אטלאנטה

New member
אחיותי היקרות לשבט...

בכמה שעות פחדים וחרדות הצפנו את דפי הפורום הזה? לרגע נדמה לי שזה היה רק לפני שבוע, אצלי הכל טוב, חרדות ודאגות של הורות רגילה (ועוד קצת חרדות ספיישל שלנו..) . הרבה עומס של החיים הטובים, מלחמה אינסופית לגמור את הדוקטורט, למצוא זמן לשבת עם הרואה חשבון ולהכין פתיתים ושניצל לכנופייה... החיים הטובים, כבר אמרתי? איזה כייף לראות אותכן כאן, מאוד מתגעגעת לאחוות הנשים שהיתה לנו, לביחד הציבורי הזה, הווירטואלי הזה, שלמרות כל זה היה כל כך משמעותי לשמירת שפיות דעתי בחודשי ההריון שנמשכו לנצח... בעצם, בהריונות זה היה הבית הראשון שלי, אני חושבת שהמחשב שלי פשוט כמעט התפגר מרוב רענוני דפים שהוא עבר כאן... מדהים כמה נקשרתי לכן ולכאן... אוהבת ומחבקת, ומתגעגעת כמובן..
 
תודה לך יקירתי על מה שאת../images/Emo51.gif../images/Emo140.gif

טוב שראיתי את ההודעה (בעומס של התקופה האחרונה לא מספיקה להיכנס לפורום...) טנקר בל היקרה, רוצה להודות לך באופן אישי על הזמן שהענקת לנו, על הסבלנות, האכפתיות, הרגישות, הידע והרצון לסייע בתקופה כה קשה ועמוסה רגשית עבורנו. כל כך עזרת לי בתקופה הקשה והארוכה בחיי ואני מעריכה זאת מאוד. אזכור את זה לתמיד. אשמח לשמור איתך על קשר. בהצלחה בהמשך הדרך נשיקות לך ולילדים באהבה והערכה מירי
 

נייטי

New member
יקרה שלי

מבינה מאוד את ההחלטה שלך. מצטערת מאוד שאזכה לראות אותך פחות. תודה על כל התקופה המדהימה שבה נתת מעצמך כ"כ הרבה בפורום הזה ובכלל בעולם הוירטואלי. הידע העצום שלך, הרגישות הנפלאה שלך, טוב הלב הנדיר שלך, הכתיבה הנפלא שלך ומעל לכל, החוכמה שלך, שעלתה מכל הודעה, כל אלה מאוד יחסרו לי. יקרה, את אישה מיוחדת במינה, מרגישה שהייתה לי זכות להכיר אותך ולפגוש אותך וכמו תמיד, אני נשארת מעריצה נאמנה. בטוחה שהשארת את הפורום בידיים נפלאות. יודעת שאפוננע עושה ועוד תעשה כאן עבודה נהדרת ושהשותפה החדשה שלה תעשה כנ"ל. אוהבת אותך מאוד! תודה ואלפי נשיקות.
 

אמאדובה

New member
טינקרבל אהובה ../images/Emo24.gif

תודה, תודה, תודה לך על כל מה שנתת לפורום הזה בכלל ולי בפרט. הידע שלך, ומעל לכל הרגישות העצומה היו מאבני הבניין של הפורום הזה. מבינה מאוד את היותך במקום אחר - זה אך טבעי ואפילו חיובי. רק אל תיעלמי, כן?
 

Tנקר בל

New member
תודה רבה לכולכן ../images/Emo13.gif

לא תיארתי לעצמי שאתרגש כל כך לקרוא את תגובותיכן.
 

ה ו ר י ת

New member
Tנקר יקרה שלי

קראתי עוד אתמול. רציתי להגיב רק היום בצאת השבת. לפני 3 וחצי שנים מיד כשהתבשרתי,עוד לפני הלידה המוקדמת, נכנסתי לכאן ומצאתי אותך נשמה גדולה, ענקית שכמוך. מעריכה, מוקירה ומתגעגעת
 

עדיקים

Active member
טינקר היקרה ../images/Emo24.gif

תודה רבה ובהצלחה. שמחה שאת במקום אחר, ועצובה שאת עוזבת.
 

happy

New member
יקירתי אני בשוק

לא ציפיתי לזה. למרות שזה היה צפוי. כלכך מאושרת שזכיתי להכיר אותך. זוכרת את הפגישה הראשונה שלנו פנים מול פנים. את בסוף חודש 9 ממש כמה ימים לפני שהאושר נולדה. הם פנים דאוגות במהלך הריון שהסאגה בו לרגע לא נרגעת. (אני זוכרת CMV, חשש עצום למום בלב). אני זוכרת שהיתי המומה איך את כלכך שלווה מבחוץ שאני יודעת שבפנים את כלכך לחוצה ופוחדת. ואז אחרי כמה ימים התבשרתי שילדת
ותינוקת בריאה בריאה בריאה
. אני זוכרת שנפגשנו אח"כ שהאוצר כבר היתה בידיך ואז ראיתי Tנקר אחרת. יפיפיה, רגועה וכלכך נינוחה. אני שמחה שאת עוברת הלאה, שאת במקום אחר (לשימחתי כמו רוב ותיקות הפורום הזה). עצובה שלא תהיה פה יותר. אבל בטוחה שעוד ניפגש. אוהבת אותך ומודה לך שתמיד היית פה, עזרת, חיבקת, נתת עצות חכמות.
 

סגלגל1

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo24.gifוואו, עצוב לי, אבל מבינה שזה הדבר

הנכון עבורך וזה מה שחשוב. יקרה, תודה רבה מקרב לב, על היחס החם, האכפתיות והאהבה. עזרת לי רבות, מאחלת לך הצלחה רבה ותודה שאת העשרת את חיינו. חיבוק!!
 

ענתש

New member
לא יודעת איזה גורל הביא אותי לקרוא

את ההודעה הזו
מזמן, מזמן לא גלשתי פה... חיפשתי משהו אחר והגעתי מגוגל. טינק, המקסימה, הרגישה שכולה לב ואהבה ורצון טוב (ומצוות ומעשים טובים כמובן
) - אהובתי - סוף עידן אכן. תודה לך גם אם ממרחק גדול מאד של זמן על חברות גדולה, כתף נפלאה להשען עליה וכל מי שאת. מאחלת לך המשך חיים נפלאים, מאושרים ורצופי שמחה. נשיקות. ענתש.
 
וואו, מזל שעברתי פה

טנקר תודה תודה תודה על כל הטוב שהענקת שמחה בשביל שאת במקומות אחרים ונפרד בחיוכים ועם פרח (אפילו 3) מקווה לראות אותך עוד כאן ובמקומות אחרים. שתמשיכי לפרוח לצמוח להתעצם ולהצמים את סובביך. אוהבת אותך יש לי דמעות ומחנק בגרון, סוגרת איתך תקופה יפה אז תודה
 

Tנקר בל

New member
שוב תודה לכולכן

על הדרים מחממי הלב שכתבתן כאן ובמסרים (מבטיחה לענות לכולן - זה ייקח קצת זמן
)
 
טינקר יקרה כל כך!!!!!!!!!!

ראיתי והייתי חייבת להגיב. אישה יקרה ונפלאה כל כך! ניהלת את הפורום הזה ברגישות והחום האופייניים לך. היית בשבילי ברגעים כל כך קשים ואפלים וגם ברגעי אושר ועל כך לא אשכח אותך לעולם!!!! אחרי שפגשתי אותך הפכת למיוחדת עוד יותר עבורי, כי התגלת כאדם מדהים אפילו יותר מהפרסונה הוירטואלית שלך - וזה המון!!! לא מצליחה לגייס את כל המילים כדי להודות לך על מי שאת ומה שהיית עבורי באותם ימים. מאחלת לך חיים שיחזירו לך את כל הטוב שעשית כאן. אוהבת אותך מכל הלב!
 

שלי34

New member
חברה נפלאה תודה!

היית לי למשענת, לכתף אוהבת נתת את כל כולך, בכל עת. המילים הרכות שלך, טוב ליבך החוכמה והתבונה הרגישות והאהבה היית לצידי וזאת לעולם לא אשכח. ושוב תודה מקרב לב את אשה נדירה.
 
למעלה