תודה תודה רבה לך
ה הילה124 New member 26/8/05 #2 כנס ../images/Emo26.gif אתה לא אמור לכתוב כל פעם הודעה חדשה פשוט אתה צריך אחרי שמישהו כתב משהו אז אתה צריך לרדת למטה וללחוץ על הוספת הודעה או הוספת תגובה מהירה מקווה שהבנתה משהו
כנס ../images/Emo26.gif אתה לא אמור לכתוב כל פעם הודעה חדשה פשוט אתה צריך אחרי שמישהו כתב משהו אז אתה צריך לרדת למטה וללחוץ על הוספת הודעה או הוספת תגובה מהירה מקווה שהבנתה משהו
ה הדסי מתה על אגמי New member 26/8/05 #12 הוא מבקר...../images/Emo107.gif הודי גם אביחי צריך טיפול (בשקט בשקט שאפחד לא ישמע)