shani yakovian

New member
../images/Emo175.gif../images/Emo176.gif

היי לכולם
כרגע חזרתי מבגרות בביולוגיה - ביוטופ. היה מזה קל
איזה כיף זה לחזור מבגרות שהייתה כל כך קלה וכיפית
הלוואי וכל הבגרויות היו כאלה
טוב עכשיו היעד הבא הוא הבגרות בהיסטוריה
שאליה באמת צריך לחרוש
למרות שהציון מגן שלי הוא 88 ואני יחסית מרוצה
והיום הביצפר מוציא אותנו למחזמר מרי לו
קצת "כיף" בכל הלחץ...
לכולם בבגרויות האחרונות
 

shirakl

New member
שמחה בשבילך ../images/Emo24.gif

ואני עומדת לצאת עוד מעט לבגרות בהסטוריה
 

shani yakovian

New member
היי

חזרתי עכשיו מההצגה מרי לו... הצגה מדהימה !!!!!!!!!!! אני ממליצה לכולם !!!!!!!!!!! שיחקו גיא זוארץ ויעל בר זוהר.... גיא זוארץ כזה חתיך !!!
 
למעלה