../images/Emo174.gif רעיון ../images/Emo174.gif
מה דעתכם על בלוג לפורום !? כאילו יהיה שעה ויום ונפגש כולם ... לי אין בעיה לנהל את זה יחד עם אסי ואולי עוד מישהו שיוכל לעזור ... לי יש מצלמה . כאילו אני ואסי נבנה מהלך תוכנית, סקרים , תחרויות , בלאגנים ... מה דעתכם ??