הודעה מאד מאד חשובה !!!

srol1133

New member
התייאשתי כבר רונן!!!

עד מתי צרות עין של אנשים תפגע בנו... הרי ידוע שאתה אדם נהדר וממש טוב, למה כולם מתנכלים לך??? אני עייפתי ושבעתי מבעיות שעושים לך.... אני מקווה שאתה לא.... בכל מקרה אני אחרייך בכל מקרה..
 

איציק100

New member
בושה וחרפה לתפוז גם אני ניסיתי היום

והפורום לא עלה רונן את ההתראה לזה אמרתי לך במוצ"ש שעבר שתפוז זה לא בית מכובד ויהיו הרבה צרות אנחנו אחריך
 
ממממ

אני דוקא מתכנת בASP ויש לי פורום אם אתם רוצים מוזמנים לעבור אליו הקטע שהוא על שרת חינמי (הוא נבנה רק לצורך לימוד עצמי והוא סתם גירסת בטא או שתקראו לזה) סתם מי שרוצה לראות http://www.websamba.com/thenightman/extended.asp הוא דיי דומה למערכת תפוז
 

RonenM62

New member
ראיתי את עבודתך. מרשים!!!

(וראיתי שראית את הנולד וכבר פתחת פורום "בורסה בתל אביב"
... העבר לי מסר אישי עם כתובת מגוריך ומס' טלפון, ואצור עמך קשר בהקדם.
 

lbendror

New member
רונן ראיתי את האתר......

והוא מתוכנן טוב ואפילו נראה יפה ואסתטי מושקע עם כל הלב אז אני ממליץ שכאשר מערכת תפוז תפטר אותך נעביר מיילים לכל המשתתפים כולל למנכ"ל אתה מה הוא הולך להפסיד אז תברר מה קורה? לירון
 

igalmistel

New member
אנשים טובים מה קורה פה????

פורום בורסת ת"א הפך לאטרקציה אדירה בזמן הקצר שהוא פועל,בזכות אדם יקר העונה לשם - רונן מנוח,שבהתמדה,חריצות,חוכמה,נתינה לזולת,יוזמה,והמון חן אישי,רכש לו מעריצים רבים.המקצועיות של רונן,בהצגת החומר כיוונו והצגתו בפני כל,ראויים לכל שבח...ובהתנדבות. אינני מכיר את רונן אישית,"נתקלתי בו"באחד הפורומים הקודמים שבהם כתב, ומיד זיהיתי מאיזה חומר קורץ הבחור. כנראה שיחודי סגולה כמו רונן מפריעים לצרי עין מבינכם...לכן אני פונה אליך אישית גיא אליאב,בשמי ובשם רבים וטובים באתר נפלא זה:אל תהרסו במו ידיכם מה שהחייה רונן בראשו ובשתי ידיו.... כולנו כאן כמשפחה אחת גדולה,לאן שילך הגורו,נתיניו אחריו!!!!!!!!!! (נכתב גם בתפוז משוב.)
 

arieldr

New member
כמו שאומר השיר "אין לי ארץ אחרת..."

מקווה שהכל יסתדר לטובה !!!
 

bigtamar

New member
חמוד. אתה בטוח שזה לא תרגיל להקמת

חמוד. אתה בטוח שזה לא תרגיל יחסי ציבור להקמת מנרה מפלגת נאמני רונן המסור מה זה השטויות האלה? רק תגיד מילה ומקימים פורום כזה במקום אחר. יש הנהלה שמחכה. מילה אחת, רונן ויש לך חברה בע"מ לניהול הדבר הנפלא הזה במקום אחר.
 

gzohar

New member
עברנו איתך לפה, נעבור איתך מכאן...

אני לא יודע מה איתכם אבל בחודשיים שלושה האחרונים אני לא מצליח לסגור יום בלי קריאה של כמה ניתוחים והמלצות פרי עטו (יותר נכון מקלדתו) של רונן. אין לי סנטימנטים לפלטפורמה (היום תפוז), יש בי המון(!!!) הערכה לאדם! כאן או במקום אחר זה לא משנה, העיקר שתהיה המשכיות לרעיון ולקהילה!
 
אני איתך

למרות שהצטרפתי לא מזמן אני ממש נהנה פה ותאמין לי לא יזיזו אותך מכאן, אתה יותר מדיי משתלם לתפוז
 

kondason

New member
העתק מתגובתי שנשלחה

לכבוד גיא אליאב מנכ"ל תפוז אני לא יודע איך לפתוח את המכתב אז אני אהיה ישיר וכנה אתך. סליחה על הבוטות אבל אתה ממש אידיוט. אתר "תפוז" מבוסס על פורומים איכותיים שמושכים גולשים רבים לצפות להחליף מידע ולהתכתב. אם תשים לב תראה שגם בשעות שנחשבות לשעות פנאי שמוקדשות לטלוזיה אחוזי הרייטינג של הפורומים גבוה. אני פונה אליך מכיוון שנוצרת אצלך באתר קהילה גדולה של אנשים שרק תלך ותגדל שעניינם בורסת תל אביב. את הקהילה מלווה בחור בשם רונן שעושה מאמצים אדירים על מנת להדריך ולספק את עניינם של אותם חברים. הפורום נולד לא מזמן וצובר אנשים רבים, שכולם יכולים רק להודות לרונן על תשומת הלב והמאמצים הכבירים שרונן משקיע בפורום. אומרים כי הנבואה נתנה לשוטים, במקרה הזה אני מוכן ללבוש את כובע השוטה ולומר שפורום "בורסת ת"א" במגמת צמיחה אדירה ועתידו להיות מהפורומים המובילים את המותג "תפוז". וכיצד אתה כבעל נכס שכזה מגיב? אתה מנסה לסגור את הפורום ולהעלים אותו מתפריטי האתר. אני מקווה שתיקח לתשומת לבך את הנאמר והדברים ישתנו בברכה קישון עידן קונדסון העתק [email protected] נטע: [email protected] אפרת: [email protected] רינת: [email protected] יניר: פורום בורסה ת"א
 

harel100

New member
בואו נעבור ל Hidepark ...

יאללה, בואו נעבור לפורום באתר Hidepark.co.il . שם עוד לא היינו !
 

danielkoy11

New member
רונן, הצעה קטנה

אם נתחיל עכשיו לשלוח אימיילים כל אחד זה רק ירגיז את האנשים. לא שווה לנפח את העניין בצורה לא נכונה. אני מציע להכין מכתב אחד מכל חברי הפורום, להדביק אותו בראש הפורום כרגע וכל אחד יכנס פעם אחת לחתימה. מכתב זה תציגו להנהלת תפוז. פעולה משותפת עדיפה ויעילה יותר מפעולות מבוזרות של כל חברי הפורום. לשיקולך.
 
שירשור בפורום משוב... שיראה כמו

גמה מהשירשורים שהיו פה... אותה כמות של אנשים ותגובות עינייניות. יוכל להראות בצורה הכי טובה שיש מקום והרבה לפורום הזה. אני כבר השארתי הודאה בפורום משוב, מוזמנים להצתרף.
 
למעלה