שאלה...

Z E R O

New member
../images/Emo180.gif שאלה...

מישהו פעם פירסם כאןלפני המון זמן,קישור לאתר של רקעים למחשב של סטאר וורס שעשו מעריצים, מישהו זוכר או יודע? תודה מראש.
 

ayt412

New member
גם לי יש שאלה קטנה לא קשורה../images/Emo41.gif

פשוט לא רציתי לפתוח שרשור חדש. קראתי (כבר לא זוכרת איפה) שבעצם נכתבו 9 עלילות מלחמת הכוכבים, אז מה בעצם קורה עם 7,8,9? יעשו מזה סרט? או עזבו את זה אפשר לקרוא אותן איפשהו? תודה
 

Youngling

New member
אלה סתם תסריטים של מעריץ!

לוקאס עצמו אמר שהוא לא יעשה עוד סרטי SW.
 

אור kutch

New member
התסריטים של SW שלעולם לא יכתבו..|שי

כמו שכולם יודעים, כשלוקאס התחיל את הכתיבה של הטרילוגיה המקורית הוא כתב גם רקע והיסטוריה לדמויות שממנה הוא פיתח, בסופו של דבר, את התסריטים לטרילוגיה החדשה. במקור באמת תוכננו להיות 9 סרטים. תוכננה טרילוגיה נוספת, שמתרחשת אחרי פרק 6, שובו של הג'די. במהלך העבודה של התסריטים של אימת הפנטום והסרטים החדשים האחרים לוקאס שינה את דעתו והוציא הודעה גם לעיתונות וגם באתר של SW שהוא החליט שלא להפיק את 3 הסרטים שאחרי שובו של הג'די, ולכן הוא מתכנן את התסריטים כך שלא ישאר פתח להמשך העלילה אחרי שובו של הג'די. אם יש לך את ה-DVD של הטרילוגיה המקורית, נדמה לי שלוקאס אומר משהו על זה באחד הראיונות שיש איתו שם. והוא גם חזר על זה לאחרונה לפני שנה-שנתיים בפסטיבל קאן, ואמר שהוא רוצה לעשות עוד סרטים חוץ מ-SW ולכן החליט שלא להמשיך עם הטרילוגיה השלישית. באסה איתו.
 

Heathen Dawn

New member
אני לא יודע אם לזה התכוונת...

...אבל זה אחד מהגדולים ביותר שמצאתי, של מעריצים (קישור נלווה).
 
למעלה