shani yakovian
New member
../images/Emo175.gif../images/Emo176.gif
היי לכולם
כרגע חזרתי מבגרות בביולוגיה - ביוטופ. היה מזה קל
איזה כיף זה לחזור מבגרות שהייתה כל כך קלה וכיפית
הלוואי וכל הבגרויות היו כאלה
טוב עכשיו היעד הבא הוא הבגרות בהיסטוריה
שאליה באמת צריך לחרוש
למרות שהציון מגן שלי הוא 88 ואני יחסית מרוצה
והיום הביצפר מוציא אותנו למחזמר מרי לו
קצת "כיף" בכל הלחץ...
לכולם בבגרויות האחרונות
היי לכולם