../images/Emo186.gifESKIMO../images/Emo186.gif
מה אתם אומרים על החלק השני של balloonatic? חחחחחחחח עצוב שאולי שני טראקים לא היו כבר מופצים... סטיי וור יו אר... אסקימונון והרבה שטויות אחרים כבר היו מופצים והם באלבום! אלבום טוב... החלק השלישי!!!!!!! לפי מה שהוא הוציא האתר שלו...הוא הולך להיות רק עם ישראלים....הוא הדגיש...סקאזי..דינמיק..ועוד...
מה אתם אומרים על החלק השני של balloonatic? חחחחחחחח עצוב שאולי שני טראקים לא היו כבר מופצים... סטיי וור יו אר... אסקימונון והרבה שטויות אחרים כבר היו מופצים והם באלבום! אלבום טוב... החלק השלישי!!!!!!! לפי מה שהוא הוציא האתר שלו...הוא הולך להיות רק עם ישראלים....הוא הדגיש...סקאזי..דינמיק..ועוד...