דעות,הגיגים,שאלות ו

anonimit75

New member
מישהו יכול להעלות את הויכוח בין אלירז לפותנה?

שנראה על קמה כל מה כל המהומה .
 

אשתאר1

New member
פוטנה הזמינה פודינק וגבינה לעוגת גבינה ,

וקרישה ועוד מוצרים שהיה אפשר לוותר אלירז ביקש גבינה צהובה כדי לעשות סנדביץ עם רעבים במהלך היום ,ופוטנה וגואל היתעלמו מימנו מיספר פעמים וכשאיילה וסער ביקשו מיצרכים פוטנה וגואל אישרו .כשאלירז היתעקש וחזר שוב אז פוטנה לא מצא חן בעיניה שמיתערבים לה במיטבח אז היא הלכה בכעס ואחריה גואל .אלין ואיילה נישארו לסיים .
 
פותנה הזמינה 3 גבינה צהובה בשביל אלירז,

למה לשקר? הוא ביקש שתוריד לחבילת גבינה אחת בלבד. אלירז פשוט קצת מקנא שפותנה וגואל מתייחסים לסער ואיילה. זה טבעי. לא צריך לעשות מזה סיפור גדול יותר ממה שהוא.
 
שקר וכזב אלירז ביקש שיהיה משהו לסנדויצים והם

התעלמו ממנו, הוא לא רוצה לחכות כל הזמן לאוכל מבושל ולכן הוא מאוד צודק
 

ORIANESTER

New member
../images/Emo63.gifועכשיו הסבר מפורט:../images/Emo63.gif

בתקציב הם ראו שיש להם הרבה כסף והחליטו להשתולל כל אחד אמר משהו שהוא רוצה פותנה מעבר לפירות ,ירקות,מוצרי חלב,בשר ושימורים בקשה מצרכים לעוגת גבינה וכדורי שוקולד אלין ביקשה כריות איילה ביקשה קולה זירו ומשהו כמו שוקולד או... לא הבנתתי בדיוק סער ביקש יותר סיגריות וגואל ביקש כרישה וכל מיני ברים מוזרים כשאלירז גבינה צהובה כולם התנפלו עליו שזה מיותר ואין צורך במשך כך התקציב איילה וסער העירו הערות כמו "את זה צריך" ,"את זה לא צריך" ולא קבלו שום תגובת נגד אך ברגע שאלירז פצה את פיו פותנה וגואל החלו לתקוף אותו הם רגילים כל הזמן לומר לו מה שהם רוצים והווא מבליג ושותק ומכבד אותם הפעם הוא לא שתק ואמר כי זה לא בסדר שהם מעירים לו וכמו שכולם רוצים דברים כך גם הוא רוצה הוא לא הבין איך 1800 ש"ח מתבזבזים על שטויות ועל שדברים מיותרים כאשר אפשר להסתפק במזון מינימאלי ולא צריך להגזים גואל נמנע מלענות וברח מהר לחצר,פותנה נשארה להתווכח איתו ויצאה גם היא אל החצר,סער קם והלך איילה ואלין לקחו את הלוח נכנסו לחדר האח ובצאתם איילה הצטרפה אליהם לחצר ואלירז ואלין ישבו בחדר אלירז לא הבין את פשר הדבר שהם מגזימים עם כמויות האוכל המיותר שבו פותנה רוצה להכין מאכלים מסוימים הוא אמר כי אינו רוצה להיות תלוי בפותנה כל הזמן ולכן ביקש גבנ"צ ומיונז-כדי להכין לעצמו כריכים. מה שהוא קלט פתאום זה שגואל ופותנה יושבים בחצר עם סער ואיילה ואילו לא באים לדבר איתו... הוא הבין שהם עושים הכל בשביל אחרים כי יודעים שהוא חבר שלהם והוא ישמור עליהם ולא יעמידם להדחה אך הוא הבין גם שהם מתחנפים באופן קבוע לפני הדחות לסער ואיילה כי הם יודעים שהם עלולים להיות מועמדים להדחה(סליחה...במקרה הזה הוא דיבר רק על גואל!) הוא כעת הבין שגואל אינו חבר טוב כמו שהיה נראה לכאורה כי בעת צרה או בהיותו פגוע וזועק לא הוא ולא פותנה באים ויושבים איתו אלא מעדיפים לשבת ולפטפט עם סער ואיילה בחצר לאלירז לא היה אכפת מהתקציב הוא אמר שהוא מוכן לחיות כל השבוע עם לחם ומרגרינה אך היחס והזלזול שהם הביעו כלפיו הם אלו שגרמו לו להרגיש רע! אלין היחידה שתמכה בו והצדיקה אותו היא לא הבינה למה הם צריכים כל כך הרבה דברים? למה הם העירו רק לאלירז שרצה לדבר ולא לסער ואיילה היא הבינה שהם החליטו לשבת על הגדר ולשתוק כדי שלא יועמדו להדחה-מהפחד אך הם לא חברים אמיתיים בשעת צרה! הם הבינו שהם כבר לא יכולים לסמוך על אף אחד- אני הבנתי שהם נמצאים בקן צרעות
 

יהלומה5

New member
../images/Emo142.gifאני מאוד מאוד מאוד מקווה שהם ידעו

לפתור את זה בין חברים ושזה לא ישפיע על השמות להדחה שהם נותנים עכשיו. נראה לי מכל הלב שזה לא ישפיע. ריב אחד בין חברים לא אמור להגיע למצב שהם ידחו אחד את השני. אין צ'אנס.
 
תודה על ההסבר המפורט ../images/Emo140.gif

אם כל מה שכתבת כאן זה אכן מה שקרה, אז אלירז צודק לגמרי. מה זה צריך להיות שרק פותנה קובעת מה יקנו ומה יאכלו? חוצפנית שכזאת. גם ככה השתלטה על המטבח כאילו זה היה הארמון והצריח שלה. (עדנה היטיבה לתאר אותה) לפחות שתיתן לאכול כמו שבא להם ולא רק את המאכלים הבלתי טעימים שלה. כן, הבנתי שהיא לא מבשלת משהו
חברה צעירים אוהבים להכין לעצמם סנדביצ'ים וזה מעניין אותם יותר מהתבשילים שלה. בקיצור, גואל יצא פארש ופותנה היא פותנה כמו שהיתה תמיד, קופי ענן.
 

ORIANESTER

New member
../images/Emo71.gifהעניין הוא שהם במהלך כל התקציב החלו

"לירות"- תרשום פודינג ,בורגול,קמח תופח,.......ממש באטרף כמו אנשים שלא ראו אוכל מימי חייהם וכאשר אלירז העיר הערה על מזון מיותר הם תקפו אותו בברוטליות ואילו כאשר איילה וסער העירו הם חייכו בנימוס והסכימו איתה זה כל כך הכעיס אותי לראות את הצביעות בעיניהם למכור חבר בשביל לא למצוא חן בעיני משהו אחר ומהחשש לעמוד להדחה?נורא!
 
למעלה