רעיון

mominman

New member
../images/Emo174.gif רעיון ../images/Emo174.gif

מה דעתכם על בלוג לפורום !? כאילו יהיה שעה ויום ונפגש כולם ... לי אין בעיה לנהל את זה יחד עם אסי ואולי עוד מישהו שיוכל לעזור ... לי יש מצלמה . כאילו אני ואסי נבנה מהלך תוכנית, סקרים , תחרויות , בלאגנים ... מה דעתכם ??
 

DAND00SHY

New member
../images/Emo45.gif

לדעתי זה יהיה מגניב לאללה! ד"א...: אם שירשרתי פעמיים זה פשוט כי המחשב שלי דפוק וכי כבר שירשרתי אבל לא ראו את זה...אז אולי זה רק המחשב שלי אז...סורי!!!
 

mominman

New member
../images/Emo173.gif תגובות הצעות ../images/Emo173.gif

תגובות הצעות ריעיונות שפורים
 

NimaZ

New member
לא רע בכלל................/images/Emo13.gif

*מתרשמת* אקיצר אני אשמח לראות משו מתפתח פה....!!! אסי אולי תגובה קטנה...
 

Ronush14

New member
מגניב ביותר ../images/Emo8.gif

ונגיד שכמה יקחו על עצמם להכין איזה משחק או תחרות שלא הכל יפול עליכם
אני אהיה מוכנה לעזור
 

mominman

New member
בכיף... :]]]]

עוד תגובות בבקשה שנראה אם זה יכול ללכת
 

אסִי

New member
בכיף...../images/Emo70.gif../images/Emo28.gif../images/Emo13.gif

אבל נצטרך לדבר ולהכין המון דברים, שתהיה תוכנית מצחיקה ומעניינת
 

Ronush14

New member
גם לי יש מיקרופון ומצלמה! ../images/Emo3.gif

ואני רוצה לעזוררררר
 

NimaZ

New member
גם לי יש מיקרופון ומצלמה...

רק שהצלמה קצת מטומטמת והיא לא מותקנת ואף אחד מהמשפחה שלי לא אוהב אותה!!! אז......... אני מוכנה לעזור אבל תסתמככו על אנשים אחרים יותר מעלי!
 

DAND00SHY

New member
כן!

לי יש מיקרופון ומצלמה...רק שהמיקרופון מחליט מתי הוא עובד ומתי לא... אבל יכול להיות שהוא יהיה נחמד ויעזור (מרביצה למיקרופון!) טוב..נו...(מבקשת סליחה...) ד"א מי שלא ידע אני אובססיבית לגבי בקשת סליחה על כל דבר ומכל דבר!
 
למעלה