השרשור החברתי השבועי ב"העולם החרדי"

scarletpipernel

New member
הם מקיימים את עניין

כל המרבה שיחה עם האשה גורם רעה לעצמו ובוטל מדברי תורה וסופו יורש.....
 

הילה134

New member
נראלי שצריך לתקן הלכות וירטואליות

בפורום זה לא ייחוד..כולם רואים /tapuzforum/images/Emo8.gif
 

הילה134

New member
כן,אם כי צריך לשאול רב.

נראלי שלתפוז יש אופציה של בקרה על מסרים אישיים במקרים חריגים..הם משתמשים בה כאשר יש חשד שפדופיל/אנס מסתובב ברשת.נראלך שזה תופס?
 

scarletpipernel

New member
אכן צריך עיון...

גמו כל דבר יש מי שמקל ויש מי מחמיר. ויש כמובן דעת הספרדים, האשכנזים והתימנים. לפי מי את הולכת ?
 
לא התכוונתי על חזרה בשאלה

אלא על הודעת הפרישה. ולמי שזוכר, אני היחיד שפקפקתי בחזרתה בתשוקה של חני ועזיבתה את הנט. ואף היסקתי שיש דברים בגו. שכל הודעותיה שימשו כסות עינים עבור משפחתה.
 

הילה134

New member
הזוי שמשפחתה עלתה על נוכחותה

אבל לא נטחן אותה.אני לא אוהבת לדבר על אנשים והיא גם לא הכי מעניינת.מה ההשוואה בינה לבין מיטל?
 

הילה134

New member
חחחחחחחח..לא,אני לא נושמתתת

החיים החילונים הם החיים ה.כ.י לא מלאי תוכן שיש.הם ריקניים בטירוף,תאמין לי!כמה שיש פאקים בעולם החרדי ויש הרבה דברים מפגרים,טיפשיים,מרתיחים,קיצוניים שאנלא יכולה לסבול.עדיין,מבחינה ערכית..החיים האלה שווים יותר..עזוב את ה`עולם החרדי` תתיחס לתורה שלנו-היא אחת.
 
ומי בשאיפה

למילוי תכניו בתכני זולתו ? החילוני ? או החרדי ? רוב הסיכויים שהחרדי יישאף לתכנים חילוניים בהתאם למגבלות החברה, מאשר שהחילוני ינסה לסגל לעצמו תכנים רוחניים.
 

הילה134

New member
תתפלא,אני מניחה לפי תגובותיך..

שהאינטרקציה שלך עם אנשים חילונים שואפת לאפס.המשפחה שלי,הרוב המוחלט בה חילונים..ורוחניות?רובם מחפשים אותה.האחת בהודו כבר שנה,השניה בתאילנד,עוד אחת מחוברת ליוגה ואיזה גורו מהצפון והאחר פעם בשבוע לומד גמרא כי זה `נורא מעניין`..אז הנשמה היהודית באופן מוכח `מחפשת את עצמה`,את הרוחניות שבה..כל אחד מוצא את זה במקום אחר.אנחנו זקוקים לרוחניות אי אפשר להתכחש לזה.
 
מאמץ ?

דווקא אין כל צורך להתאמץ בהחלפת ניקים. ומה גם במציאת חברים ווירטואלים. ואילו חפצתי בכך, הייתי מגיב לעצמי בניקים שונים ולו רק לשבור את דבריך
 
למעלה