא טוב .... < אני ממושמע > כי ................ עם לאישה <<< ולבעלה כמובן >>> היתה אהבה לבעלה , לא היה בוגד ... לסיכום : עם שני בני הזוג אוהבים אחד את השני אהבתם לא תיתן להם לפגוע אחד בשני ובטח לא בבגידה ............. תגידי את עוד זוכרת מה זאת אהבה < סתםםםםםםםםםםם > אותו רגש שבתוכך , זה הרוצה להיות צמוד לאהובך , לא לעזוב אותו , הרגש הזה שמשתק את המחשבות , של מה יגידו , מה יהייה , זה הרגש שגורם לזוגות להיות ספונטניים ללא התחשבות כמעט בסביבה , זה הרגש שתוקף אותך וגורם לך לעשות הכל רק כי הוא אמר ככה סתם וכו´ .......... כל הנאמר כאן מתייחס לשני המינים כמובן בהדדייות מלאה ........ סתם ככה להזכירך ........... ורק טוב לך
 

1אפרוחית

New member
לפרק? לא כל כך מהר...

במיוחד לא אם יש ילדים. צריך לשקול את המצב ולהחליט מה יותר טוב. לכולם ולילדים בפרט.
 
למעלה