התסריטים של SW שלעולם לא יכתבו..|שי
כמו שכולם יודעים, כשלוקאס התחיל את הכתיבה של הטרילוגיה המקורית הוא כתב גם רקע והיסטוריה לדמויות שממנה הוא פיתח, בסופו של דבר, את התסריטים לטרילוגיה החדשה. במקור באמת תוכננו להיות 9 סרטים. תוכננה טרילוגיה נוספת, שמתרחשת אחרי פרק 6, שובו של הג'די. במהלך העבודה של התסריטים של אימת הפנטום והסרטים החדשים האחרים לוקאס שינה את דעתו והוציא הודעה גם לעיתונות וגם באתר של SW שהוא החליט שלא להפיק את 3 הסרטים שאחרי שובו של הג'די, ולכן הוא מתכנן את התסריטים כך שלא ישאר פתח להמשך העלילה אחרי שובו של הג'די. אם יש לך את ה-DVD של הטרילוגיה המקורית, נדמה לי שלוקאס אומר משהו על זה באחד הראיונות שיש איתו שם. והוא גם חזר על זה לאחרונה לפני שנה-שנתיים בפסטיבל קאן, ואמר שהוא רוצה לעשות עוד סרטים חוץ מ-SW ולכן החליט שלא להמשיך עם הטרילוגיה השלישית. באסה איתו.