אריסיב'יינדו איל שבת...

SuzieRS

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif אריסיב'יינדו איל שבת...

|En aresiviendo el shabat |נר
Bendision de Madre Padre santo En esta klara i solemna ora Ke esto despuesta para bendizir a miz ijos Segun el dezeo de madre ke konsiento Dyo miyo, seyas siempre pronto A oyir de loz altos sielos Mi orasion i bendision ke yo Bendigo a mis ijos Tu ke me iziste alargar la vida En dandome ijos a mi lado Azme esta buendad Emprezentamelos para buena vida i ventura I meresime a ver kon miz ojos suz mazal I suz prospero inflorisido Padre piadozo

may55

New member
גראסייאס סוזי אי יו טרושי בנדיסיון די פאדרה

אריסיב'יינדו אל שבת Luego del Kidush, los padres colocan sus manos sobre la cabeza de sus hijos, y los bendicen de la siguiente manera. Para hombres: Iesimeja E-lo-him keEfraim vejiMenashe Para hombres: Quiera D"s bendecirte como a Efraím y a Menashé Para mujeres: Iesimaj E-lo-him keSara, Ribka, Rajel veLea Para Mujeres: Quiera D"s bendecirte como a Sará, Ribká, Rajel y Leá Iebarejeja A-do-nai veishmereja. Iaher A-do-nai panav eleja vijuneka. Isa A-do-nai panav eleja veiasem leja shalom. Te bendiga el Eterno y te proteja. Te ilumine el Eterno y te agracie. El Eterno se torne hacia ti y te conceda paz.

למעלה