שבת שלום

טובי11

New member
../images/Emo141.gifשבת שלום

היום חזרנו מאסף הרופא ואנחנו בתחילת חודש שלישי ולפי הרופאים הכל תקין. מאחלים לכולם שבת שלום.
 
שבת שלום לפורום

שבת שלום לכולם בהצלחה לכולם וכולי תקוה שגם בפינו יהיו בשורות טובות|
 

מירבי*

New member
שבת שלום ורד../images/Emo24.gif

מאחלת לכולם שבת שקטה, מלאה באהבה ושבוע נפלא עם בשורות טובות.
 

עָנת

New member
הלוואי,אני מקווה שהשבוע תהיה

התקדמות. אנחנו כבר חודש +על ניוטרל
 
לורד13 ../images/Emo140.gif

קיבלתי טלפון מהחכם בדיוק לאחר שניתקה השיחה ממך יש לך השפעה טובה וחיובית
 

עָנת

New member
איזה אושר../images/Emo57.gif האושר הזה נראה מאוד

רחוק ממני
טובית,המשך מוצלח ותקין
שבת שלום לכולן
 

mondani5

New member
ענתו'ש יקירה!

שום כלום לא רחוק ממך,תתחילי להאמין ותחשבי רק חיובי,מעולם לא אמרתי על שום כלום בעולם שזה רחוק ממני,ומעולם לא התיאשתי למרות שהיו לי הרבה סיבות לכך , תתחילי לחשוב אך ורק חיובי,אל תשכחי מה עברת ואיך סיכנת את חייך בלידה של מאי,את מזמן אחרי זה אני זוכרת שפגשתי אותך בתל השומר כלל לא האמנתי למראה עיני ,נראת פשוט מצויין וכלל לא הבחנתי ... וזוהי גדולתך שהתמודדת יפה,לכן האמיני בטוב וזה יגיע בדאבל!!!! בידידות אירית
 

עָנת

New member
אירית../images/Emo24.gif

אני יודעת שנצליח בסוף! זה ברור לי!
חמודה על התמיכה. אני לצערי מתמודדת עם הרבה דברים,ואני יודעת שאני אצליח להתמודד עם הרחבת המשפחה! אירית, התקופה הזו הכי קשה בחיי! אני יודעת שאעבור אותה.
 

mondani5

New member
הי ענת יקירה!!!

אם אני למודת הסבל והנסיון עברתי זאת כל אחת תעבור זאת,לא צריך להתייאש,חשוב להאמין למרות הכישלונות והאכזבות,יום אחד זה מגיע ובגדול ואז שוכחים הכל. היום הייתי עם הבנות אצל איילת הפונדי המדהימה,שתינו קפה ביחד,רון היתה קצת מפוחדת ונצמדה אלי כל הזמן ,שיר השתובבה מיד עם ילדיה המתוקים וגם זכתה לצניחת ראש,אני כמעט התעלפתי מפחד....אבל שיר קמה על רגליה למעט בכי קצרצר חזרה מהר לעצמה ,אני עדין לא רגועה. דיברתי עם טובי11 ממש התרגשתי מההתרגשות שלה ,כל כך כייף לשמוע אותה מאושרת. בקרוב אצלך וזה יגיע. אירית
 

איילת567

New member
אירית שמחתי שבאת הבנות מקסימות|נשיק

שמחתי לדבר איתך אבי אמר שיבוא אליך מחר אחרי הצוהריים הרבה נשיקות איילת
 

עָנת

New member
אירית,לא התייאשתי../images/Emo88.gif

והאמיני לי,יש לי סיבות להתייאש ולא להכנס לפונדקאות שוב! אני ואלי,יותר מכול רוצים להרחיב את המשפחה! ואנחנו מודעים במה זה כרוך! אבל אנחנו חייבים לנסות שוב פעם!
אתמול,קיבלתי הודעה מאוד מרגשת
אישה בת 45 ,נכנסה להריון מתרומת ביצית(החזרה ראשונה) ולפני שבועיים נולדו בן ובת!
 

איילת567

New member
אירית צודקת אסור........../images/Emo23.gif

להתייאש נכון שקשה לישמוע על ההריונות והתינוקות החדשים ולכם עדיין אין תוצאות אבל גם את בעזרת השם תיקבלי תוצאות חיוביות וכולנו נחגוג ונישמח איתך הכי חשוב לא להתיאש ולהמשיך הלאה שיהיה שבוע טוב עם בשורות חיוביות לכולם באהבה רבה איילת הפודי של אירית
 

mondani5

New member
שוב המחשב....

נראה לי שהמחשב שוב חטף וירוס שפעת,פשוט הכל איטי וכל רגע הוא בהמתנה או מפסיק פשוט לעבוד.... יש לנו שכן מקסים בן 19 שמבין מצויין,מחר אני מלבישה אותו על המחשב לנסות לפתור את הבעיה לפני שנצטרך לפרמט אותו. שיהיה לכולנו סוף שבוע מהנה ובשורות כמו של טובי וסיגו'ש. אירית
 
למעלה