הי ענת יקירה!!!
אם אני למודת הסבל והנסיון עברתי זאת כל אחת תעבור זאת,לא צריך להתייאש,חשוב להאמין למרות הכישלונות והאכזבות,יום אחד זה מגיע ובגדול ואז שוכחים הכל. היום הייתי עם הבנות אצל איילת הפונדי המדהימה,שתינו קפה ביחד,רון היתה קצת מפוחדת ונצמדה אלי כל הזמן ,שיר השתובבה מיד עם ילדיה המתוקים וגם זכתה לצניחת ראש,אני כמעט התעלפתי מפחד....אבל שיר קמה על רגליה למעט בכי קצרצר חזרה מהר לעצמה ,אני עדין לא רגועה. דיברתי עם טובי11 ממש התרגשתי מההתרגשות שלה ,כל כך כייף לשמוע אותה מאושרת. בקרוב אצלך וזה יגיע. אירית