הרהורים מאת ניקול...

../images/Emo20.gif הרהורים מאת ניקול... ../images/Emo20.gif

לאחרונה יש לי המון מחשבות על החיים... מוזרות כאלה... לפעמים אני חושבת שכל מה שלמדתי עד עכשיו, כל ה"ניסיון" חיים שלי שווה לתחת, שבעצם אני לא יודעת כלום, שהדברים הם לא שחור ולבן - תמיד שמעתי את המשפט הזה אבל אף פעם לא הבנתי אותו עד הסוף. עכשיו כן. NEVER SAY NEVER - עוד משפט שאף פעם לא הסכמתי איתו עד עכשיו, ועכשיו זה מתחיל לחדור אליי, עד כמה שזה אמיתי... פתאום אני מבינה כמה דברים עוד יש לי ללמוד... כל-כך הרבה... מתסכל אותי שהאהבה שחלמתי עליה מגיל שש היא אהבה נדירה. מתסכל אותי שרוב האנשים הם מזוייפים, ששום-דבר בעולם לא אמיתי. מתסכל אותי שאנשים מבלים את רוב זמנם בהתעסקות בשטויות, ולא קולטים שבקרוב כולנו נמות, ושצריך לנצל כל רגע. והכי הכי הכי מתסכל אותי שהמון פעמים בחיים דברים הם לא מה שהם נראים לנו בהתחלה. וזה תקף לגבי כל דבר. למה הכל לא יכול להיות פשוט? אמיתי? למה לפעמים יש לי מן מועקה כזו בפנים, ואני אפילו לא יודעת למה בדיוק? למה אני רוצה להגיד "זין על כולכם! אני אעשה מה שבראש שלי לעשות במשך כל רגע נתון בחיי, ועל הזין שלי מה אתם חושבים על זה!" ולא יכולה? למה אכפת לי יותר מידי? למה קשה לי לשים זין? לעשות בדיוק את מה שאני רוהצ? למה אני מרגישה בלחץ כל הזמן? ולמה, למה, למה כואב לי בלב? למה ? ? ?
 

גבי 2005

New member
זה עולם מאוד מורכב ../images/Emo40.gif

לימדו אותנו להיות טובים ונחמדים לזולת ומאידך אנחנו רואים שצדיק ורע לו ורשע וטוב לו כל מי שחרא תמיד מצליח בחיים כל מי שמרמה בסוף מגיע למעלה אפילו ראש הממשלה עושה קומבינות זה מאוד קשור גם לאהבה.. מי שנותן את הנשמה שלו סופו להתאכזב... מי שלא מחצין את הרגשות שלו..סופו שיתאהבו בו ויהיה לו טוב מי שטוב דורכים עליו ,מי שרומנטי משקיע ואוהב יאכל אותה בגדול,ועד מהרה יהיו לו דמעות בעיניים אנחנו מאוד אוהבים שפוגעים בנו זה אולי פרדוקס זה מה יש
ככה זה עובד
לדעתי את צריכה לעשות את הישר בעינייך אל תנסי יותר מידי להבין את העולם הזה תעשי את מה שיעשה לך טוב אל תסמכי על אף אחד אדם לאדם זאב כולם צבועים
 
צודק. בכל מילה. אבל...

אני עדיין רוצה להאמין שיום אחד אמצא את אותו מישהו מיוחד ויוצא דופן, שאינו כמו כולם. עצוב בשבילי אם אפסיק להאמין בזה כבר בגיל 20.
 
יש...

אבל אני לא אוהבת אותו עדיין... אולי מאוהבת... אבל לא אוהבת... אין לנו את הקטע של אהבה חזקה ואמיתית, שבשבילה אני מוכנה לעשות הכל... עדיין... ככה אני. לא יכולה מהר... מקווה שזה עוד יבוא.
 

BlackUnicorn

New member
שתדעי לך, שהייתי במצבך

וכ- 4 חודשים אחרי שהגעתי למסקנה הזו בעצמי, פתאום הגיע בן הזוג הנוכחי, ככה משום מקום. ככה הדברים האלה מגיעים.. כשאת לא מצפה להם. אז האהבה היא הכי טבעית ואמיתית, בלי פשרות, פנטזיות ודברים שמסביב... תהני קודם מהלבד, תתרכזי בדברים הטובים שבעולם (ועדיין יש כאלה) - מבטיחה לך שה"מישהו המיוחד" שלך כבר יגיע אחרי זה. כל עוד תחפשי אותו בנרות - לא תמצאי. יום מקסים..
 
ממממ... אבל... יש לי חבר...

פשוט אני נורא ביקורתית, ואני מצפה למישהו המושלם, שאפול לרגליו מהרגע הראשון, וזה משהו שלא קורה... כי אני תמיד מוצאת בכל אחד מליון דברים רעים וקשה לי להתאהב באמת..
אני כן יודעת להנות מהלבד... אני פשוט רוצה לדעת להנות גם מהביחד... עד הסוף... תודה לך.
 

BlackUnicorn

New member
מה את עושה עם אחד שלא מתאים לך?

תראי מה שאת צריכה לשאול את עצמך זה אם החסרונות שלו הם משמעותיים או לא. אם הוא שונא חולצות גולף לדוגמא ואת היית רוצה שהוא יאהב, אז מדובר על שטויות. אבל אם מדובר על משהו מהותי ועקרוני, לדוגמא יחסי מין, או שהוא לא אוהב לדוגמא בע"ח ואת חייבת בע"ח בבית, אז יש כאן על מה לדבר. צריך כל דבר לשקול... ותנסי גם להשוות לאחרים. הכרת אי פעם מישהו (לא בסרטים) שבאמת יש לו את כל היתרונות שאותם את מחפשת?? אם התשובה היא לא - כדאי שתעשי חושבים.. אם היא התשובה היא כן לעומת זאת - יש כאן בהחלט מקום לפרידה.
 

tutifruti82

New member
כבר איבדתי אותך...

לא סיפרת פה לא מזמן שנפרדתם? או שזה אחד חדש? לא מעודכנת כבר...
 

ליידי123

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo106.gifגבי פעם ראשונה

שאני קוראת את מה שיש לך להגיד ועומדת מאחוריי כל מילה... חזק ואימץ!
 

גבי 2005

New member
../images/Emo24.gif תודה(נולי תאכלי תלב../images/Emo6.gif)

כל מה שאני אומר חקוק על הסלע
זה שאתן לא רוצות להודות בזה זה כבר עניין אחר
 

נ ו ל י 1

New member
תגיד ../images/Emo26.gif

כל הודעה שלא תרשום, אתה חייב איך שהוא לקשר אותה אליי?? או לכתוב את השם שלי?? מה יהיה איתך?!?!?!?!?!!?
 
טלה, רוצה ללכת איתי לפסיכולוג?!

נארגן מחיר מוזל לטיפול קבוצתי. בגיל 20 ו"ממרומי" ההתנסויות שעברת, את עדין לא יודעת כמה את לא יודעת. אנשים מושפעים מחינוך ומהסביבה ורוב ההתעסקות בשטויות נובעת מפחדים, פחד למעמד, פחד מהדימוי, פחד להיפגע. מנסיון, הפרופורציות הנכונות לחיים מגיעות יחד עם בשלות נפשית ובעיקר יחד עם קשיים, קשיים גורמים לכל להיראות אחרת. לא כולם מזוייפים, הסיכויים לזכות באהבה הנכונה הם כמו הסיכויים לזכות בפיס, שאת מחפשת משהו אמיתי אני ממליץ לך ללכת לשבת מול הים ולקונן על העולם זה לא פרקטי- שום דבר לא ישתנה. אכפת לך- כי את אנושית, את חושבת לפני שאת עושה- מתוך התחשבות ואת בלחץ וכואב לך בלב כי את טלה
תנסי פעם לעבוד עם ילדים, הסיפוק אדיר ושם הכל עדיין אמיתי- בדוק. רק אושר.
 
שיחות נפש לתוך הלילה :)

1- בקשר לילדים אתה צודק - רק מלראות חיוך של ילד אני יכולה להיות מאושרת למשך כל שאר היום. 2- אני לא כל-כך מאמינה בכל הקטע הזה של המזלות, אבל לא מזמן יצא לי לקרוא מה הם כותבים על בנות מזל טלה וסקס.. ומאז אני התחלתי להאמין קצת, כי הם פשוט צדקו בכל מילה..
3- כשאני הולכת לים - אני לא עושה את זה בשביל שמשהו ישתנה - אלא פשוט כדי לעשות את זה, כי טוב לי שם, מרגיע לי, פשוט כיף. כמו שלא כל דבר שעושים בחיים (לא יודעת מה איתך, אבל ככה אני) עושים כדי שיצא לנו מזה משהו. 4- כבר הלכתי לפסיכולוג (קב"ן בצבא) בשביל לדבר איתו על כל התסבוכים שלי, והוא אמר ערימת שטויות, מאז אני לא מאמינה בפסיכולוגים יותר. 5- "ממרומיי" גיל 24 שלך אני בטוחה שאתה לא יודע הרבה יותר ממני, ובטח שלא יכול לקבוע מה אני יודעת ומה אני לא יודעת בלי להכיר אותי בכלל. תודה.
 
כן ולא

א. אני בטח לא יכול לקבוע מה את יודעת אבל בוודאות של 100% אני יכול להגיד שיש עוד הרבה דברים שאת לא יודעת. כמוך כמוני. ב. ההליכה לים היא לא כדי לשנות, זו הייתה דוגמה לאחד הדברים היותר טהורים ואמיתיים שאני מכיר. ג. גם אני לא ממש מאמין במשהו- עניין המזל נאמר בחצי קריצה. ד. הקב"ן בצבא נמצא בעמדת מגננה ולא נמצא שם כדי לכוון אותך. ה. אני לא חושב שיש לך תסביכים, אולי את פשוט נורמלית. ו. קבלתי את הרושם שההודעה שלי מעט הכעיסה אותך- לא זו הייתה הכוונה שלי, ניסיתי לתרום במשהו מבורותי(ואם אני טועה ולא הכעסתי אותך, אין צורך לתקן אותי). רק אושר.
 

tutifruti82

New member
ניקול יקירתי...../images/Emo24.gif

"למה הכל לא יכול להיות פשוט?", כי אלה החיים. אף אחד לא אמר שהדרך תהיה רצופה ב"שושנים"....אבל חשוב תמיד להסתכל על הצד החיובי. תחשבי שאחרי כל נפילה קמים, שאחרי כל עצב מגיעה שמחה....בקיצור...מכל רע צומח טוב. הלוואי והכל היה אחרת, הלוואי והחיים היו פשוטים...אבל הם לא...וזה אם חושבים על זה, מה שעושה אותם מעניינים. אל תמלאי את ראשך בשאלות שלאף אחד מאיתנו אין את התשובה עליהן. תמשיכי לחיות את חייך, לצבור חוויות, ורק ללמוד מכל חוויה להמשך. בינתיים קבלי
גדול...ואם תרצי אני תמיד פה למענך!
 
למעלה