אוסיף: "כצפוי". כי ככה זה כשכל המתמודדות פורשות מהמכרז ונשארת רק חברה בודדת, שיודעת היטב על מצוקת הקרונות של רכבת ישראל ומנצלת את המצב כדי לנהל את המשא ומתן מולה מעמדה של כח. פער של שלושה עד חמישה מיליון יורו עומד בין רכבת ישראל לחברת בומברדייה (Bombardier) הקנדית לקראת סגירת חוזה חדש לרכש קרונות. ל"כלכליסט" נודע שהצדדים מנהלים משא ומתן מזה כארבעה שבועות, אולם טרם הושגה הסכמה לאספקת הקרונות במועד ובמחיר שיהיה מקובל על שני הצדדים. - קישור לכתבה מאת ליאור גוטמן, ''כלכליסט''