תודה

הילה124

New member
כנס ../images/Emo26.gif

אתה לא אמור לכתוב כל פעם הודעה חדשה פשוט אתה צריך אחרי שמישהו כתב משהו אז אתה צריך לרדת למטה וללחוץ על הוספת הודעה או הוספת תגובה מהירה מקווה שהבנתה משהו
 
למעלה