הפגנה

../images/Emo124.gif הפגנה

ביום חמישי בתאריך 9.9.04 בשעה 14:00 בצהרים תיערך הפגנה כנגד הקלות בה ילדים מוצאים מהוריהם ע"י שירותי הרווחה ההפגנה תיערך בכניסה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן
 
תיקון קטן

כעיקרון זו יוזמה פרטית של אם חד הורית אך גם התקשורת תתלווה להירוע. ואולי תיקון קטן לכותרת במקום הפגנה זה התכנסות.
 
../images/Emo124.gif האסיפה נדחתה

הכינוס שהיה אמור להתקיים היום בשעה 14:00 נדחה ליום ראשון 12.9.04 בשעה 9:00 בבקר בכניסה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן מצטערת על עוגמת הנפש. ניתן להשאיר הודעה בתיבת המסרים ותודה על ההיענות
 

נירה63

New member
חולקת במקצת על דעתך...

אבל מאמינה בכל ליבי , שכל אדם ודעתו הוא כלומר...אני חושבת שהמשפט : ילדים מוצאים מביתם בקלות אינו מדוייק , יש לבחון ולבדוק כל מקרה לגופו...ומתוך עבודתי בשטח אני רואה ונתקלת בשירותי הרווחה ובילדים שהיה טוב אם יוצאו מבתיהם ואינם מוצאים משם!!! כך ש...לכל מטבע שני צדדים ו...כל מקרה לגופו. אשמח לעזור לך באם תרצי. שנה טובה ומבורכת לכולם. נ.ב. איני עו"ס או עובדת ברווחה ממש לא!!!
 
למעלה