שבוע הנוער 2004 - תפור עליך!

havlaz

New member
../images/Emo124.gifשבוע הנוער 2004 - תפור עליך!

אירועי שבוע הנוער (16.5-20.5.2004) יוצאים לדרך! השנה תחת הסלוגן תפור עליך! מדי שנה רק תופח שבוע הנוער והשנה מלבד האירועים הקבועים (תערוכת אומנות ביום א', יום התנדבות ביום ג', ערב הצדעה ביום ד' ויום הנוער ביום ה') גם מתווסף ערב קריוקי בקפה בראשית - הנוער לא מפסיק לשיר השנה יערך יום הנוער בטקסס ראנץ, עם הופעה של שלישיית מה קשור וD.j Shlomi Zidan. אבל זה יהיה רק ביום חמישי.. אז אל תשכחו את כל האירועים שיש לכם לפני.. יום ראשון, 16 למאי - "נוער אילת יוצר אומנות": אירוע הפתיחה של שבוע הנוער 2004 ב"מרכז הנוער" (צמוד למרכז אופיר) החל מהשעה 19:30.
הכניסה חופשית. יום שני, 17 למאי, הנוער לא יפסיק לשיר: האירוע, בהשתתפות להקות אילתיות יערך בקפה בראשית החל החל מהשעה 20:00.
הכניסה חופשית. יום שלישי, 18 למאי - נוער אילת תורם לקהילה כל ארגוני הנוער מתנדבים למען הקהילה יום רביעי, 19 למאי, - הנוער מצדיע לכוחות הביטחון: ערב הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה בהשתתפות מיטב להקות הנוער בבעיבודים מיוחדים לשירי מולדת וצה"ל. הערב יחל בשעה 20:00 באמפיתיאטרון בטיילת הרודס.
הכניסה חופשית. פירוט מלא של האירועים בשבוע תוכלו למצוא באתר מועצת נוער עירונית. ההצבעה לחביבי הקהל תתחיל מחר, יום חמישי באתר ערב ערב.
כרטיסים
כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן לרכוש החל מיום שישי בבתי הספר ובמתנ"סים ב-45 ש"ח. וביום האירוע ב55 ש"ח. שבוע הנוער 2004 - תפור עליך!
 

Liraz 6q

New member
שקקווווווווווווף

שיום הנוער 2004 תפור עליך חהחהחה :] יהיה מוי כיף!
 

סנטה

New member
בהחלט שילוב יפה-כל הזכויות שמורות C

לשגיא קינן - sk - פתרונות פרסום
 

MajorWinters

New member
אמממ....../images/Emo19.gif

אי אפשר אולי להביא משהו מצחיק ומוזיקה טובה? כן כן... ויכוח סתמי.... ניחא
 

MajorWinters

New member
לא בדיוק בשביל להתסיס../images/Emo19.gif

כן, הניסוח היה מתסיס, אני מודה... וברצינות שלישיית פרוזאק, הם הדבר הכי לא מצחיק שיש לדעתי, אבל אנשים אוהבים אותם אז סבבה אני אאלץ להסתדר! אבל DJ? כאילו אנשים שומעים עוד מוזיקה, אם היה גם DJ אז סבבה.... אבל יש עוד כמה אנשים... מילא... הויכוח אבוד מלכתחילה חבל להעכיר את האווירה...
 
לדעתך.

ואם היינו מביאים את היהודים? אז חלק היו אומרים ככה ושרית חדד? כנל וטייסטו? גם לצערי, אך פעם אי אפשר לספק את כולם וזאת הסיבה שלא מביאים אמן מוסיקלי בסדר גודל ענק מעדיפים להשקיע בבידור, שעל זה יותר קל לבנות אירוע
 

SidE RunneR

New member
סלחו לי (שוב) אבל ..

הכלל והפופולארי הוא כמעט תמיד הטיפש והפשרה .. ובזכות זה האינדבידואל הוא מרתק ואמיתי יותר .. תחפשי ותעשי מה שאת אוהבת ולא בהכרח מה שקורה בשבוע הנוער האילתי.
 

SidE RunneR

New member
מה ?

לא כתבתי שירה ונדרשתי להיות יצירתי ונטול קלישאות .. כתבתי תגובה בפורום של ילדים מאילת הסיבה למעשייך היא לא הקלישאה שלי .. היא לא הפריעה לך היית חייבת לאזן את ההסכמה שלך עם דברי בשלילה כלשהי
 
למעלה