המוסד.

טויב!

(רגע.. איתמר: מישהו ציווה עליך להתרגש? הא? תעשה מה שבאלך..
) אבישי!
מה שלומך?
אתה יודע שיש לך שם מהמם?
איך הגעת לפורומנו?
מה פירוש המילה "מָה"?
איך שותים תות?
יש דבר כזה "פרח ירוק"?
שיר ליום הזיכרון: "נומי פרח" או "הרעות"?
איך אתה הולך לבלות ביום העצמאות ה59 של מדינת ישרא-ל?
מתרגש להיות במוסד?
מה אתה מאחל לי לרגל יום הולדתי ה16? (כ"ז אלול!! זה לא כלכך הרבה זמן כמו שזה נראה!!!)
|בעית| שמת לב ששמתי בשאלה החמישית
במקום
?
זה מראה שאני לא
.. המשך יום ממצה!!! (א"א לומר שזה יום טוב.. אז עושים את המיטב.)
 
ורודת השורש, הרי לך תשובות.

אבישי! מה שלומך? טוב, עד כמה שאפשר ביום כזה. אתה יודע שיש לך שם מהמם? כן? תודה! אבל השם השני שלי פשוט זוועתוני, ואני לא עומד לספר לך מהו! איך הגעת לפורומנו? דרך לינק שisilme, או איך שהיא לא קוראת לעצמה, (נו, זאת עם הפיל הורוד) פרסמה באתר של השבט שלנו. מה פירוש המילה "מָה"? מילון ספיר- איזה דבר; משמש במשפט שאלה, כגון: מה זה?; מה שמך?; ובמשפט קריאה, להבעת התפעלות והשתוממות, כגון: מה יפה! איך שותים תות? מבקשים מהמוכר\ת בjuice land שיוסיפו לכם תות. אחר כך הם יטחנו את זה במכונה המגניבה שלהם, ואז תדעו איך שותים תות. יש דבר כזה "פרח ירוק"? קנביס? שיר ליום הזיכרון: "נומי פרח" או "הרעות"? ממממ. מצד אחד "הרעות" הוא הרבה יותר קלאסי, אבל באופן אישי, "נומי פרח" מרגש אותי יותר. אבל הכי אני אוהב את החול יזכור. איך אתה הולך לבלות ביום העצמאות ה59 של מדינת ישרא-ל? לקרוא הלל בברכה בערב (בתפילה בסניף), אח"כ לראות את הדגלנות-מדריכים ואז לשיר בציבור, גם כן בסניף. למחרת נלך למנגֶל להנאתנו (איך לא?) ואם הייתה לי טלוויזיה הייתי רואה את כל הסרטים הישראלים שטוחנים הלוך-ושוב בכל יום העצמאות. (טוב, לא את כולם, את חלקם.) מתרגש להיות במוסד? בטח!!! עד עמקי נשמתי! מה אתה מאחל לי לרגל יום הולדתי ה16? (כ"ז אלול!! זה לא כלכך הרבה זמן כמו שזה נראה!!!) הרבה מזל טוב! שיהיה לך sweet sixtin, שתגשימי את כל משאלותייך, ושתזכי להיות שלמה עם כל מעשה שאת עושה. |בעית| שמת לב ששמתי בשאלה החמישית במקום ? זה מראה שאני לא .. עכשיו שמתי לב! המשך יום ממצה!!! (א"א לומר שזה יום טוב.. אז עושים את המיטב.) תודה רבה..
 
טו אבישי ../images/Emo26.gif

למה הבדיחה על זה שפסנתר לא יכול לקפוץ ופיל כן היא לא מצחיקה ולא נכונה?
 
למעלה