שלום
מלכות ישוע היא נצחית , ברגע שהאמנו בו , אז התחיל שלטונו יחד עם מאמיניו מאז שבא מאלפיים שנה עד ביאתו בשנית , שלטונו לא יהיה לו קץ , בשונה מכל שלטון אחר בעולם הזה, שלטון ישוע בנוי מכנסייתו (קבוצת המאמינים בו הצדיקים שנבחרו מלפני בריאת העולם) .. התרחישים שבונים אנשים על המשיח מהיהדות הינם על פי השקפתם האישית , ולא על מה באמת הוסבר לנו דרך האדון.. ישוע אמר ממלכתי לא מהעולם הזה , אנחנו מוגדרים כזרים מהעולם הזה אף נצווה עלינו להתנהג בהתאם למי שהינו נתין ממלכת ישוע ... יש בעולם שני סוגי אנשים , אחד מאמין בישוע והוא נקרא מושווע או ניצול מהמכות ושאר הדברים שיקרו לעולם הזה , מהם שריפתו עם כל החומרים שבו (נא לקרוא אגרת פטרוס), ומצד שני אין שום דין על המאמינים בישוע , ששמותיהם נכתבו בספר החיים .. מי ששמו לא נוכח בספר ישלך ביחד עם השטן לימת האש והגפרית ... אנו מוגדרים ביחד עם המאמינים בו מארבעת קצוות תבל עדר ישוע , קרי כנסייתו שנקנתה בדמו ... כתוב שיום אחד (בהרף עין) יבוא המשיח לקחת את המאמינים בו עם הישנים (המתים בגוף וגם יעיר אותם) בכדי למלוך את האלף שנה עלי אדמות .. לא ברור מתי זה יהיה אחרי המכות והמלחמות בין מלאכי האל לבין השטן שינסה להסית בשבע שנות הצרה המאד קשה שתבוא על העולם הזה , ובו כנסית ישוע לא תהיה כאן , אלא תחכה על שהשטן יאסר למשך אלף שנה (יש כאן הרבה פרשנות על האלף שנה , שמוגדרת יום אחד או מילולית אלף כמשמעה) , בנבואות דניאל וחזון יוחנן מסופר על שלטון האלף שנה , שבו פני העולם יהיו אחרים , לא תהינה מלחמות , והקידמה המדעית תהיה לכוון שלום , כל צדיק יקבל חלקת אדמה (או מה שינתן לו) ככתוב שהצדיקים ירשו את הארץ.. בפועל אחרי שלטון האלף שנה , תשרף כדור הארץ והשמם והשמים ובמקומם נראה כוכב אחר עם שמים חדשים , גם ירושלים חדשה שבה יהיה ישוע הוא האור והשמש ומספיק לנו זה ... בקשר לעשרת הדברות ישוע עדכן את מה שנאמר על אהבת האויבים גם. אף פרש מהות התורה וכל הכתובים , הוא לא ירצה במצוות אלא בעומק הלב . הרבה דבר ישוע על הסברים למהות הכתובים והתורה , כי אלוהים רוצה את מעמקי האדם ולא מנהגיו , לכן אם קיימת שבת והזנחת את לבך בעשיית הטוב לרעך כמו עזרה או אחרי שמהללים את הבורא , שרוצה להתקרב לאדם , ככתוב שתשוקת האל בקירבה לבני אדם , תתקרבו אלי בני אדם ואני אתקרב אליכם .. כך בעצם ועל פי הסבר ישוע לתורה ולדברות , אם קיימת אחת ושברת אחרת , אתה לא זכאי להקרא בן לאלוהים או אחר , מהמעמדים שנתן לנו , לכן הוא הבהיר זאת וגם השליחים שכתבו את הבשורות והאגרות ברוח ה' כמו התנ"ך .. אף כאן מוסבר שדרכי ה' שונה מדרכי האדם , לכן היה אחד ויחיד יכול להבהיר זאת בטבע האלוהי שבו , וגם בטבע האנושי שחוה איתו ישוע , במשך השאלה על המעבר בינ שבת לראשון , הוא לא רק מה לעשות בימים אלה או לקדש אותם , אלא מה הם ישרתו אותנו , בבריאת העולם בספר בראשית , מוסבר לנו מפי האל שהוא נח ביום השביעי .. וכך נתן לנו הסבר אחר , שיום אחד צריך להקדיש למנוחה רוחנית , להנות מלימוד, או כל דבר אחר , אולם גם אם הדחף להציל אנשים כמו שעשה ישוע אז אין שבת ואין ראשון, אלא יש ימים אלה שנוצרו לשרתו ולא ההפך .. שורה תחתונה העולם נברא לשרת את האדם בכדי שה' האהבה יתהלל בהם , והם בו .. זאת מהות התורה וכל הכתובים והב"ח ..