פינת הקיטורים.

תודה

אני בדיוק נמצאת בצומת הדרכים הזו - כן טיפול תרופתי / לא טיפול תרופתי. הרי אני אחלה גיבורה שבעולם. מה? לא אתמודד לבד? וכנראה שאני לא מצליחה. - אז תודה על הדחיפה הקטנה. ומקווה שזה יעזור גם לי. אגב, - מה את לוקחת?
 

dorgad

New member
זהו, שאני כבר לא לוקחת

אבל מה שאיזן אותי היה הסימבלתה, שנטלתי במשך כשנתיים.אחרי שהפסקתי התברר שלא התמכרתי, לא הייתי בקריז, ובוודאי לא חלה התדרדרות למצב שבו הייתי לפני שהתחלתי טיפול זה. וכמו שכתבתי - מצב ההירדמות והשינה השתפר ללא הכר. דור
הוותיקה
 
sns27 שלום . אני מכירה את הרמיפמין,

זהו פיטואסטרוגן, כלומר, אסטרוגן מהצומח. ניתן לקנות בבתי מרקחת ללא מירשם רופא.ומהרוקח לקבל פרטים נוספים. הכדור הזה משפיע לאחר זמן מה בשיטת ההצטברות, ולא מלקיחת כדור אחד. בחילות אינן בהכרח סימן או תופעה וחלק מגלי החום. ידוע לי כי השבוע יש וירוסים של בחילות, של סתם חום גבוה ועוד. ולפעמים בחילות גם מגיעות מקילקול קיבה או בעקבות הריון. ויש עוד 1000 סיבות לבחילות (מבחינתי, להאזין מה קורה בכנסת - גורם לי לבחילה.) מאחלת לך רפואה שלימה .
 

deby256

New member
ל- sns27../images/Emo201.gif

שלום לכולם, במקרה הגעתי לפורום זה אני סובלת מאוד מאוד מפיברומאלגיה מזה 7 שנים . קראתי את ההודעה של - sns27 זאת בדיוק התמונה של הילדים והבעל בשבת בבוקר וההרגשה הכללית הנוראה שלי. עבדתי קשה מאוד בהכנת השבת ביום חמישי ושישי מכיוון שהיו לי אורחים בשישי בערב וב - ש ב ת בבוקר ההתמוטטות זהו אני לא מתפקדת נפלתי למיטה מקווה שמחר אוכל לקום לתפקד וללכת לעבודה . אני נוטלת מזה כחצי שנה בוקר וערב 1 כדור 100 מ"ג של טרמדקס כדור נגד כאבים בנוניים עד חזקים ביום שאני לא נוטלת אותם אני לא מתפקדת. נטלתי אלטרולט ושמנתי מעט- אני שומרת על הגיזרה לכן הפסקתי. מ ה ע ו ש י ם כ ד י ל ה ר ג י ש מ ע ט ט ו ב .
 

1ט ל י

New member
ברוכה הבאה

אני אישית מעדיפה להשמין ולקחת את האלטרול...
 

rr47

New member
ברוכה הבאה לפורום../images/Emo140.gif

פשוט צריך להקשיב לגוף שלך. שבוע טוב
והרבה בריאות.
 

dorgad

New member
לsns 27: לאיזון גלי חום אני משתמשת ב

"סויה קול" של ד"ר פישר - ההקלה ממשית, וללא תופעות לוואי. דבורה
הוותיקה
 
אני כזאת מפגרת אלוהים נותן לי אצבע אני לוקחת

את כל היד . היה לי קצת כוח התחלתי לנקות ולמיין צעצועים בחדר של הבן הקטן עבדתי משעה אחת וחצי בצהרים ועד שש אלוהים אני לא יכולה לשבת או לעמוד להקיש במחשב אני גמורה . ועל זה מגיע לי צלש של טימטום מתי אני אפנים שיש לי פיברו ותשישות כרונים וכשהגוף אומר את יכולה הוא מתכוון למדף ולא לכל החדר .
 

hopeFor

New member
../images/Emo66.gifאין לי כרגע

זה לא אומר שהכל משובח אבל הילד הגיע הבייתה אז הכל נראה יותר טוב....
 

תקוה8

New member
../images/Emo201.gif וגם ../images/Emo25.gif לכולכן..

ממש קשה לקרוא על מצבכן הקשה, מאחלת לכולכן ימים טובים יותר, ימים של
נעימה (לא שורפת). אצלי המצב השתפר מאד בשבועים האחרונים, אבל מיום ד' חלה שוב ירידה, אני יודעת שזה בגלל שהתאמצתי יותר מדי, כי אסור לשכוח שגם כשמרגישים טוב, עדיין אני חולת פיברו'! כשאני פעילה יותר ומתעייפת יש לי נטיה לאכול סוכרים וזה כ"כ גומר אותי! אני חייבת לזכור את ההרגשה הנוראית הזו בפעם הבאה שיתחשק לי משהו מתוק.
 

linar1

New member
../images/Emo45.gif

גמני נוהגת להפריז במאמץ יתר בימים יותר טובים ואז המחיר בהתאם - אנחנו צריכים שבב קטן שיזכיר לנו שהמחלה מחכה מעבר לפינה. לגבי צריכת סוכרים, מצאתי פתרון חלקי, קוביית חלבה ללא סוכר או כמה צימוקים שחורים אורגניים, עובד לא רע.
 

rr47

New member
היי בנות/בנים

בא לי לקטר אני עם דלקת בדרכי הנשימה וחום ממש לא נעים , קיבלתי אנתיביותיקה ונוסף אני לא מצליחה לישון אוף
הייתי אצל
הרופאה היום והיא נתנה שוב אלטרולט 10 מ"ג, ניראה פעם בלעתי אותם והיו לי הזיות [ פעם לפני 5 שנים] אני מקווה שזה יעזור כי מזה נמאס לי מלא לישון, ניסיתי כדורי שינה למינהם כלום לא עזר נקווה שהפעם האלטרולט לא ראה תופעות לוואי ואוכל סוף סוף לישון. חוץ מיזה כואב לי כל הגוף ויש לי חולשה {כמובן} סליחה עם עיפתי אותכם בקריאה. בתקווה לימים טובים לי ולכולכם
הרבה בריאות רחלי
 
רחלי, מאחלת לך רפואה שלימה,

ועד כמה שאני יודעת, יש עכשיו וירוסים "שחוגגים" על האנשים, גם של שילשולים וגם וירוסים של חום. מאחלת לך סבלנות, ורפואה שלימהנ. ושולחת לך מסר.
 
האם קרה לכם שגם

כפות הרגליים כאבו שאי אפשר ללכת, כל צעד זה כאב נוראי? והרגליים כל-כך עייפות וכבדות ובא לי ממש לשאוב את העייפות מהן. יש לי כאילו הרגשה שזה אפשרי...
 

תקוה8

New member
היתה לי תקופה כזו

במשך מספר חודשים, אח"כ זה עבר לבד. תנסי אמבטיות חמות לרגל, אם זה שרירים זה יכול להרגיע אותם (מה שמקלחת חמה עושה לשאר הגוף).
 
למעלה