קסומה ......
כתבתי 200 פעם אבל לא יוצא טוב .... < אני ממושמע > כי ................ עם לאישה <<< ולבעלה כמובן >>> היתה אהבה לבעלה , לא היה בוגד ... לסיכום : עם שני בני הזוג אוהבים אחד את השני אהבתם לא תיתן להם לפגוע אחד בשני ובטח לא בבגידה ............. תגידי את עוד זוכרת מה זאת אהבה < סתםםםםםםםםםםם > אותו רגש שבתוכך , זה הרוצה להיות צמוד לאהובך , לא לעזוב אותו , הרגש הזה שמשתק את המחשבות , של מה יגידו , מה יהייה , זה הרגש שגורם לזוגות להיות ספונטניים ללא התחשבות כמעט בסביבה , זה הרגש שתוקף אותך וגורם לך לעשות הכל רק כי הוא אמר ככה סתם וכו´ .......... כל הנאמר כאן מתייחס לשני המינים כמובן בהדדייות מלאה ........ סתם ככה להזכירך ........... ורק טוב לך