אירועים ופעילות למען חברה יפה יותר

Digi Lista

New member
היו שם אולי במקרה צעצועי תינוקות?

כאלה שלוחצים על כפתורים והם משמיעים קולות או עושים אורות(או גם וגם),ספרי ילדים,לכריות גדולות/פופים והכי חשוב כרגע לטייפ צבעוני עם רמקול להקלטה עצמית?,הכול עבור ילדי סי.פי ונכויות מורכבות בגילאי 3-21 בבית ספר באיזור הצפון... אני אומנם גרה רחוק אבל אולי אוכל להעזר במישהו בשוק הבא אם יש שם מהדברים שציינתי...
 

eshkolit32

New member
../images/Emo32.gif פורום יתומים ב-../images/Emo43.gif

שלום לכולם, רציתי לספר לכם על פורום יתומים שנפתח בהנהלתי לפני כשלושה חודשים. הקמתי את הפורום, שנפתח עבור אנשים בכל הגילאים שאיבדו את אחד ההורים שלהם או את שניהם, כדי לנסות ליצור חממה שבה יוכלו יתומים לדבר על האובדן והגעגוע, ההתמודדות וגם על נקודות האור שיש בחיים, למרות הכל. אם הנושא קרוב ללבכם, נשמח לראות אתכם בפורום שלנו, ואם אתם מכירים מישהו שהנושא יכול לדבר אליו, אני אשמח אם תמליצו לו לבקר אצלנו.
רבה לנועית10שאיפשרה את פרסום ההודעה הזאת!
 
שלום לכולם ../images/Emo13.gif

שלום לכולם אני יועצת יופי חדשה בתחום הייתי מעוניינת להעניק טיפול פנים חינם לתושבי המרכז אצלם בבית ללא כל התחייבות מצידם – רק על מנת לקבל ביקורת יש לציין המוצרים איתם אני עובדת הם טבעיים ואינם נוסו על בעלי חיים לפרטים נוספים פנו אליי במסר תודה רבה ויום טוב רעות יפעת
 

נועית10

New member
../images/Emo91.gifהצעה לחברי הפורום- טיפול קוסמטי בחינם

הבחורה מציעה כאן טיפול קוסמטי חינם כיועצת יופי חדשה, מיועד לתושבי המרכז וטיפול יערך בביתם. אתם מוזמנים לפנות אליה דרך המסרים או טלפון שלה מצויין בכרטיס. רעות כל הכבוד על היוזמה תבורכי ובהצלחה.
 

נועית10

New member
../images/Emo63.gif../images/Emo63.gifאירועי שבוע הספר והמלצות

לכבוד שבוע הספר אנחנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בדברים הבאים:
להמליץ על ספרים מומלצים לקריאה.
לספר לנו על הנחות מיוחדות לשבוע הספר.
ספרו לנו על אירועי שבוע הספר ברחבי הארץ. נמאס לכם מהספרים הישנים בבית, סיימתם לקרוא אותם ואין לכם שימוש בהם
אנחנו מזמינים אתכם לפרסם אצלנו בפורום את הספרים למסירה ותרומה למען אוכלוסיה במצוקה במוסדות ומשפחות נזקקות. ציינו לאלו גילאים מיועדים הספרים ומהיכן אתם ונשמח לקשר אתכם עם מישהו שישמח לקבלם בתרומה.
 

t a m a r b a r

New member
ממליצה על הספר "נולדו חופשיים" של אורי עידן

אני ממליצה בחום על הספר "נולדו חופשיים" של אורי עידן (הוצאת פרדס ינואר 2006) הספר אמנם מדבר על 2054 אבל הוא רומן מתאים לכל זמן. ספר שנשאבים פנימה, קשה להתנתק ממנו ועצוב כשהוא מסתיים. בקיצור - קצר, קולע עם טעם של עוד.
 

נועית10

New member
../images/Emo26.gifהמלצות ורשימת קריאה בפורום ספרים וספרות

אתם מוזמנים להכנס לקישור ולקרוא המלצות אודות ספרים.
 

oktavyanus

New member
תבורכי מנשים נועית (10) אשת חסדים.....

אני אנסה להשתלב בהשגת כל מיני דברים שיוכלו לעזור....... לדעתי, פורום שהוא פנינה, מה שנקרא פורום נזיל, מטבע קשה ואמיתי, רוחני וגשמי כאחד, ושוב תבורכי.... הקישורים לבלוג ולקומונה שלי: http://blog.tapuz.co.il/octapoos http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=26941 כל מי שידו משגת לתמוך ברעיון. נגד עוני, נגד דיכוי, נגד התעללות, נגד שחיתות, ובעד חיי רווחה אמיתיים, חיי חירות וכבוד, לילד, לאישה, לגבר, ולזקן.
 

tikina

New member
מחר: יום עיון עם גרי וקסלר בנושא גיוס כספים

גרי וקסלר, מומחה בעל שם עולמי בפרסום עמותות וארגונים חברתיים, יגיע ליום עיון מיוחד בישראל שמתקיים מחר במשך עשר שנים עבד גרי וקסלר כקופירייטר וארט דירקטור במשרדי פרסום שונים הנחשבים למשרדים מובילים בארצות הברית, בין השאר היה וקסלר אחראי לקמפיינים ענקיים וזוכי פרסים לחברות מובילות. לפני 10 שנים החליט וקסלר לעשות שינוי בחייו ופנה לתחום העמותות והארגונים החברתיים. וקסלר פתח משרד בלוס אנג'לס תוך שהוא מביא איתו ידע רב שצבר בעשר שנות עבודה בעולם הפרסום. מאז אותה ההחלטה, מעניק וקסלר ייעוץ לעמותות מובילות הן בארה"ב והן בישראל. בין הגופים העובדים בשיתוף פעולה צמוד עם וקסלר ניתן למצוא את הקרן החדשה לישראל, יד ושם, הסוכנות היהודית, קרן ירושלים ועוד. בעשר השנים האחרונות עבד וקסלר עם למעלה מ 400 ארגונים ללא מטרות רווח. כיום, 10 שנים אחרי ההחלטה ששינתה את חייו, נחשב גרי וקסלר לשם דבר בתחום השיווק, המיצוב והפרסום של עמותות וארגונים חברתיים. ביום חמישי הבא הוא יגיע במיוחד ארצה וישתתף ביום עיון חד פעמי לנציגי עמותות, בקיבוץ בית יצחק. וקסלר מגיע לישראל בזכות חברת "גיוס משאבים" שהזמינה אותו להוביל את יום העיון שיעסוק ביחסים בין עמותות ישראליות לתורמים הרבים מארה"ב. לפני ארבע שנים התארח גרי וקסלר בסדנא לארגונים חברתיים: "אתם הישראלים, כל מה שמעניין אתכם, זה לקבל תוצאות באופן מיידי. אין לכם סבלנות. יעברו שנים עד שנראה את השינוי שחוללו הארגונים החברתיים..." גרי וקסלר יהיה אחד המנחים שיעסקו ביחד עם נציגי העמותות בשאלות רלוונטיות; כיצד לפרסם ולמתג עמותה בחו"ל? מה הן המגמות החדשות של קרנות משפחתיות בארה"ב? כיצד ניתן לעמוד בתחרות על כספי התרומות מארצות הברית?... בנוסף לגרי וקסלר ישתתפו ביום העיון אלון פנקס- לשעבר קונסול ישראל בניו יורק, נילי למדן – בעלת חברת ייעוץ לגיוס כספים בארה"ב ובישראל ועוד. יום העיון יתקיים ביום ה' כח' בסיוון תשס"ז, 14.6.2007 באחוזת פולג (קיבוץ בית יצחק) לפרטים נוספים: "גיוס משאבים". טל': 09-9516686 .
 

perlit

New member
אהבת אמת- מיני פסטיבל רוחני, שישבת 15.6 חינם

על המרפסת מול הדולפינריום, בחוף תל-אביב, מיני פסטיבל למען חזק את יסודות 'אהבת אמת' בחיינו ובחיי הסובבים אותנו בתוכניה תוכניה יום שישי 18:00- 16:00 שתי פעילויות במקביל 1. מעגלי חיים צבעים, Colorתרפי בשיטת פנינה מאור, למפות את הרגש בצבעים לדעת מי את/ה ועד כמה אתה פתוח לקבל אהבת אמת?- פנינה מאור 2. לרקוד במקצב החיים- שמרית בן עמי 21:00- 18:00 לקראת כלה, קבלת שבת, שירה מקודשת, הדלקת נרות ותפילה ל 'אהבת אמת'(כלי נגינה יש ונשמח לעוד) 22:00- 21:00 ארוחת ערב משותפת (כל אחד מביא את הסלט וכל מיני..... מהבית) 24:00- 22:00 לגעת בחושים בצבעים- לעורר את ציר החיים ולפתוח חסימות אנרגטיות- סדנת טנטרה בגוונים ייחודיים 24:00-2:00 הליכת מלאכים , להרגיש חבוק- מזל טוב מנסאנו שבת 9:00-10:00 קידוש ארוחה ופרשת השבוע 10:00-12:00 מי שם? , הרצאה וסדנת ציור וצבעים בשיטת Colorתרפי שיאפשר לך לראות ולזהות מה מְנִיע/ מונע ממך לחיות 'אהבת אמת', טיפים אישיים לכל משתתף 12:00-14:00 מי נכנס/ת למיטה שלך? על אישיות בני הזוג שבחרתם ומדוע אתם מאפשרים להם להרוס לכם את מצב הרוח? 16:00-17:00 יוגה צחוק- אורה בת פלטיאל 17:00-19:00 מדיטציה לאהבה מעגל תפילה ושירה מקודשת לראש חודש תמוז, החיבוק הגדול בואו בהמוניכם והצביעו 'אהבת אמת' למענכם , למען הקהילה למען הדורות הבאים בברכה מארגנות הפסטיבל פנינה מאור ומזל טוב מנסאנו לפרטים E.MAIL:[email protected] 050-5511001', 0545969344
 

נועית10

New member
../images/Emo41.gif17/6 יתארח כאן עו"ס-משפחה למען משפחה בחדרה

בתאריך 17/6 בשעה 20:00 יערך כאן אירוח של עובד סוציאלי מעירית חדרה. במסגרת האירוח בפורום העו"ס ינסה לגייס משפחות מאמצות למשפחות חלשות בעיר ויענה על שאלות שנוגעות לאימוץ המשפחות, כגון: מה מטרת האימוץ, מי המשפחות החלשות, קריטריונים להיות משפחה מאמצת ועוד. תושבי חדרה והסביבה אל תפספסו את האירוח ובואו לפתוח את הלב למען תושבי חדרה. אתם מוזמנים לשרשר ולפתוח כאן הודעות עם שאלות שנוגעות לאירוח.
 
נועית כל הכבוד על הרעיון../images/Emo140.gif

אני מעבירה את הכתובים לפורומי חדרה כאן ובוואינט אשמח גם לדעת במה דברים אמורים ומה הקריטריונים להיות מאומצים ע"י משפחה מאמצת תודה
 

141172

New member
פרטים אודות פרוייקט משפחה מאמצת משפחה

לאנשים שמתעניינים מה זה הפרוייקט עליו מדברים כל השבוע להלן פרטים: הפרוייקט הוא מיזם של אגף הרווחה בעיריית חדרה ויתחיל במהלך החודש הקרוב. אנו מבקשים את עזרת משפחות מאזור חדרה המוכנות להושיט יד ולהיות "חברות בוגרות" למשפחות מוחלשות מחדרה ,מוכרות בשירותי הרווחה , אשר זקוקות לחיזוק ותמיכה . המטרה היא ליצור קשר חם בין המשפחות שבמסגרתו יפגשו יחד ,יתארחו האחת אצל השנייה(בגדר אפשרות למי שמתאים לו),וילמדו אחת מהשנייה.המטרה היא שכולם יתרמו. אפשרויות ה"אימוץ" הם רבות ותלויות במשפחות עצמן-שיחות חיזוק,מפגשים,מפגשים בין הילדים,תמיכה כספית,תכנון כלכלי,כל אחד לפי יכולתו וכישוריו.כל אחד יכול לתרום. מאפייני המשפחות מקבלות הסיוע: משפחות עם קשיים בתחום כלכלי,חברתי,רגשי,קליטה,חסרות מקורות תמיכה,אשר מסוגלות ליצור קשר קרוב ולקבל הדרכה בלי לחוש מאויימות. מאפייני משפחות "מאמצות": משפחה פתוחה המסוגלת לקבל אל חיקה משפחה נוספת,ללא שיפוטיות,ולהטות אוזן לאחר,פנוייה רגשית ומוכנה להעניק מזמנה. המשפחות יקבלו הדרכה מקצועית שוטפת לאורך כל הפרוייקט,יתכנו ימי כיף,מפגשים קבוצתיים והפעלות על יד איש מקצוע. המעוניינים לשמש משפחה מאמצת יפנו לצביקה שקדי,עובד סוציאלי בעיריית חדרה טלפון בעבודה:04-6303108/9/118 אפשר להשאיר גם הודעה בפורום. המעוניינים יכולים לפנות אלי במשך כל השנה.
 

נועית10

New member
../images/Emo41.gifבאשדוד יש לנו פרויקט משפחות אומנה

מצרפת קישור עם כל הפרטים. פרויקט משפחות אומנה בשיתוף עמותת מכון סאמיט 02-5631350- לבקש את כרמית.
 

ביפו

New member
סליחה שקראתי

אולי אפשר לקרוא מה הוא אמר/כתב/הסביר. אולי אפשר לתת במקום זהקישור הזה- את הלקישור לקריאת מה שהיה כבר?
 

נועית10

New member
../images/Emo26.gifמצורף קובץ עם פרטים

כמו כן ממליצה לפנות לצביקה שקדי העובד הסוציאלי בחדרה שישמח לתת בטלפון פרטים נוספים אודות הפרויקט הטלפון של צביקה 04-6303108/9/118 אפשר להשאיר גם הודעה ע"ג הפורום או לשלוח מסר לצביקה. תודה
 

ארבל א

New member
תערוכת סוף שנה – גלריית בית הצייר

בימים אלו מוצגת בגלריית טשה בתל אביב תערוכת סוף שנה של גלריית בית הצייר. גלריית בית הצייר פועלת במסגרת בי"ס בית הצייר בירושלים, בי"ס בו לומדים תלמידים בעלי הפרעות התנהגות על רקע רגשי, אשר נפלטו ממערכות החינוך השונות. במסגרת הגלריה התלמידים מעצבים, יוצרים ומוכרים עבודות זכוכית. העבודות ברובן נעשות בטכניקת 'טיפני' – חיתוכי זכוכית וחיבור באמצעות הלחמה, ומצופות כסף או זהב. רוב מוצרינו הם חפצי יודאיקה, חפצי נוי ותכשיטים. ההכנסות ממכירת המוצרים משמשות להמשך פעילות הגלריה, ומחולקות גם בין התלמידים הפעילים בה, כמילגת יצירה. בתערוכה, שתוצג עד 9 ליולי ניתן לראות ולרכוש את העבודות שיוצרו בגלרייה במהלך שנת הלימודים האחרונה. אירוע פתיחה חגיגי יתקיים ביום שני הקרוב, ה-18 ליוני, בשעה 18:30, בהשתתפות תלמידים, הורים, צוות ביה"ס ואורחים. פרטים נוספים, תמונות ומפה אפשר לקרוא בבלוג שלי.
 
למעלה