ההופעות

Lali Esposito

New member
מי בהופעה שלי? יום ראשון בשמונה ?

:) כמה אני מחכה לזה כמה .. אוף אין דרך להיכנס מאחורי הקלעים? אני ממש רוצה לראות את לאלי ופיטר
 

noa1510

New member
אני 2 ../images/Emo118.gif

שיאו איך אני מתרגשת!!!!!!!!! |סמיילימתרגש|!! (איפה זה כשצריך את זה?!
)
 
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאאעאעאע!!!!!!!!!!

חזרתי עכשיו הביתה ופגשתי אותם!!! הם כאלה חמודים שזה לא יאומן בכלל,אני פשוט באופוריה כרגע ואני רק חושבת על מה שהיה!! אתם לא מאמינים כמה אבטחה יש,אל תנסו ללכת כי חבל שתתבאסו... כל מי שניסה להתקרב אלינו ולהשתחל פתאום קיבל צרחה איומה שילך-לא נעים!!
 
חח טוב-הפגישה חח../images/Emo6.gif

טוב אז ככה..כל הלילה לא ישנתי מהתרגשות ונרדמתי בסוף ב2 וחצי בלילה וקמתי ב-6. התארגנתי ממש מהר והיה לי פרצוף המום כזה כי לא האמנתי שזה קורה לי! טוב אז ככה.. הגעתי למשרדי ראש1 ושם עשו ממש סינון רק למי שהוזמן-אני חייבת להגיד שהיינו 30 ילדים ומתוכם 23 בערך זה דרך פרוטקציות ודיברנו כולם אז אני יודעת וזה ממש עיצבן אותי! לקחו אותנו משם באוטובוס למלון כפר המכביה ובאוטובוס חילקו לנו צמידים שאיתם אפשר להיכנס. בנות ניסו להסתננן איתנו ופשוט צרחו עליהם שילכו ברמה ממש מגעילה,המאבטחים לא נחמדים בכלל לילדים שמסתננים והם גדולים כאלה קירחים-מזה ריחמתי על הילדים:( חיקנו מחוץ למלון על הדשא ובינתיים חיכינו שיהיה אישור כניסה וזה עבר כמו נצח! חילקו אותנו ל-3 קבוצות של 10 וכל פעם קבוצה אחרת נכנסת. אני הייתי בקבוצה השניה ובינתיים דיברתי עם נתנאל מור שדרך אגב היה ממש נחמד להפתעתי והוא ממש לא מגעיל וחש כמו שאמרו. אחרי מיליון שנה הקבוצה הראשונה יצאה בהתלהבות ואז נכנסנו למעלית אם מאבטח גונזילה מפחיד עלינו לקומה האחרונה לחדרים שלהם ושם פגשתי את אאוחה,ניקו,אגוס ומרי וזה היה פשוט מדהים... הם כאלה נחמדים,ומתייחסים לכולם יפה.אני פשוט לא מאמינה שפגשתי אותם זה נראה לי ממש הזוי ורחוק ממני... ומה שמדהים זה שבמעלית שיצאנו ראינו את פיטר,ללי ובנחה. כולם אבל כ-ו-ל-ם פשוט מהממים,זה לא יאמן עד כמה שהם יפים ומזה רציתי לצבוט לאגוס את הלחיים הוא כזה מתוקי והוא גם הסתפר..ניקו הרבה יותר יפה במציאות מאשר בטלויזיה ואאוחה כל-כך כל כך יפה והיא באמת נשמה מזה התאהבתי בה... היה ממש ממש כיף וזה באמת חוויה של פעם בחיים:) אה..ואחרי שכולם עלו לאוטובוס חזרה הם ירדו למטה לוואן שלהם לחזרות וכולם עשו להם שלום וחצי דרך אנחנו אחריהם מסתכלים עליהם..זה היה ממש מצחיק:) במעלית המאבטח הגורילה ביקש בצורה מאיימת לתלוש את הצמידים ובדק את הידיים גם כי איתם אפשר להכנס למאחורי הקלעים ושלי נשאר חח אין לי מושג איך אבל הוא לא ראה שלי נשאר צמיד.אני שומרת אותו למזכרת:) האבטחה שם כל כך גדולה שבכל כניסה יש 3 מאבטחים גורילות ובפנים גם,ובמעליות,ובכלללל הקומה שלהם!! האפשרות לראות אותם היא קלושה אז אל תסעו לשם כי באמת חבל... ומי שכבר מצליח אז תדעו שהם בקומה האחרונה במסדרון צד ימין-נראה לי שכל החדרים שם!
 

רורי115

New member
יו איזה כיף לך

איך הייתה לאלי? סנובית כמו שאומרים? ואיך היה גסטון?
 
לא יצא לי לדבר איתה

כי היא כבר הייתה במעלית שיצאנו אבל היא נראתה הכי פחות חמודה,היא נראת קצת סנובית כי פיטר חייך ועשה שלום וגם בנחה והיא הכי פחות התייחסה. אני חושבת שלא סתם כולם אומרים את זה מרעות וממציאים..אני חושבת שהיא רוכשת את הכינויים האלה בכבוד חח וכי היא כזאת!
 

taltul48

New member
הי זה דחוף!מישהי מוכרת זוג כרטיסי VIP להופעה?

אני פשוט התגייסתי...ולא הספקתי לקנות... בבקשה אם מישהי מוכרת זוכ כרטיסים שתיצור איתי קשר בפרטי... תודה רבה! טל
 

snirf

Active member
../images/Emo124.gifהטין יבצעו גם שירים של ארוואי../images/Emo47.gif

אחד מהשירים הוא Sera de dios (לפי פורום angeles-il.com) הלוואי שהם יבצעו גם שירים מהדיסק ה-3 של ארוואי,שכן ארוואי לא הגיעו לארץ להופיע עם הדיסק הזה
 

didalf

Well-known member
יאאאאאאא../images/Emo99.gif ../images/Emo109.gif

מה אני מאושרת בכלל אין לי כרטיס:S
 

snirf

Active member
גם להופעה הקודמת לא הלכת,רייט?

למה את לא הולכת?
יש לך עוד הזדמנות...נשארו עוד מלא כרטיסים,מבצעים,ומקומות טובים...חבל לפספס גם הפעם
 

didalf

Well-known member
כי אני סתומה=\../images/Emo109.gif

נראה אני צריכה לדבר עם חברה שלי אולי כן נלך
 

Miss Roni

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

אעאעאעאעאע יווו עכשיו אני יותר מחכה לזה XD
 
ללללאאאא../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif די אני חייבת ללכת להופעה.

אפשר עוד לקנות כרטיסים נכון?
 
למעלה