מומלצי השבוע

שיהיה שבוע נפלא...../images/Emo39.gif

- שיר השבוע (של אביתר): מנגינה יקרה - שיר השבוע (כללי): אממ, לא יודעת. איכשהו קרה ששמעתי יותר שירי מימון מאשר את המוזיקה שאני אוהבת. - אלבום השבוע: יזהר אשדות, התפוחים - מאכל השבוע: אכלתי המון, אבל המון- עוגות (3 סוגים שסבתא הכינה), טונה סוכריות גומי, הרבה תפוצ'יפס, הרבה פירות, תפוחי אדמה, פסטה, חביתה. כל כך השמנתי. ככה זה שסבתא בבית... - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "כמו שאת כשאת פורשת כנפיים..." - צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם): ירוק ירוק ירוקק - אמוטיקון השבוע: אוח, לא יודעת.
/
- משהו שעשה לכם את השבוע: ראיתי עם אחותי בערב קר, מתחת לפוך ומול התנור את הנסיכה הקסומה.. יום הולדת של חברה שלי (שהיה הכי כיף בעולם
)היום הולדת של אחותי - משהו שהרס את השבוע: הרבה דברים, היה שבוע מתיש... :p - משהו שאתם מחכים לו השבוע: אבא ואמא חוזרים מתאילנד!!! סוף סוף. מסיבת חנוכה, וחופש חנוכה! - תמונה מגניבה שמצאתם ברשת (לא חייבים):
- המלצה על משהו: ממש כיף החוץ, עוד יש שמש
שיבוא כבר קיץ...
שמש|
 

MikeY fReAk

New member
נמנמ../images/Emo79.gif

- שיר השבוע (של אביתר): תחרות כלבים - שיר השבוע (כללי): כבר עכשיו-ירמי קפלן. - אלבום השבוע: יזהר אשדות בהארד רוק קפה - מאכל השבוע: צ'יפס! רר - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "Don't worry, be happy" - צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם): ירוק? - אמוטיקון השבוע:
- משהו שעשה לכם את השבוע: 94
- משהו שהרס את השבוע: מצברוח, נערף. - משהו שאתם מחכים לו השבוע: חופש~!!!!!! אני כל כך כל כך זקוקה לזה! - תמונה מגניבה שמצאתם ברשת (לא חייבים): - המלצה על משהו: לסיים בצפר. עוד לא ניסיתי את זה, אבל נשמע ממש אחלה.
 

bזוהר

New member
הלוואי שיכולנו לנסוע לנצח

- שיר השבוע (של אביתר): שמתי לי פודרה - שיר השבוע (כללי): שקיעתה של הזריחה - אלבום השבוע: לא יודעת - מאכל השבוע: מרק - משפט השבוע(משפט משיר כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): how i wish u were here - צבע השבוע (הצבע שהכי מאפיין את השבוע שלכם): אדום - אמוטיקון השבוע:
- משהו שעשה לכם את השבוע: סופ"ש בנחלאות, שבוע הבא חנוכה - משהו שהרס את השבוע: לימודים - משהו שאתם מחכים לו השבוע: אין משהו מיוחד.. - תמונה מגניבה שמצאתם ברשת (לא חייבים): נחלאות - המלצה על משהו: רונה קינן
 
למעלה