דוריטוס מכניסה לכם פלפל לחיים!

CF15

New member
לאכול את העולם

הייתי קמה בבוקר לצלילי GIRLS JUST WANNA HAVE FUN מתאפרת מסתדרת ויוצאת למסע קניות מטורף שלאחריו הייתי דופקת ארוחת מק רויאל במקדונלס, לאחר מכן הייתי חוזרת הביתה לובשת בגד ים, יוצאת לעולם ומגלה שבחוץ שמש והקיץ כבר כאן, הולכת לים קופצת רוחצת חוזרת הביתה מתקלחת במים קפואים, ישנה, קמה בלילה למסיבה של החיים רוקדת ונהנת מכל רגע. חוזרת באמצע הלילה הביתה ישנה קצת וקמה בבוקר עם דודע לעשות משהו אחר היום, הייתי תופסת אוטובוס לצפון אוכלת לאבנה ופיתה דרוזית בכפר דרוזי, תופסת טיול על גמל כי אני ממש אוהבת גמלים, מצלמת נופים מרהיבים ואח''כ חוזרת הביתה ומכינה את עצמי לדבר האמיתי, אחריי יומיים מרגשים בארץ ישראל הייתי לוקחת מזוודה זורקת מכל טוב לתוכה(ומלאי מטורף של דוריטוס חמוץ חריף ודוריטוס גבינה אש) וטסה לניו זילנד אוסטרליה ותאילנד. כי ככה החיים צריכים להיראות, אוכל טוב, טיולים, חוויות, אהבות והמון המון מימוש עצמי.
 

duhifat8

New member
../images/Emo218.gif בא לי לשבת עם הגב לים, עם הראש לשם.....

מה שבאמת בא לי זה להיות באי טרופי, מתחת לדקלים,לשכב בתוך הערסל עם הפנים לים, משקפי שמש קוליים על הפנים שלי, שייק פירות קררר ביד ומלאאאאן שקיות דוריטוס חמוץ מתוק על הבטן, ואני כל הזמן שותה את השייק ואוכלת את הדוריטוס, ובסוף באה תאילנדית ועושה לי מסאג' תאילנדי על החוף, מפרקת אותי לגמרי, וזה כזה כיף!!!!
 

zulu7

New member
מה שבא לי

זה במקום ללכת לעבודה, ללכת לסינמה סיטי vip, כל היום לשתות שמפניה, לאכול אוכל משובח ולראות סרטים הכי חדשים, לשקוע בתוך הכורסא הענקית, למתוח את הרגליים, ולפעמים אפילו להרדם בה (-:
 

Fairy24

New member
מה שבא לי

זה לגור ביער בשבדיה עם להקת זאבים. בלילה לרוץ ולחיות איתם וביום לישון בבקתת עץ ביער. וגם לשלב את הכלב שלי בלהקה שלי. וגם בחור חתיך ומכור לסקס עם שיער ארוך וגוף טוב שיאהב אותי ויחיה איתי בלהקה ויהנה מזה שאני שורטת אותו. ואמנם השאיפה שלי היא חוסר חשמל, אבל שאיכשהו תתנגן מוזיקת פולק מטאל ברקע כל הזמן. והרבה שוקולד.
 

Brombit

New member
מה שבא לי ../images/Emo115.gif

להפסיק מיד להיות ביישנית (ואני ממש ממש ביישנית...) ולדבר כמה שאני רוצה עם כל האנשים שאני אוהבת. הייתי אומרת "שהבחור שאני אוהבת יתאהב בי" אבל ברגע שאני אתחיל לדבר בחופשיות אני לא אצטרך להתפלל ששום דבר יקרה מעצמו אחרי זה, לארגן מחאה ענקית נגד התעללות המונית בבעלי חיים (ניסויים, 'כלובי סוללה' לתרנגולות וכל זה) ...ועוד כל מיני דברים גרנדיוזיים כמו להיאבק בשלטונות של מדינות עניות מאוד שלא נותנים לכלל התושבים להשתמש במשאבים שיש להם אה! וכמובן לעזור לאנשים ביישנים לצאת מהמצב שלהם ואחרי "הדברים הבסיסיים" אפשר לטוס לשבדיה, לסין ולארה"ב (כי טיול באיטליה כבר מסודר
) ולטעום המון מאכלים חדשים
ו...שיחליפו את הפרס לטעם "חריף אש"
 

Tom Sawyer10

New member
מה שבא לי באמת.....

טוב, כנראה שהחיים שלי הם סבבה כמו שהם, החלטות שלי, ביצועים שלי וחיים נחמדים משלי
מה שכן, אני עדיין לא מרגיש טוב עם עצמי, כי כבר 1276 ימים גלעד שליט נמצא בשבי, והממשלה מתקמצנת על חיי אדם! אז הדבר היחיד שאני באמת מבקש: לקום בבוקר ולשמוע בחדשות "לפני 5 דקות גלעד שליט שב למצפה הילה" אסור לנו לשכוח:
גלעד שליט עדיין חיי!!!
 

אילאילן

New member
הכי בא לי

זה להתנתק לשנה מכל המחוייבויות, לקחת את בעלי איתי ולנסוע ממקום למקום ללא כל תכנון, להנות אחד מהשני בלי הפרעות ולחזק את הזוגיות שלנו.
 

ronile2006

New member
הכי בא לי שתמיד...אבל תמיד..יבוא לי !!

בא לי שיבוא לי.......
בא לי שתמיד יבוא לי, ומה שיבוא לי יהיה שם ...
בא לי..שהפחד מהיום שבו כבר לא יבוא לי....לא יבוא
ועכשיו למשל, בא לי פעם אחת לזכות בפרס.........
 

yamit555

New member
החיים הטובים,,,

מודיעה בעבודה שמחר אני כבר לא מגיעה,,, סוגרת משכנתא ויוצאת לטיול מסביב לעולם עם שלל פינוקים ותענוגות... וכמובן מנשנשת דוריטוס גבינה אששששששששש שיזכיר לי מאיפה הכל התחיל ... :)
 

shirli223

New member
הייתי עוזבת את העבודה ונוסעת רחוק

כדי לראות את החבר שלי, שהוא בביתו בנס ציונה ואני בנתניה. באסה העבודה הזאת.
 

michmichs

New member
מה שהכי בא לי עכשיו..

זה לעזוב את הכל וללכת לשבת עם בעלי היקר באיזה בית קפה נחמד... לאכול, לקשקש ובעיקר לאהוב כמו שאנחנו יודעים...
 

siniver

New member
איך בא לי עכשיו!!!

לוקח את האישה והילדים לניו זילנד המקום המדהים בעולם. שקט ,שלווה,נוף מקסים באיזור שקט רק כבשים באזור. ליד הים . פשוט להעביר את החיים בכיףףףףףףףףףףףףף :))))))
 

jesus13

New member
מה שהכי בא לי שיהיה לי רעיון למה שבא לי

כי מרוב מחשבות ורעיונות על מה שבא לי זה כבר ניהיה ממש לא נורמלי! עכשיו כולי מסובבת ומבולבלת ורק על האיפוד טאץ' 32 ג'יגה (מטורף!!) חושבת אז חברים, זה יהיה נחמד ונעים אם תעזרו לי לזכות באייפוד לפנים
 

nnuaev

New member
מה שהכי הייתי רוצה לעשות אילו יכולתי

אני הייתי עוזבת את הכל וטסה לכמה חודשים לארצות הברית לפילדלפיה להורים של חבר שלי שגרים שם- להכיר אותם בפעם הראשונה. אני לא הייתי בארה"ב או בכל מקום אחר רחוק כל כך ככה שזאת תהיה חוויה אישית ומספקת. כרגע זה לא ניתן כי יש לי מחוייבות לעבודה שלי וללימודים. אם הייתי יכולה והיה לי את הכסף הייתי גם עוזרת לאח שלי ומשפחתו להשתקם כלכלית - ומעבירה אותם משדרות למרכז לידי ככה שהייתי זוכה לראות את האחיינים שלי גדלים ועושים דברים חדשים כל הזמן ובכלל היו מכירים אותי יותר
 

נאדיו

New member
../images/Emo141.gifמה הייתי עושה אם הייתי יכולה

הייתי מבקרת כל אדם שפגע בי אי פעם בביתו וגורמת לו לסבול כמו שגרם לי. הייתי מנסה לזכות בלוטו כדי לעזור להורים שלי להשתחרר מהחובות הכבדים שלהם. הייתי הולכת לאדם שאני מאוהבת בו ואומרת לו כל מה שאני באמת מרגישה כלפיו,אבל בחיי היומיום אין לי אומץ והסיכוי שהוא אוהב אותי גם קלוש...
 

melevi1

New member
מה הייתם עושים אם יכולתם לעשות עכשיו מה שבא ל

הייתי עושה הפתעה לחבר שלי פדריקו שיחיה, טיסה לארגניטינה לירח דבש, אנחנו מתחתנים ב"ה במרץ והוא לא ראה את משפחתו מזה שנים ובגלל שזה מאוד יקר, הם לא יגיעו לחתונה. אני מעולם לא הייתי בדרום אמריקה ואני בטוחה שאם הוא יוכל לשמח את משפחתו- זה יהיה פשוט מושלם!!!
 

רזז58

New member
מה הייתם עושים אם יכולתם לעשות עכשיו מה שבא ל

ההיתי נכנס לאמבטיה מלאא ברוטב עגבניות וההיתי טובל באמבטיה דוריטוס גבינה אששששש
 
למעלה