זה מדגיש את העובדה
שכביש 431 אינו גמור. מחלף רמלה דרום כלל לא נועד לשרת את רוב תושבי רחובות. הם אמורים היו להכנס לכביש דרך מחלף נס ציונה, עם חיבור של כביש 423 (מה שנקרא היום "כביש עוקף מזרחי). בכביש זה חסרים 1200 מ' שהיו אמורים להסלל כבר לפני 10 שנים אך דבר לא נעשה. כרגע החלו להשלים את מחלף נס ציונה אך רק לצורך הכניסה לנס ציונה ולא לצורך החיבור לרחובות. העיכוב בהשלמת כביש 423 גורם הן לפקקים שאתה מדבר עליהם במחלף רמלה דרום והן לפקקים בכניסה לנס ציונה בכביש 412. תושבי נס ציונה בטפשותם התנגדו להשלמת הכביש ולא הבינו שאילו היה מושלם במועד לא היתה להם תנועה כה כבדה דרך רחוב וייצמן/הרצל. בתצורה הסופית של כביש 431, מחלף רמלה דרום ישרת את תושבי רמלה דרום (דא...) ומצליח, ואולי חלק מתושבי רחובות שבשבילם נוח יותר להכנס לכביש משם (אם הם גרים קרוב לקצה הדרומי של הכביש העוקף). יש גם מחלף שטרם נבנה - רמלה מערב - שאמור לנתב אליו חלק גדול מתושבי רמלה, אבל כדי לבנות אותו צריך לסלול קודם את כביש עוקף רמלה ולכן מדובר בשנים רבות קדימה. את ה"פרחים" יש לשלוח למע"צ ז"ל, שהקימה באמצע שנות ה-90 את מנהלת כבישי הרוחב, יחידה גדולה ומתוקצבת שנועדה אך ורק לסלול את תשעת כבישי הרוחב שמתחברים לכביש 6. כעבור 10 שנים היחידה פורקה לאחר שסללה רק אחד מהתשעה (מס' 7) והוא כמובן הקצר והפשוט מכולם. בשאר הכבישים המנהלת לא נגעה בכלל ועד היום משתמשי כביש 6 סובלים מכך. אילו עשתה מע"צ את תפקידה במועד כביש 6 היה הרבה יותר יעיל ונוח לשימוש, היו הרבה פחות פקקים במרכז ובצפון, והמדינה לא היתה צריכה לשלם לזכיין כביש 6 את סכומי "רשת הבטחון" בשנים הראשונות להפעלתו (כי נפח התנועה בכביש היה הרבה יותר גדול מההתחלה). אבל מה אכפת למע"צ? העיקר שהפרזיטים במנהלת קיבלו משכורת 10 שנים ולא עשו דבר.