i am a green gay
New member
../images/Emo199.gifסקר חדיש
בבקשה תענו לי לסקר אני צריכה את זה עד מחר בערב או אפילו עד מחר בצהרים זה בקשר לעבודה באנגלית המוגשת ביום ראשון הזה המון מהון המון תודה לכולם מראש.[פעם הייתי בפורום וממ עכשיו אני חוזרת חח XD] סמנו
או
לייד התשובות שלכם..חח 1.כל כמה זמן אתה אוכל במקדונלדס? א.כל יומיים. ב.פעם בשבוע. ג.פעם בחודש. ד.פעם בחצי שנה. ה.פעם בשנה. ו.אני לא אוכל. 2.האם אתה נהנה מהשרות במקדונלדס? א.כן,מאוד נעים להכנס לחנות תמיד יש ריח טוב. ב.לא,איכס מגעיל שם,אני קונה וישר הולך. ג.בדרך כלל כן,אבל לפעמים לא. 3.איך הפרסומות של מקדונלדס? א.נחמדות ואפילו עושות לשק לביס טוב. ב.משעממת. ג.בסדר. 4.האם חשוב לך שהאוכל יהיה בריא? א.כן,מאוד! לא בריא-לא נכנס לבטן!!! ב.לא,מה אכפת לי?! שהיה טעים וזהו! ג.זה לא כל כך חשוב לי. 5.מה אתה הכי מעדיף? א.מקדונלדז ב.ברגר קינג ג.בורגראנץ בבקשה תענו על זה עד מחר בערב. רוב תודות למי שענה
בבקשה תענו לי לסקר אני צריכה את זה עד מחר בערב או אפילו עד מחר בצהרים זה בקשר לעבודה באנגלית המוגשת ביום ראשון הזה המון מהון המון תודה לכולם מראש.[פעם הייתי בפורום וממ עכשיו אני חוזרת חח XD] סמנו