היום ב-
אנשים

הוד11

New member
זידאן איכזב אותי

ואגב הגמר מבחינתי כל משחק שמוכרע בפנדלים הוא בושה לכדורגל.
 

one pearl

New member
חח...

נמאס כבר עם כל הדיבורים על זידאן המסכן...תנו לו לסיים את הקרירה בשקט. במקרים של לחץ, במיוחד כמו שהיה עליו קשה לשפוט אנשים. חוץ מזה, זידאן כבר לא היה משנה הרבה בדקות האלו. ועל הפנדלים, זה לא שהיה משחק של אפס אפס. היה משחק מותח, עד הדקה האחרונה. לא יודעת, יותר טוב מהגמר הקודם לדעתי...
 

הוד11

New member
מה פתאום, הגמר הקודם היה נהדר

גם ברזיל וגם גרמניה תקפו כל המשחק עד שני השערים של רונאלדו שהשער השני הוא אחד היפים שראיתי
 

one pearl

New member
לא יודעת,

מבחינתי לפחות המשחק היה הרבה פחות מותח ומעניין...
 

nothingman1

New member
לוקח את המילים שלי בחזרה...

מטראצי (ההוא שזידאן נכנס בו) אמר לזידאן קללות נוראיות (שגילו בעזרת קורא שפתיים) שבמקום זידאן אני הייתי רוצח אותו
 

one pearl

New member
ועוד הוא היה

בלחץ של משחק גמר, ועוד עם לחץ כפול משאר השחקנים בגלל כל התקשורת...
 

הוד11

New member
כן הוא אמר לו

אחותך זונה ואימא שלך טרוריסטית אלג'ראית
 

cold metal ass

New member
:D

לא ראיתי את המשחק הייתי בסרט וכל הסרט התפללתי שצרפת לא תנצח לא איכפת לי אם הם טובים או לא יודעת מה .. צרפתים הם אנטשמים נקודה ! יאללה ברזיל . אה היא בעצם לא הגיעה לגמר .. יאללה אטליה !!
 

cold metal ass

New member
אהה . והגניחה זאת שההוא מצרפת דפק

זידאן קוראים לו ? אחי מה נסגר איתך ? *איטליה
 

kittycatbone

New member
צרפתים הם אנטישמים?

תודה באמת. מכל הלב תודה. אני חושבת שאתה כאן זה זה שגזעני אם בגלל שהחלטת להכליל מדינה שלמה כמדינה ששונאת אותך ולכן גם לא מגיע לה לנצח בתחרות של כדורגל..
אני חושבת שאם יש מדינה שהיא הכי שונאת "עמים" היא ישראל כי בגלל שאתם כולכם מרגישים שרודפים אותכם וכולם אנטישמים אתם אלה ששונאים את כולם. ואולי הגזמתי מאוד במשפט האחרון, אבל רציני שנמאס לי שאנשים שונאים קבוצות כדורגל, או מדינות בכלל רק בגלל שהן "אנטישמיות". מילא בגלל שלדעתך זאת לא קבוצת כדורגל טובה..
ועל זה אני לא יכולה להגיב כי בחיי שלא אכפת לי בכלל מכדורגל.
 

cold metal ass

New member
דבר ראשון , אני בת ..

דבר שני : כן אני קצת רדודה ולא יכולה לנסח את עצמי טוב בהודעה כתובה .. אז בסדר לא כל העם אבל בחייך , צרפת לא מדינה אנטישמית ? את יכולה להיות צדקנית כמה שאת רוצה . אבל צרפת היא מדינה שבואי נגיד לא כזה אוהבת יהודים ולא צריך לדפדף יותר מידי אחורה בשביל לראות זאת , מספיק לראות את היחס שאת מקבלת שאת נמצאת במדינה שלהם ואני לא מרגישה שרודפים אותי .. נוח לי מאוד עם הזהות שלי ועם המדינה שלי , אבל מה שאני אמרתי ,אצלי היא עובדה ברורה , ואני לא מתענינת בכדורגל בשיט ופאק זה היה הגמר של מונדיאל 2006 הייתה צריכה להיות לי איזה מדינה פייבוריטית לא ? אז בחרתי איטליה , למה ? כי צרפת לא באה לי בטוב . וחוץ מזה מה שטוב לבנדי , טוב לי :p וסליחה אם פגעתי בך או משהו ..
 

kittycatbone

New member
חח בקשר לדבר הראשון-

סליחה
ועכשיו ... בואי אני אגיד לך שצרפת היא לגמרי *לא* מדינה אנטישמית. ואולי היא הרבה דברים אבל אנטישמית היא לא. ואת רוצה שאני אגיד לך למה? נתחיל בזה שאני צרפתייה, ואני לא אנטישמית- כמה מפתיע! וגם כל המשפחה שלי מצרפת ואיזה פלא! גם היא לא אנטישמית. ומה? אני כל שנה טסה לארץ הזאת ומאז ומתמיד כשהייתי שם עם האחים שלי שם, במיוחד כשהייתי קטנה אני מדברת עברית חופשי כמה שאני רוצה שם וגם אז לא התייחסו אליי רע בכלל. צרפת אולי מבחינה פוליטית באה יותר לקראת הערבים, אבל זה בהחלט לא אומר שהיא אנטישמית, וזה בהחלט לא אומר שכולם שם אנטישמים. גם אם לא התכוונת לזה ככה, אז זה הניסוח שלך שמפריע לי, כי להכליל מדינה שלמה כאיך שהיא מתנהגת כלפי עמים/גזעים/דתות אחרות זה אחד הדברים הטפשיים שיש. במיוחד כשזאת מדינה דמוקרטית שרשמית לא אפילו מתנהגת למשהו שקרוב לאנטישמיות. יכלת לבחור העדפה כלפי ארץ כלשהית במונדיאל וזה ברור- כי יש שני צדדים ולרוב רוצים לעודד אחד מהם. אבל העובדה של מה שאמרת כלפי צרפת היא מה שפגעה בי, ואני לא מתכוונת ספציפית למקרה הזה, אני מתכוונת לעובדה שבישראל יש כל כך הרבה אנשים שתמיד מדברים ככה לגבי צרפת, או מדינות אחרות ולא בצדק. גם אם יש אנטישמיות שם בצרפת, זה לא מבדיל אותה מהרבה ארצות אחרות שזה קיים שם, והקטע הוא... שזה לא עושה כל אדם ואדם שם, במיוחד קבוצת כדורגל לכזאת. גוד כמה חפרתי, אבל לדעתי לפני שאת מביעה את דעתך על עם שלם תחשבי קצת עד כמה זה הגיוני בשבילך. כי אני בטוחה שאפילו לא כל העם הפליסטיני שונא יהודים. אגב, גם אני לא כל כך מעוצבנת בדר"כ, אז סליחה ממש אם פגעתי בך או במישהו, פשוט הייתי חייבת להוציא את זה. :X
 

cold metal ass

New member
בקטנה ..

אני אמרתי כבר קודם שהניסוח שלי לא היה מדויק כמובן שלא התכוונתי לכל העם גם לי יש משפחה שגרה בצרפת ויצא לי לבקר אותם לפני שנתיים.. אני לא סתם זורקת הערות באוויר , אני מדברת על דברים שאני בעצמי עברתי בצרפת (אויי איזה דרמטי זה נשמע ) אם את אומרת שיכלת להסתובב בצרפת ולדבר עברית חופשי , אצלי זה לא קרה דודים שלי הזהירו אותי לא לדבר עברית בקול גבוה מידי .., אז איך את רוצה אני אגיב למדינה שצריכים להזהיר אותי לא לדבר שם עברית יותר מידי בקול רם כי אחרת יעשו לי פרצופים , אולי דודים שלי סתם מגזימים בתגובה שלהם אבל זהו הרושם שקיבלתי מצרפת . ורק שתדעי שלמרות כול המצב הנוראי שיש במדינה כעת ( הוד אנחנו איתך אחי , יהיה בסדר ) ולמרות שכעת אני סביר להניח מקללת כל פלסטינאי אישית , ברור לי עדיין שלא כולם באמת מאמינים ובאמת תומכים במה שהערבים עושים לנו , אני מודעת לכך היטב שיש הרבה אנשים מהעם הפלסטינאי שמזדהים איתנו ומבינים היטב את כל העוול שנעשה לנו ,ועכשיו אולי נעזוב את הוויכוח הזה, זה פורום פרל ג'אם בואי נדסקס על האלבום החדש שלהם ולא על מה אני חושבת על צרפת ומה את חושבת על צרפת כי אנחנו יכולות לא לסיים את זה אף פעם .אני יכולה לדבר איתך עד מחר על הדעות שלי , אבל לדעתי זה סתם בזבוז זמן , אני באמת מתנצלת אם פגעתי בך , לא התכוונתי לכך , אף מדינה לא מושלמת ובכול מדינה יש פאקים קטנים . יאללה סוללחה .(הנפת ידיים בצורה טיפשית הכרחית בהקראת משפט זה )
 

kittycatbone

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חח אני מסכימה איתך שהוויכוח הזה לא ייגמר.. ועד כמה שאני שונאת לסיים ויכוחים ככה באמצע
אני גם מסכימה שזה לא הפורום לדבר על זה (תרתי משמע! חע!) והממ בקשר לאלבום החדש
חחח בהחלט הייתי רוצה לקנות אותו
אבל קודם יש אלבומים אחרים שאני רוצה לקנות
במיוחד אני רוצה שיהיה לי קודם את vs
 

Dead Scene

New member
יאאאאאאא ויוה איטליה1!!!

למרות שרציתי את גרמניה בגמר. לא נורא. איזה מצחיקים ההורים שלי, הם ישבו וצפו יחד xD המונדיאל באמת מחבר אנשים יחד Fifa, connecting people
 

cold metal ass

New member
יווו גם אני ככה ..

אחרי הפרסומת של נוקייה כול דבר אצלי מחבר אנשים . ואף אחד לא מבין מה אני רוצה ממנו , כול שטות אצלי: בגרות בתנ"ך connecting people , מגן בלשון connecting people , המשפט הזה נועד לגדולות אחותי ..
 
למעלה