ESKIMO

../images/Emo186.gifESKIMO../images/Emo186.gif

מה אתם אומרים על החלק השני של balloonatic? חחחחחחחח עצוב שאולי שני טראקים לא היו כבר מופצים... סטיי וור יו אר... אסקימונון והרבה שטויות אחרים כבר היו מופצים והם באלבום! אלבום טוב... החלק השלישי!!!!!!! לפי מה שהוא הוציא האתר שלו...הוא הולך להיות רק עם ישראלים....הוא הדגיש...סקאזי..דינמיק..ועוד...
 
עדיין לא..ב14 יצא הינה play list

1. Ready To Rock 2. My Kind Of Music 3. Are You Serious? (Eskimo Rmx) 4. Escape The U.K. 5. Sex-A-Holica 6. Stay Where You Are! 7. Carni-Valium 8. Happy Lepsya (Eskimo Rmx) 9. Radio Sucks 10. Time To Get Serious אבל הבאתי את כולו מלפני חודש כבר...באיכות פחות טובה ועוד שאלה!!! איך יכול להיות שהטראק האחרון באלבום של אסקימו? אם זה של דינמיק ואסיקמו עשה לזה מיקס...ולא ררשום שהוא עשה לזה מיקס
 

S l a s h 2

New member
חכה לפלייסט המקורי...

לדעתי הולך להיות דיסק השנה חוץ מאינפקטד חח
 

S l a s h 2

New member
איפה ראית את זה... באתר של

BNE ובשל אינפקטד לא כתוב על זה כלום .. ואם זה נכון אז באסה אחושרמוטה
 

goaguy

New member
דיסק מבאס..........

ואומר את זה אחד שאוהב את אסקימו...... עוד דיסק לאוסף וחבל כי הבחור מוכשר.
 
למעלה